Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle aldri ha bestillt spillet -_- Må vente til Mandag tipper jeg! gah!

 

Samme her. Alle forhåndsbestilinger skal heretter skje utelukkende fra platekompaniet hvis ikke jeg heller bare kjøper i butikk. De har fortsatt til gode å skuffe meg med levering av forhåndsbestillinger. Ny gorgorothskive som slippes på mandag ble sendt i dag, noe som betyr at jeg kan få den i morgen (sender fra Oslo til Oslo). CDON, derimot, mister jeg mer og mer trua på.

Lenke til kommentar

Sett litt rundt på hva pc specs jeg trenger for å spille dette til pc

 

AMD CPU - Athlon XP 2400+

ATI & Intel Graphics Card - Radeon X850 Series

 

Jeg har ADM Turion x64 Dual core og ATI Radeon HD 3200 grafikk, der det ingen verdens sjans for at jeg greier dette på pc da? Eller burde jeg gå for konsoll versjonen?

Lenke til kommentar

Hmmm, greia er hvis du vil game med lav grafikk er det jo greit! Men hvis du vil game med fin grafikk så ville jeg seff kjøpt det til konsoll..eneste grunnen til at jeg ikke kjøper det til pc er fordi jeg ikke gidder å vente til 30. oktober! Så jeg skjønner at du har lys til det til pcen din :)

Lenke til kommentar

Nå har eg spillt det litt på xboxen. Og eg må si det at dette er et spill får pc! Absolutt ingen tvil om det! Håper Pc utgaven ikke blir dårlig portet får dette spillet kan kanskje bli helt ok da. Eg syns dette ligner veldig på Fallout 3 bare det er dårligere litt kjedeligere. Men som sagt har eg ikke spillt det så veldig mye enda. Men eg sliter å sikte med xbox controlleren! Skal bli godt nå eg kan spille dette med mus. Syns dei har vert kjipe med "goren" blodet, og hvorfor viser ikke kulehull på kroppene når du skyter dei? Mangen spill som ikke gjør det, iritterer meg over det! På fallout der va det jo masse gore! men dette er bare min mening! Ble rett å slett litt skuffet over hele spille opplevelsen. Hadde ikke noen store forventinger heller da.

Lenke til kommentar

Sånn, da var spillet kjøpt inn fra Elkjøp for den akseptable prisen på 499kr. Litt dyrere enn hva jeg normalt bruker på spill, men det overlever jeg helt fint. Gleder meg til å komme meg hjem til pizza og spill nå, da jeg ikke har sett stort fra spillet. Holdt hodet fritt for fordommer kan en si.

Lenke til kommentar

Hehe problemet med de fleste gamere at de gir opp på kontrollene til konsoll inniblandt, jeg husker da jeg fikk xboxen min og jeg gamea halo 3, shit det var et helvete for meg som var en gærn pc gamer..men en ting må man si, det kreves trening, og trening for man hvis man spiller selve spillet, og derfor har jeg nå blitt litt bedre til halo 3 må jeg si! Seff kan det hende at spillet var egentlig bra til pc, men man må hvertfall spille par dager før man kommer med en konklusjon! Men hvis spillet er virkelig dårlig til konsoll så er det ikke værre enn å kjøpe det til pc! :) og selge det til xbox eller ps3 :)

Lenke til kommentar
(Hvorfor Uncharted 2 kostet 599,- på release er beyond me).

 

Hvorfor senke prisen på noe man vet kommer til å selge?

Vært litt mer logiskt om det ikke hadde vært midt i Oslo eller omegn kanskje, men man må jo få lov å prøve.

Elkjøp visste jo at Halo 3, ODST, Gears of War 2, Skate osv kom til og selge også.

nordisk film priser spillet grisehøyt. det er derfor.

 

halo, odst, gears kommer fra microsfot

skate kommer fra EA

Lenke til kommentar

Skal virkelig prøve å sette meg inn i spillet nå, har virkelig lyst å like det. Men gjekk over til facebook etter 15 min å det er ikke et godt tegn. Vett ikke hvorfor eg er så opptatt av gore men føler at det blir mer fengende når eg ser skaden eg har utført på fienden. Sånn som det er nå så skyter eg mot fienden å så ser du bare health baren til fienden synker å så dør han. En annen ting er at du må jo skyte en 15-20 skudd minst på en helt vanlig fiende før han dør! Å det ødelegger så mye! Forstår at dette skal ver et rollespill og ikke et rent skytespill men allikevel litt blod kunne det hvertfall vert!

Lenke til kommentar

Vett ikke hvorfor eg er så opptatt av gore men føler at det blir mer fengende når eg ser skaden eg har utført på fienden. Sånn som det er nå så skyter eg mot fienden å så ser du bare health baren til fienden synker å så dør han.

 

Enig, det er liksom noe med gore som gjør det litt mer spessielt. Det blir liksom litt svak uten, på en måte.

Lenke til kommentar

hehe merket noe nå! Skøyt en rotte og eg tror eg fikk critical eller noe, men hverfall så sprengte helle driten, faktisk blod å greier merkelige greier!

 

Syns det va litt kjipt at du må lese alle questene hva du skal gjøre osv. Føler historien mister litt av sjamen nå eg må lese hvert mission i stedet for at nbc en forteller deg med sin egen stemme hva du skal gjøre! Blir til at eg skumleser gjennom questet og så får eg kanskje ikke med meg alle detaljene. Er kanskje litt bortsjemt etter fallout har sett standaren i dialog quest med lyd ikke bare tekst!

 

Men liker spillet jo mer eg spiller det merker eg, å det er jo bra. Håper det er en del som har kjøpt spillet i dag så vi kan få liv i en diskusjon rundt spillet her nå snart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...