Gå til innhold

Vurderer en PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt har jeg det. Ordner meg US-konto kun for å få det gratis :p Og er enig i at det er feetere enn Brawl - iallefall for øyeblikket.

 

Pain virker også stilig, uten at jeg har prøvd det ennå. Men hvis du liker "minispill", så hadde jeg gått for det også TCi ;)

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Du burde kjøpe PS3. Her er noen grunner:

 

Gratis Online

Innebygd Wi-Fi

Ikke stor ''klump'' på ledningen (:p)

Uncharted: Drakes Fortune

Uncharted 2: Among Thieves

Metal Gear Solid 4

LittleBigPlanet

LittleBigPlanet 2

ModNation Racers

Heavy Rain

inFamous

Massive Action Game

Så stor harddisk som du vil

WarHawk

Killzone

Final Fantasy XIV Online

Ratchet & Clank

Lenke til kommentar
LittleBigPlanet 2

 

Lolwut? Har det blitt announced? Kommer ikke å komme før leeenge. De er bare nesten halveis med DLC til LBP 1 jo.

 

Ellers har ingen nevnt WipEout HD, svakt. GT5 nevnte kanskje noen. Det er mye å være opprømt over. Uncharted 2 kommer til å bli denne generasjonens beste spill. Agent er også spennende siden det kommer fra de beste folkene i Rockstar North teamet.

Lenke til kommentar

Var soleklart enkelt valg for meg å kjøpe ps3.

Blueray spiller og en herlig spillmakin i ett.

Når til gjengjeld blueraspilleren er like god som en ren bluerayspiller så er jo ikke det noe minus.

Dessuten føler jeg at PS3 får mer og mer av de "bra" ekslusivene på markedet. Heavy rain, Modern warfare 2, Uncharted serien for å nevne noen.

Dessuten takler jeg ikke den h*****s xbox kontrollen.

 

edit: temporary loss of sanity. Modern Warfare 2 er ikke ps3 eksluvie :blush:

Endret av stc887
Lenke til kommentar

Spilte Assassin's Creed på 360. Derfor går jeg nok for 2-ern til den også pga. kontrollen.

Du burde kjøpe PS3. Her er noen grunner:

 

Gratis Online

Innebygd Wi-Fi

Ikke stor ''klump'' på ledningen (:p)

Uncharted: Drakes Fortune

Uncharted 2: Among Thieves

Metal Gear Solid 4

LittleBigPlanet

LittleBigPlanet 2

ModNation Racers

Heavy Rain

inFamous

Massive Action Game

Så stor harddisk som du vil

WarHawk

Killzone

Final Fantasy XIV Online

Ratchet & Clank

Disse er de eneste som er av interesse, slik jeg også skrev tidligere i tråden. Å ha muligheten til å bytte til hvilken som helst harddisk er selvsagt en meget fin mulighet.

 

Angående PSN kommer også Trine ut etterhvert, et spill jeg tror kommer til å bli årets Braid.

Skjønner ikke hvorfor alle "kule" spill alltid må være mørke og triste. Ser ikke veldig imponerende ut.

 

Var soleklart enkelt valg for meg å kjøpe ps3.

Blueray spiller og en herlig spillmakin i ett.

Når til gjengjeld blueraspilleren er like god som en ren bluerayspiller så er jo ikke det noe minus.

Dessuten føler jeg at PS3 får mer og mer av de "bra" ekslusivene på markedet. Heavy rain, Modern warfare 2, Uncharted serien for å nevne noen.

Dessuten takler jeg ikke den h*****s xbox kontrollen.

 

edit: temporary loss of sanity. Modern Warfare 2 er ikke ps3 eksluvie :blush:

Blu-ray er en fin bonus som jeg har nevnt. Hvorfor så negativ til 360-kontrollen? Beste konsollkontrollen på lenge. Iallefall noen som endrer utformingen til det bedre. Med det sagt er alt en vanesak. Jeg liker ikke PS3-kontrolleren noe særlig, men blir sikkert bedre vant med den etter hvert.

 

 

PS3 virker ikke til å ha de spesielt store eksklusive spillene etter det jeg kan se. Enkelte er det. Disse har jeg tatt til vurdering nå.

 

- Infamus

- Heavy Rain

- Ratchel & Clank

- Uncharted: Drakes Fortune

- Uncharted 2: Among Thieves

 

PSN tror jeg nesten jeg må ta til vurdering der og da, om jeg investerer i en PS3. Blir nok mer impulskjøp der.

