Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv måtte jeg overbevises av en kamerat (oxide) om å kjøpe dette. Var egentlig mest lei av å kun høre folk babble i vei om antall våpen i spillet, akkurat den biten framstår fortsatt som merkelig at folk skryter av for min del, men vi startet rundt 12 og helt plutselig var klokken 5 :p Var gøy ^^

 

Co-op for life!

Lenke til kommentar

9/10 En ting som skuffet meg dypt var at jeg ikke fikk en drit av å drepe en boss som var 2 lvl høyere enn meg og jeg måtte "jukse" for å slå han.

 

 

Elsker kordan dropsa funker, elsker kordan spillet er i det hele tatt jeg gir det 9/10!

 

Så dere to vil gi det 9 av 10 til konsoll? I så fall kjøper jeg meg dette snarest mulig. B)

Lenke til kommentar

Har kjøpt på steam til pc. Pre dl er ferdig. Men når kan jeg begynne og spille??

Release på steam sier 26, men andre sider så står det 30 for europa? Hvis det er sånn att bare de fra usa kan begynne å spille 26 (å hvor jeg hater sone indelt release), er det noe triks jeg kan gjøre med steam? forandre location eller noe?

Eller bruke må kan man bruke proxy eller noe lurt?

Endret av petrus
Lenke til kommentar

Du skal ikke være redd for å bryte norsk lov, men Steam har noen regler de også.

Den europeiske og amerikanske tiden er satt og de skifter nok ikke på det.

Jeg kan for lite om dette så jeg burde egentlig ikke uttalt meg. Men det er nok noe som gjør det ulovlig.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Jeg er også i veldig stor tvil om hvilken klasse jeg skal velge å starte spillet som. Vanligvis kjører jeg på med en ordinær soldat i spill som lar meg være det. Kuler og krutt er så tilfredstillende effektivt. Samtidig har jeg jo lyst til å oppleve noe av de mer særegne sidene ved spillet også. En soldat har alle spill liksom.

 

Men det er jo ikke værre enn å ta gjennomspilling nr2 som noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke bestemt meg for hvilken coop-klasse jeg skal velge.

 

Singleplayer er som jeg har nevnt før lett å velge da Roland kan både heale og genere ammunisjon, men som Lakus nevner så er tross alt de 3 andre kalssene veldig mye mer Borderlandsspesifikke og dermed mer interessante.

Mordecai frister på grunn av Bloodwing, men jeg føler ikke resten av ferdighetene hans er noe særlig verdt å oppgradere.

Lilith med phasewalk frister fordi det ser trolig kult ut, har et godt potensiale for å hjelpe til samt at hun er god med elementammunisjon - med andre ord er alle våpen noe for henne, så sant ammunisjonen er grei.

Brick virker også litt morsom. Å grisebanke fiende up close and personal ser utrolig morsomt ut, men igjen har jeg det samme problemet som med Mordecai og hans snikskytterrifle - Bricks våpenspesifikke evner med eksplosjoner er liksom ikke interessant nok.

Lenke til kommentar

Spiller soldier selv, ganske nyttig å ha i gruppe om man speccer for det. Våpen bruken har blitt ganske...allsidig etterhvert også. Holder meg mest til combat rifle, med smg/hagle til nærkamp alt ettersom hva jeg har som er best, og om combat rifle'n er burst eller auto. Sniper til langdistanse.

 

Forresten, noen som vet om det går å spille split-screen over lan? Aka 2 xboxer med på 2 på hver.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Slike spill passer best på PC.

Elendig kontroll på konsoll i forhold til PC. Min 360 har jeg brukt et par ganger til spill, ellers har den bare gått som en vanlig DVD spiller med film. Opplevde bare at jeg ble frustrert over hvor "knølete og knotete" kontrollene var på konsoll kontra PC.

 

Uansett, Borderlands er kjøpt og betalt via steam både for meg selv og min bror, så til fredag (30/10) blir det full rulle med dette spillet. Gleder meg stort må jeg si. :)

Lenke til kommentar

Rart hvordan jeg har det gøy på 360, syns faktisk de fleste sosiale spill passer MYE bedre på konsoll enn PC. 4 stykker som sitter i ett rom og hoier og peiser på? Helst uten å måtte ta med seg 1 pc hver, ja takk. Dog, ikke alle. L4D syns jeg fungerer mye bedre på PC. Dette derimot? Hele skjermen fult opp av "critical" ;)

Lenke til kommentar

Spilte meg opp til level 10 nå før jeg ga meg for kvelden. Tipper det er en del morsommere i coop, men jeg er litt bekymret for hvordan spillet håndterer saving over coop. Har nemlig hørt at det kun er hosten som får spillet lagret, så om de andre skulle sette seg ned i singleplaye kan de ikke fortsette fra der de sluttet å spille coop dagen før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...