Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

 

 

Sjekk dei andre "fanane" på DLC-panelet, det skal stå på den i midten, trur eg, der kan du innstalere dei. Available er berre det du kan kjøpe.

 

Har sjekka alle fanene opp til flere ganger ingenting, merkelig.

 

Edit: Når jeg går inn på profilen min på bioware siden derimot, står det at de er reedema på kontoen min.

Endret av Kidnet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dæven flosshatt! alert the big ones! det der er en ganske grov feil

 

 

 

Jeg er stolt av deg Flosshatt. Ingen av oss har merket noe slikt og jeg tror nok ikke veldig mange andre har merket det heller ^_^

 

Yay! I am appreciated! ^_^

 

 

Edit: Eg har nok gjort ein enorm feil med min mage, har fokusert litt på Entropy (har Horror og Paralyze for CC), og litt på å få Mana Clash (har to i den rekka), og Winter's Grasp. Når eg kom til lvl 7 så valde eg Blood Mage, og når eg går tom for mana så bruker eg Blood Magic, problemet er at eg døyr. Eg fokuserte litt på constitution i Originen, så har ikkje så høg willpower, men kvar gong Horror eller Paralyze går over, så løper fiendane på meg, og slår på meg. Med tom mana, lite liv (pga. spellsa tar liva mine) og praktisk talt ingen healing mogelegheitar så døyr eg. Burde eg heller vald Arc. Warrior som lvl 7, og blood mage som lvl 14, når eg har meir liv?

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Sliter litt med å ta den siste demonen, altså hoveddemonen i den første Faden du kommer inn i i toppen eller noe sånt på Tower of Circle tror jeg det heter. Noen som har noen forslag? På (trolig) hans siste form begynner han å sprøyte ut cold angrep som dekker så og si 360 grader (ja, altså alle mine companions, inkludert meg selv), som gjør det helt umulig å unnvike angrepet. Jeg hadde ingen sjans til å overleve... :o Gadd ikke prøve mer, siden jeg hadde spilt i 3-4 timer xD

Lenke til kommentar

Sliter litt med å ta den siste demonen, altså hoveddemonen i den første Faden du kommer inn i i toppen eller noe sånt på Tower of Circle tror jeg det heter. Noen som har noen forslag? På (trolig) hans siste form begynner han å sprøyte ut cold angrep som dekker så og si 360 grader (ja, altså alle mine companions, inkludert meg selv), som gjør det helt umulig å unnvike angrepet. Jeg hadde ingen sjans til å overleve... :o Gadd ikke prøve mer, siden jeg hadde spilt i 3-4 timer xD

 

Bare la Wynne ha klar group-heal. Om ikke hun har lært dette; ha klar potions på alle.

 

Forøvrig er det lurt å ta form som golem i denne kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...