Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei tror ikke det, er nok bare de som jobba på elkjøp som ikke hadde fått med seg at PC versjonen ikke blir lansert før neste fredag.

Tenkte jeg skulle utnytte situasjonen da jeg tenkte at de sikkert hadde fått inn PC versjonen når de hadde fått inn konsoll versjonene og.

Og det hadde de :)

 

Edit: Har ikke tenkt til å spille det noe særlig på PC, bare godt å vite at LAN'et neste uke er i boks med tanke på hva vi skal spille ;)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Nja, vil ikke kalle meg så lucky.. prøvde å installere det nå, men jaggu har de ikke lagt inn SecuRom, med online release date check. Så får nok ikke spilt før den 30. allikevel. Men som sagt, bare godt å vite at jeg har det ;)

Får vel bare spille det på 360 i mellomtida

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Sto klart og tydelig at jeg måtte være kobla til nett når jeg skulle installere, så hadde mine tvil om at det kom til å gå.

 

Hadde jeg vært online litt tidligere kunne jeg fortalt deg dette, da jeg leste det i en artikkel på Kotaku i forgårs.

Kanskje dette er en god metode å unngå at folk ikke får spilt spillet før de skal?

Men er det uansett noen som vet akkurat hvorfor PC-utgaven ble utsatt?

Kan jo ikke være selve spillet siden noen selger det allerede?

 

Kan hende det står her men at det har gått meg hus forbi.

Lenke til kommentar

Det jeg har fått med meg er at de skulle legge inn noe sikkerhets tiltak mot piratkopiering.

Det har de alt gjort, men hvorfor de ikke kunne ha hatt release i dag er ikke godt å si.

 

Det er jo får dei vill tjene mer penger! Dei vil nemlig at vi skal kjøpe det til xbox først! Siden piratkopiering er mye vanskeligere der! Det er jo en trend som mangen gjør nå fårtiden, slipper først konsoll så pc litt senere! Alt går i penger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...