Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok noe som irriterer meg noe j... er at hver gang eg ser en banditt "raider" og begynner å skyte på han, så kommer det sånne rotter og angriper meg! Det skjer hver gang eg kommer borti en patrulje eller bare 1 person, så kommer dei der rottene! Det er det dummeste eg har vert borti! Dei bare spawner fram i fra det blå! Merker sterkt at det er scripting på gang her. Føles så unaturlig! Alt får mye spawning det er latterlig! Plutseligt så er det 5 rotter rundt deg mens du skyter mot en banditt! Andre som merker dette?

 

En annen ting hvorfor har rotter penger og ammunisjon på seg hehe jaja kan leve med det alt trenger ikke hver super realistisk, men den spawningen den dreper spillet får min del altså!

Lenke til kommentar

Berserker regenerer skudd, ihvertfall explosive skudd, 2 stykk skudd per regen eller noe på talent tre'et :)

 

Angående om spillet er bra, ja fy faen! Våpnene gir en skikkelig punch og FPS'en er smooth som silke! Digger spillet totalt! En positiv overraskelse! Ligner på en måte litt på Fallout med wow elementer i :)

Lenke til kommentar

Ja bry meg ikke så mye om det, at rotter har penger å sånn. Men det er plagsomt at dei dukker opp helt sånn plutseligt, spesielt viss du er i kamp!

 

Tror dere at Pc versjonen vil bli nøyaktig lik Xbox versjonen? Å viss det blir forandringer

hvilke forandringer tror dere det blir da?

 

Graffiken vill den bli anderledes?

 

Kan det komme patch til xbox versjonen? Det er jo en hau med bugs i spillet!

Lenke til kommentar

Holy livin' f... du er misførnøyd med spillet xp3ri3nz! Pc versjonen er sikkert helt lik, det blir ikke mange forandringer! kanskje noen med styring og nett spilling :) grafikken? hva mener du? den kommer altid til å være cell shaded, og kanskje det kommer en patch kanskje ikke, huff må prøve spillet før jeg sier ting og tang seh.. Lov og si hva du mener da hvertfall :) bra at du ramser ting opp hvertfall!

Endret av Citus
Lenke til kommentar

jeg har ikke merket noen bugs. og jeg har spilt det i ett kjør siden jeg fikk det for mange mange timer siden, noe som minner meg på at jeg er sulten. :D

 

Har merket en del ting som med spawnigen og sånn. Grafikken er bra den men tenkte kanskje det var forskjell på pc og xbox med tanke på maskinvare er jo anderledes å sånn.

 

Denne graffiken er helt lik den som er i Prince of Persia ganske merkelig på en god måte. Litt sånn tegneserie aktig veldig uvant men spennende med noe nytt :)

 

Tror dette spillet blir dobbelt så gøy visst du spiller med noen kompiser på lan, eller over internett. Men helst lan :) Det er vell coop på dette spillet etter som eg har forstått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...