Gå til innhold

Vurderer en PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier ikke at han skal kjøpe en fordi prisen ikke synker, jeg sier at om han har noen spill han vil spille, men at han venter med å kjøpe fordi han tror prisen synker mye frem til mars 2010, så mener jeg at det blir litt feil.

 

Fra 40gb kom ut og i de følgende årene har prisen nesten ikke sunket , men ligget på rundt 4000. Selv om det hat gått mange rykter om at prisen skal gå ned, gikk den ikke ned før lenge etter at ryktene kom, altså på denne tid.

 

På rundt to år har ikke ps3 sunket med mer enn 500 kroner. Hva får deg til å tro at prisen synker med 500 til i løpet av et halvt år?

 

Om trådstarter ønsker seg spillene uncharted og infamous, så har han spilletid på de to spillene helt frem til f.eks uncharted 2 (og andre diverse spill) og da er det ikke lenge til God of war III f.eks.

 

Jeg ber ikke Tci om å kjøpe en ps3 fordi jeg mener at prisen ikke kommer til å synke merkbart/betraktelig, men jeg ønsker bare å informere.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

No får ein jo faktisk ein PS3 til 3000 kr, både Lefdal og Amentio har den høvesvis 2995/2990,-. Mulig dette er tilbod akkurat no, men uansett får ein den til ~3200 til vanleg. Å betale 4000 kr for ein PS3 no er berre dumt, med mindre ein då får med to-tre (nye) spel samstundes :)

Lenke til kommentar
No får ein jo faktisk ein PS3 til 3000 kr, både Lefdal og Amentio har den høvesvis 2995/2990,-. Mulig dette er tilbod akkurat no, men uansett får ein den til ~3200 til vanleg. Å betale 4000 kr for ein PS3 no er berre dumt, med mindre ein då får med to-tre (nye) spel samstundes :)

 

Ikke dumt i det hele tatt. I mine øyner er kjøp av ps3 rundt den prisen totalt verdig.

Lenke til kommentar

Elkjøp har også PS3 til 2990,- no, "sommerkampanje" i følge websidene (er vel logisk når Lefdal kjører samme pris).

 

Ser ikkje for meg at du kan få den særleg mykje billigare før Sony eventuelt kjem med eit priskutt, noko som ikkje skjer med det første trur eg :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har solgt min ps3 nå. innså til slutt at maskinen er totalt overflødig. uncharted interesserer meg mitt i ræva, samme gjør resten av ps3 eksklusivene bortsett fra gow3 og gt5. men gt5 kommer jo aldri ut. og i nesten alle tilfeller er 360 versjoner bedre så multiplattform spill er jo håpløst på ps3.

 

og gow3 kan jeg nok leve uten nå som dantes inferno har blitt vist og de ser vedlig like ut.

Lenke til kommentar
har solgt min ps3 nå. innså til slutt at maskinen er totalt overflødig. uncharted interesserer meg mitt i ræva, samme gjør resten av ps3 eksklusivene bortsett fra gow3 og gt5. men gt5 kommer jo aldri ut. og i nesten alle tilfeller er 360 versjoner bedre så multiplattform spill er jo håpløst på ps3.

 

og gow3 kan jeg nok leve uten nå som dantes inferno har blitt vist og de ser vedlig like ut.

Hvilket spill hadde du til PS3?

Lenke til kommentar
har solgt min ps3 nå. innså til slutt at maskinen er totalt overflødig. uncharted interesserer meg mitt i ræva, samme gjør resten av ps3 eksklusivene bortsett fra gow3 og gt5. men gt5 kommer jo aldri ut. og i nesten alle tilfeller er 360 versjoner bedre så multiplattform spill er jo håpløst på ps3.

 

og gow3 kan jeg nok leve uten nå som dantes inferno har blitt vist og de ser vedlig like ut.

 

takk han der oppe for at du endelig kvitta deg med den jævla dritt maskinen! fy faen!

ånei! synd at du velger å selge, men på et så tynt grunnlag som at dantes inferno ser like bra ut som gow 3, vel de har ikke samme historie, så du får bare gå glipp av den episke slutten og kose deg med xboxen din!:) ha en fin sommer magnar!

Lenke til kommentar

Anbefaler deg og vente med PS3, TCI, siden det er bare Heavy Rain som er av interesse og siden dette ikke kommer før i 2010 så kan det hende att hvis ryktene stemmer så får du kjøpt en PS3 med bakoverkompabilitet til PS2 spill noe som Sony skrøt voldsomt av på e3 for noe år siden med utsagnet, "Ulik en konkurent vill PS3 ha 100 % bakoverdekning".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...