Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De reduserte ammokostnaden på airblast, gjorde airblast-prosjektiler til mini-crits og satte også opp hastigheten for hvor ofte man kan airblaste. Til gjengjeld dempet de afterburner-tiden og også skaden den gjorde.

 

Hvordan de skal balansere Pyro vs Pyro kan bli spennende.

Lenke til kommentar

Hallo grabbar!

Har begynt å spille TF2 igjen en del i det siste, men i går når jeg prøvde å starte opp spillet fikk jeg først opp "validating game files" tvert etterfulgt av "Steam servers are busy at this time..., blah bla bla" Får det samme i dag. Linken til steam forumet til alle steam spillene fungerer ikke, men det er bare Tf2 jeg ikke får startet opp. Noen ideer?

Lenke til kommentar

Svinepelz' has found: Soldier's Stash

 

Endelig :D Første hatt etter 500 timer med tf2. Irriterer meg over at en venn av meg kjøpte det ifjor og han har 3 hatter xD

 

 

Har ikke fått en eneste hatt jeg, utover de man får "uansett". Med andre ord glorien og den papirposen man fikk under Halloween. 600 timer spilt.

 

Hallo grabbar!

Har begynt å spille TF2 igjen en del i det siste, men i går når jeg prøvde å starte opp spillet fikk jeg først opp "validating game files" tvert etterfulgt av "Steam servers are busy at this time..., blah bla bla" Får det samme i dag. Linken til steam forumet til alle steam spillene fungerer ikke, men det er bare Tf2 jeg ikke får startet opp. Noen ideer?

 

Prøv å "verify integrity of game cache". Høyreklikk på TF 2 i Steam - Properties -> Local Files -> Verify...

 

Eneste trikset jeg vet om funker når spillet ikke helt oppfører seg som man vil og den eneste løsningen jeg har opplevd at funker.

 

 

Da var Pyroen oppdatert igjen, og flammekasteren gjør nå mer skade og har lengre afterburn, men nå må man være på medium avstand for å få minicrits på brennende motstandere med flaregun. Backburner har fått en bonusskadereduksjon fra 20% til 15%.

 

 

Lenke til kommentar

Det er jo en interessant tanke du har der Svinepelz'! Og der jo ikke helt usannsynlig heller. Kanskje de kommer med en reskin av sentryen formet som de sentryene i Portal ^_^

 

 

De brukte tross alt de to i ett av reklamebildene, hvor en lvl 1 sentry var en PC og en Portal-sentry var en Mac.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...