Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!


Hvor skal vi spise?  

  1. 1. Hvor skal vi spise?

    • Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

Jeg er særs hyggelig selv.

 

Dessuten klarte jeg å stemme riktig på pollen ved første forsøk, og er dermed smartere enn de fleste andre som har stemt :p

 

Nei da. Tror ærlig talt ikke det vil bli noe problem for dere som er litt yngre å komme dit, men når det er sagt forstår jeg foreldre veldig godt.

 

Glad treffet ble lagt til en helg, for da kan jeg alle gangene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden vi har kommet fram til at 1. - 2. august er det mest passelige tidspunkt for treffet fjerner jeg pollen. Eventuell poll om hvor vi skal spise og hva vi skal finne på kommer senere. Skjønt jeg har en mistanke om at det blir Peppes Pizza som stikker av med "Hvor skal vi spise"-seieren.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

1. August passer veldig fint! Hadde det vært 2., hadde jeg antagelighvis ijke kommet. Da har lillesøster bursdag, og mamma går klikk hvis jeg ikke er med på fest.

Lenke til kommentar

Det er sant! De har faktisk utrolig gode burgere. Og jeg må innrømme at jeg er blitt lei av Peppes. Når jeg, faren og broren min en sjelden gang iblant går ut og spiser, så blir det som regel Peppes. Så TGI er absolutt å foretrekke over Peppes. På en annen side er volumet på TGI en del høyere (de spiller jo av musikk, ikke noe god musikk heller). Ergo kan det muligens bli vanskeligere å prate. Dessuten er det vel billigere å spise på Peppes. Men for all del. Vi får se hva pollen sier når den kommer opp etterhvert.

Lenke til kommentar

Jeg kan gjerne hjelpe til med å steke. Men hvis vi skal være hos noen forutsetter det naturlig nok at en av de som blir med på treffet har hus vi kan være i. Om vi regner med at halvparten av de påmeldte kommer blir det vel en ti stykker som kommer omtrentlig. Så det blir jo ikke flere enn at det går bra. Spørsmålet er jo hvor mange som faktisk kommer. Hvis vi blir flere enn ti blir det jo gjerne litt stress å være hjemme hos noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...