Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte nettopp på Lokalen 2Fort...Fant ut at problemet med public servers er at ingen tror de gjør noe galt, så de fortsetter med det samme hele tiden :S

 

Hva mener du at de ikke tror de gjør noe galt? Hva galt?

Jeg prøver ikke å høres ut som jeg er bedre enn alle, men de har ingen peiling på når de gjør noe feil. F.eks. hvis en engineer setter opp sentrien sin på samme sted hver gang, og den blir blåst til fillebiter på ett minutt eller noe sånt...Er også irriterende når medics prøver å få uber på heavy for å cappe, healer BARE en person og løper med vilje mot en pyro og en demoman...(erfaring fra siste kart jeg spilte :( )

 

Ja, der er jeg veeeldig enig med deg du. Mangen som ikke følger med på hvordan det går med teamet de spiller på.

Lenke til kommentar

Har crafta to hatter, ene gangen spesifikt for en scout-hjelm, andre gangen for en random hatt. Fikk Batter's Helmet begge ganger. Brøt nesten ut i krampegråt.

 

Edit: Tipper engy får den som peasandpeace nevner.

Fortid som hellfragger admin, seff vil spillet være kjipt mot deg.

Lenke til kommentar

Hehe, ikke godt å si. Jarate var også først (tilsyneltande) en aprilspøk postet første april på teamfortress.com, men jaggu fikk vi ikke se det i spillet en godt stund senere.

 

Tror derimot ikke det kommer engineer-update i morgen, da alle klasseupdater kommer med tilhørende teasersider og dager med avsløringer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Sam & Max-items i Team Fortress 2 for den som forhåndsbestiller Sam & Max The Penal Zone i løpet av en uke!

 

Joda, men legge til Sam & Max ting i tf2 er ikke serlig kreativt da... Det er ikke serlig "Tf2 aktig" føler det går bort fra tf2 konseptet. Det er jo Bill's hat senarioet helt på nytt. Skjønner hvorfor de gjorde det med Bill's hat da, for den passer jo mer og L4d er mer eller mindre som en mindre bror til tf2 (på en måte)

 

EDIT: Slenger med en video av hvordan det ser ut in-game.

http://www.youtube.com/watch?v=TSAlXbsXmi8

Endret av SvinepelS
Lenke til kommentar

Har disse våpnene noen reell forskjell fra andre våpen, eller det bare skins?

 

Det er ikke skins, det er items (siden de har egen plass i bagpacken din). Kan vel heller kalle det en replacement model til våpnene da. De har ingen forskjellig stats eller noe slikt.

Endret av SvinepelS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...