Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det ikke. Jackie Chan Adventures er ett av mange spill som mangler på den lista. Verre er det at mange av de som listes ikke bruker cel-shading-teknikken, men visuelle grep som ligner.

Okei hadde ikke lest gjennom, men de fleste står iallefall der. Wikipedia er sjelden perfeksjon xD

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Leser som en helt her, blir bare mer og mer missunelig jo mer jeg leser <_< Vil ha dette spillet gruelig mye... Men har ikke rå enda, å uansett vet jeg ikke hvilken platform jeg skal ha det til.

 

Men hvordan er det med levelinga i spillet da? Får du skill points du kan bruke til forskjellige ferdigheter osv, eller?

Lenke til kommentar

Ja bry meg ikke så mye om det, at rotter har penger å sånn. Men det er plagsomt at dei dukker opp helt sånn plutseligt, spesielt viss du er i kamp!

 

Hvis du ikke har lagt merke til det, så er det hull overalt som de kommer ut av støtt og stadig, så det er nok noe man må bare finne seg i ;)

Lenke til kommentar

Borderlands var mitt 2. Spill til ps3 (1.fps) så kontrollene var litt anderledes enn det jeg er vandt til. Jeg spilte i 7 timer i strekk i går og kom til lvl 14 med soldat. Jeg har elsket vert sekund så langt. 9/10 En ting som skuffet meg dypt var at jeg ikke fikk en drit av å drepe en boss som var 2 lvl høyere enn meg og jeg måtte "jukse" for å slå han.

Lenke til kommentar

Jeg dør snart... Jeg sitter å prøver å finne noe jeg kan spille fram til 30. Sliter med det.

Fra 1-10 hvordan har spillet vært for dere med konsoll?

 

Spilte 4-5 timer i natt med 2 kamerater. Var utrolig morsomt :D Startet vel klokken 1-2 eller noe og plutselig var klokken 6 :p Kontrollen sitter bra (dersom du er vant til konsoll FPS) og grafikken er super. Digg spill! Så langt er dette en 9-10 for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...