Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!


Hvor skal vi spise?  

  1. 1. Hvor skal vi spise?

    • Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

1. august... Ja, kanskje det går an det gitt! Har bursdag den 3., så kan hende jeg feirer den dagen men det får vi se.

 

Egon er ganske dyrt, og ikke er lokalet (i hvert fall ikke det inne på Oslo s så vidt jeg kan huske) det beste å få samlet mange ett sted heller så jeg tipper Peppes er det beste forslaget -fint lokale med ålreite priser. Og maten er jo forbanna god. Man må jo ikke eta pizza der heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo faktisk en god tanke! Noen andre som synes det hørtes ut som en god ide? Isåfall kan vi jo ha det med i avstemningen. Skjønt, det fordrer jo godt vær. Men siden det skal være i Oslo er jo sannsynligheten for den slags ganske stor. Dessuten kan man jo alltids ha Peppes eller nummer 2 på avstemningen som en backupløsning.

Lenke til kommentar

Grilling som hovedplan og Peppes som backupplan hørtes genialt ut. Men da bør man selvsagt ikke kjøpe maten på forhånd, i tilfelle dårlig vær ^_^ Jeg er helt med på grilling et eller annet sted, og synes det hørtes bedre ut enn Peppes, for da kan jeg ta meg en røyk akkurat når jeg selv vil (vi griller ute... right?)

Lenke til kommentar

Antar at vi griller ute da ja. Er det egentlig lov å grille i noen av parkene? Isåfall er det jo bare å stasjonere seg i en park med et par engangsgriller og kose seg med grillmat (og røyk for dem som liker det). Jeg vet ikke åssen reglementet er. Her i Bergen har det for eksempel blitt forbudt å grille på Gamlehaugen (der ved slottet), ettersom det visstnok lager stygge merker i gresset etc.

Lenke til kommentar

Så lenge det er varmt i været og sol er det å spise ut utrolig kjekt. Dessuten er det lettere å flytte rundt på seg når man sitter ute. Ergo kan man regruppere seg litt innimellom så man ikke blir sittende med de samme hele tiden. Så det er lettere å bli kjent med alle. :)

Lenke til kommentar

Grilling ute? Virker som en veldig god idé :)

Har ikke lest gjennom hele tråden, ei heller fulgt med hver dag ect, så bare lurer på om man da tar med egen grillmat? Evt. at alle setter inn eks 150 kr elns til en hovedansvarlig som kjøper alt av griller, mat, brus ect? :p

 

Når jeg tenker meg om blir det egentlig mye lettere dersom alle tar med sitt eget og deler dersom de føler for å være snille. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Grilling hadde vært riktig så gøy. Så kan vi ta en quiz rett etter vi har spist, og koser og med brus og øl (for de som vil ha det..)

Lenke til kommentar

Tja, trenger ikke være det lureste å benke seg ned med øl midt i en park...

 

Aner ingenting om hvordan reglementet for grilling er i Oslo, men personlig ville jeg heller ha eti på Peppes. Sitte på en bakke som kan være rå (hvis det regner natta før for eksempel), finne seg en fin plass for mange (er det pent vær er vi neppe alene) og gå rundt i Oslo for å finne et kurant sted er ikke drømmetreffet for meg akkurat! :)

Men faller valget på det så er det greit nok, det.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at Shampoo kjører en opptelling av de som har meldt seg på. Hvis du sender en PM til alle som har meldt seg på (kan sende samme PM til alle), så kan de som kan komme på treffet 1. august bekrefte at de kan komme. Da får vi en oversikt over hvem som blir med. Etter det kan man høre om noen av de påmeldte kan stille med bolig. Hvis ikke får vi gå for restaurant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...