Gå til innhold

Vurderer en PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker nesten som at du hadde bestemt deg for at PS3 ikke hadde noe særlig med titler av interesse allerede før du startet tråden.

Det var vel det som var hele poenget. Han så ikke helt de store grunnene til å kjøpe seg en Playstation 3 og spurte da om noen andre kunne overbevise han. Spør du meg virker det som han har lyst på en, men kjøper ikke en før fornuften sier at det er greit.

Lenke til kommentar

Hvem her tok en god lang titt på spilla konsollene hadde før de kjøpte de?

Jeg kjøpte ps3 og xbox 360 i blinde å på impuls, noe som gjorde det så mye mer artig. Virker som alt er et tiltak. Fair nok, har man ikke pengene skjønner jeg det, men har du penger kjøp den og se hva det er der for deg, hvis det ikke er som man tror selg den. du taper litt, men du vet ihvertfall for sikkert om du virkelig ville ha den ps3en og ikke. ting som står på et forum, eller i en hylle, eller på en beskrivelse kan ikke fortelle deg om du får glede av ps3.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Mitt PS3 kjøp var noe avventende,men etter sommerjobb og penger i kassa ble det til slutt kjøp. Angret noe i starten, men når man først sitter på konsollen der så utvider man med ett horisonten litt og man åpner seg for andre spill man kansje ikkje var så intressert i før.

Lenke til kommentar
Mitt PS3 kjøp var noe avventende,men etter sommerjobb og penger i kassa ble det til slutt kjøp. Angret noe i starten, men når man først sitter på konsollen der så utvider man med ett horisonten litt og man åpner seg for andre spill man kansje ikkje var så intressert i før.

Så enig! Akkurat det skjedde med meg når jeg fikk 360 en tid tilbake.

Lenke til kommentar

For meg så har PS3en blitt min "main console" nå, etter at Xbox 360en har hatt den en stund. Den har desidert flest og best ekslusive titler etter mine øyne, multiplattformspillene begynner å bli like gode som de er på 360en og PS3 har gratis onlinedel! Og jeg synes at det er PS3en som leverer de beste singelplayer opplevelsene, og at onlinedelen ikke er dårlig som mange andre sier. Xbox Live er oppskrytt og ustabilt, noe som gjør at jeg fremdeles angrer på at jeg skaffet med Gold for cirka 9 måneder siden.

 

For å si det sånn, jeg har brukt mer tid på onlinedelen til Killzone 2 enn jeg har gjort på alle de spillene jeg har til 360 som også har en onlinedel...

Lenke til kommentar

Hadde jeg skrevet det du skrev der så hadde anti-Toman gjengen kommet til bords og kjeftet ;)

Men viss det er Heavy Rain du skal kjøpe PS3 for TCi så ville jeg anbefalt deg å vente viss du klarer. Da kan prisen ha sunket og kansje det kommer en bundle til PS3 med Heavy Rain som et spill som følger med!!!

Lenke til kommentar

Takk for innspill. Det er noen spill som har kommet seg på en ønskeliste. Uklart når jeg kommer til å skaffe en ennå. Ser det litt an.

 

Spillene jeg har funnet så langt:

- Heavy Rain

- InFamous

- Wipeout HD

- Uncharted 1&2

- Ratchet & Clank

 

Killzone 2 komer jeg til å låne med en kamerat.

 

Kommer nok til å vente til nærmere august/september slik jeg ser det nå. Kanskje dukker det opp et tilbud/ en ny modell.

Lenke til kommentar
Takk for innspill. Det er noen spill som har kommet seg på en ønskeliste. Uklart når jeg kommer til å skaffe en ennå. Ser det litt an.

 

Spillene jeg har funnet så langt:

- Heavy Rain

- InFamous

- Wipeout HD

- Uncharted 1&2

- Ratchet & Clank

 

Killzone 2 komer jeg til å låne med en kamerat.

 

Kommer nok til å vente til nærmere august/september slik jeg ser det nå. Kanskje dukker det opp et tilbud/ en ny modell.

 

Ikke så dumt å vente, er veldig sannsynlig at en tynnere PS3 er på vei, som muligens også blir billigere... Veldig gode spill du har funnet i hvertfall ;) Du burde også sjekke ut Metal Gear Solid 4 og Little Big Planet, det er de to beste spillene som kom ut i fjor synes jeg!

Lenke til kommentar

Vel, nå er vel Gran Turismo 5 Prolouge eksklusiv :p

 

Ninja Gaiden SIGMA (som det står i linken) er eksklusiv. :p

 

Angående Catan så er det en mer eller mindre eksklusiv utgave av Catan.

"This will be an original version of the game (not a port of the XBLA title),"

 

Ridge Racer 7 er da virkelig ekslklusivt for PS3, den også :p

 

Full Auto 2: Battlelines er også eksklusivt. Det finnes utgaver i de respektive seriene som er til xbox, JA - men alle de som står i lista ER eksklusive.

 

Fail.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ville bare avslutte emnet med å takke for alle råd og forslag.

 

Noen vet nok allerede at jeg skal ha meg en PS3 Slim som kommer i september. Godt å vite at tålmodighet lønner seg.

 

Faktisk har jeg til og med kjøpt to PS3 spill, selv om jeg ennå ikke har maskinen her. Fant to spill på tilbud. Uncharted og Heavenly Sword. Litt over 200 pr stk. Kommer til å skaffe meg InFamous når jeg kjøper Slim om en uke eller to.

 

 

Kommer nok til å dele mitt PSN senere i andre emner.

Lenke til kommentar
Anbefaler deg og vente med PS3, TCI, siden det er bare Heavy Rain som er av interesse og siden dette ikke kommer før i 2010 så kan det hende att hvis ryktene stemmer så får du kjøpt en PS3 med bakoverkompabilitet til PS2 spill noe som Sony skrøt voldsomt av på e3 for noe år siden med utsagnet, "Ulik en konkurent vill PS3 ha 100 % bakoverdekning".

 

Dette vil komme i firmware i såfall. TROR jeg. Sony hevder hardnakket at de aldri kommer med PS2 bakoverkompatibilitet, men en vet aldri. Ryktene går vel på at Sony har patentert teknologien, men at de sliter med å få den til å funke bra nok.

 

Edit: Ser du har bestemt deg for å kjøpe. Uncharted er knall. Det andre har jeg ikke prøvd.

Endret av Pesico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...