Lenke til kommentar

Jeg angret ikke på kjøpet av en Playstation 3 når jeg kjøpte den på releasedagen fordi jeg viste hva Playstation stod for med antall eksklusive spill og hardware, bare se på PS2 med sitt brede utvalg av spill av forskjellige sjangrer :)

Nærmer seg at PS3 gir meg så masse forskjellige eksklusive spill som er faktisk blant det beste jeg har spilt denne generasjonen som Killzone 2, Little Big Planet og Metal Gear Solid IV

 

Og framtiden er lys med Heavy Rain, Gran Turismo 5, Uncharted 2, Trico, Agent, Ratchet And Clank og ikke minst God Of War III :D

 

Hadde jeg ikke hatt en PS3 nå så hadde jeg løpet å kjøpt en med en tanke i hode "tenk alle dem eksklusive spillene"!! Dette er bare mitt syn :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Sitter på gjerdet jeg også, og så lenge Sony ikke disker opp med flere eksklusiver som interesser meg, sitter jeg trygt plassert der. GameStop har jo kjørt kampanjer på både Wii og x360 i det siste, så satser/håper på at de kommer drassende med en knallbillig PS3 til høsten/vinteren.

Lenke til kommentar

Når det gjelder Ratchet & Clank, så er det ikke noe must å ha spilt de andre i serien før Tools of Destruction.

Har lånt bort spillet til 2 venner som aldri hadde spilt før, og de kom fort inn i historien og syntes spillet fenget enormt. Begge kjøpte faktisk fortsettelsen "Quest for Booty" når den kom på PSN.

 

 

Du spurte også om spill på PSN, og der er det noen lekkerbiskener å velge mellom.

 

Pixeljunk: Monsters

- Er et utrolig artig Tower defence-spill, som du kan more deg med både alene og sammen med andre. Jeg og dama har spilt det mye sammen. 2-player modusen fungerer som et samarbeidsspill der man er 2 figurer som samarbeider med å bygge tårn og samle inn penger.

pixeljunk_monsters_encore_screen1-thumb-400x224.jpg

 

pixeljunk_monsters.jpg

 

Det er også gitt ut en tillegspakke (Pixeljunk: Monsters Encore), der du får en verden ekstra å runde.

 

Elefunk

- Her skal du bygge broer som skal være konstruert bra nok til at elefanter skal kunne komme seg over. Utfordrene og (til tider) frustrerende spill, men gud så digg det er hver gang man får elefantene over broen du har laget

elefunk_sc012.jpg

elefunk-crossing-490w.jpg

 

Det er laget et Worms-spill til PSN, som jeg falt pladask for. Med Trofeer, fikk Worms enda et element.

 

Så har man jo Tekken 5: Dark Resurrection Online.

Dette er vel et spill som ikke trenger noe særlig forklaring :)

 

Når det gjelder de andre spillene så er vel de fleste nevnt.

LittleBigPlanet var du jo som du sa ikke noe interresert i. Ble selv lei etter en ukes tid, men så fikk niesa mi på 4 noe å leke med når hun er på besøk da(selv om det ikke kan kalles spilling, men mer få den søte figuren til å bevege seg).

 

Men MGS4 må du bare plukke opp.

Går ann å lese sammendrag fra historien, for å få mer ut av spillet. Kjenner mange som gjorde det.

 

Håper det hjalp deg litt :)

Endret av mhm.
Lenke til kommentar

ok..wtf,dere nevner ff 14 online og ikke nevner ff13..er dere retards eller..ff online er fail,det skulle ikke engang vært til ps3 men burde holdt seg til pc, men ikke sist så burde ikke ff blitt laga i online.FF1V og det burde blitt tatt med i romertall serien...og det med romertall har vært siden begynnelsen..

 

GT5,Bayonetta,er ikke sikker om det kommer til x360 eller ikke.DMC4 er jo bra og et must og ha og seff Heavenly sword.

Lenke til kommentar
ok..wtf,dere nevner ff 14 online og ikke nevner ff13..er dere retards eller..ff online er fail,det skulle ikke engang vært til ps3 men burde holdt seg til pc, men ikke sist så burde ikke ff blitt laga i online.FF1V og det burde blitt tatt med i romertall serien...og det med romertall har vært siden begynnelsen..

 

GT5,Bayonetta,er ikke sikker om det kommer til x360 eller ikke.DMC4 er jo bra og et must og ha og seff Heavenly sword.

Ingen av disse er noe for meg dessverre.

 

PSN tror jeg nesten jeg må ta til vurdering der og da, om jeg investerer i en PS3. Blir nok mer impulskjøp der.

 

Impulskjøp..? Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener her, PSN er gratis.

Spillene er ikke gratis :)

 

Kanskje Afrika hadde vært av interesse TCi? Fotografere løver, elefanter og sebraer i naturlige omgivelser. En stor kontrast til alle de mørke spillene som finnes.

Egentlig ikke. Jeg testet Flower også for en stund siden, men var litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...