Craxmerax Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Skrevet 30. desember 2009 Det er faktisk sant Flosshatt ^_^
Vistula Uhlan Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 *Sukk* Ja, eg veit det. Jaja, så altfor viktig er det jo trass alt ikkje. Det er jo ikkje som om du kan ha ein romanse med ho... Forresten, Craxdm, kva syns du om mitt forslag til ny poll?
Craxmerax Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Skrevet 30. desember 2009 Tja det hadde jo blitt interresant, men vet ikke hvilke NPCer jeg skal ta med i tilfelle.
Vistula Uhlan Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Berre sett den opp, bytt viss folk ikkje liker den/kjem på ein betre. Er ikkje verre, veit du
Joakim vas Normandy Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Duncan og Kardol knuser utfordrerne rimelig klart, mens hos alvene er det jevnere. Var City Elf, derfor foretrekker jeg Shianni over Lanaya. Zathrian kan ta seg en lang tur.
Craxmerax Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde egentlig glemt hvem Kardol var, så jeg måtte bytte min stemme fra Behlen :rolleyes:
Vistula Uhlan Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 (endret) Eg liker Zathrian. Han er ein god karakter, ein god leiar for Dalish, og veldig godt voice-acta. Liker ikkje Shianni, og Lanaya, ho liker eg berre ikkje. Kardol er relativt klart, han er berre så ufatteleg kul! Eg vil sjå meir av Legion of the Dead, håper det kjem ein DLC om dei, eller at dei får ei viktigare rolle i neste spel. Duncan er jemn med Bann Teagan, men eg hamna på Duncan til slutt. Eg liker Teagan litt, men han burde fortalt meg om vegen inn til slottet før. Endret 30. desember 2009 av Flosshatt
svenningen Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 poll om faction human,elf og dwarf, races warrior,rogue,mage eller hva det er og så retning: som city,noble osv..
Vistula Uhlan Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 (endret) Ein poll om Origins og rasar, meiner du? Vi har hatt ein om klassar. Endret 30. desember 2009 av Flosshatt
svenningen Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 ny her, men ja:P origins og rasar då, eller evt hvordan våpen vi bruker? bue, 2h, 1h, duals osv
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 heihei har nettopp bytta uncharted 2 til dragon age: origins på Ps3, men er litt usikker akkuratt nå. Burde jeg heller ha det på pc?
Ollorca Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Ja. PC versjonen er definitivt bedre enn konsollversjonene. Mange synes kontrollene og en del mer som jeg ikke kommer på i farta er bedre. Men jeg synes personlig at bare grafikken er en god del bedre. Grafikken skiller seg dårligst ut kanskje hos PS3 versjonen desverre
Vistula Uhlan Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 ny her, men ja:P origins og rasar då, eller evt hvordan våpen vi bruker? bue, 2h, 1h, duals osv Det er jo ikkje så viktig, det er jo trass alt companions til alle typar våpen, så kva du bruker er ikkje så altfor viktig, siden du berre velgjar companions som passer inn. heihei har nettopp bytta uncharted 2 til dragon age: origins på Ps3, men er litt usikker akkuratt nå. Burde jeg heller ha det på pc? Ja. Pc-versjonen er veldig mykje betre. Du får større skillbar, kontrollane er betre og grafikken. Korleis kan eg vite kva slags type rustning fiendane brukar? Fordi Mace har høgare Armor Penetration enn sverd, så maces er betre mot fiendar med god rustning enn sverd er. Eg spelte nettopp Drakensang, og når eg spelte Dragon Age igjen blei eg skuffa av Denerim. Ferdok (hovudbyen i Drakensang) er ein by med stemning. Folk går rundt og jobber, handlar, snakkar med andre etc., eg syns Denerim er litt død. Det er berre nokre få som er ute og handlar, og det er ei bortskjemd adelskvinne, berre ei lita gruppe med folk som snakkar og resten er det nokre få som går rundt uten nokon meining. Sjølvagt, resten av spelet er DA betre enn Drakensang, men akkurat stemninga i hovudbyen er Drakensang betre på.
Rider of Reason Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 (endret) Der sier du noe Flosshatt. Jeg reagerte også på det der. Synes faktisk det er lite stemning i nesten alle områdene i DA:O. De er fryktelig statiske. Synd egentlig, da resten av spillet er kanonbra. Endret 31. desember 2009 av Rider of Reason
Tørriss Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Meh, får minner fra selve byen Baldurs Gate i BG1 nå, samt de store valgfrie områdene man kunne utforske. Gode gamle tider <3
Kjetil.. Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Angående lite bevegelse, jeg synes generellt omgivelsene gir deg lite. Litt slik som i GTA spillene, du har en hel by men egentlig har du bare veinettet og litt til. Veldig liten aktivitet og ting å "ta" på Se på Assassins Creed som et moteksempel. Godt nytt år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå