Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!


Hvor skal vi spise?  

  1. 1. Hvor skal vi spise?

    • Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis noen har stemt feil, send meg PM med hva du har stemt, og hva du egentlig ville stemme. Så fikser jeg resten. :)

 

Forløplig ser det ut som om 1. - 2. august passer best.

 

1. - 2. Er en av de gangene jeg ikke skal jobbe på. Så håper det blir den endelige datoen.

Lenke til kommentar

Dette høres veldig morsomt ut.....Bor selv på Oslo grensa så det er ikke så langt fra meg.

 

Men så er det å få lov av foreldrene sine som ikke er like greit.

 

Kan desverre ikke 3-7 August for da skal jeg på noe sånn Konfirmasjons leir, men det er ikke i en helg og heller ikke den lovende datoen heller men stiller sikkert opp hvis jeg får lov av mine foreldre :D

Lenke til kommentar

1-2. august ser ut til å være det beste alternativet for øyeblikket, ja. Den datoen passer utmerket for meg selv også.

 

Kan de som har meldt seg på treffet og ikke kan komme 1-2. august sende meg en PM?

 

@Bjohansen: Jeg har ingen ting imot å spytte inn en femtilapp eller to, og hvis flere er villige til det kan det jo hende du får råd :)

Lenke til kommentar

Vi er ikke farlig vet du. ;) Faktisk ville jeg påstå at vi nerder er de mest ufarlige mennesker som finnes. Vi er som regel ikkevoldelige og vennlige dyr uten de store fordommene. Vel, nå vet jeg jo egentlig ikke med de andre. Men jeg liker ihvertfall å tro at jeg er hyggelig og fordomsfri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...