Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Det er rimeleg åpenbart kvifor dei er usympatiske. Gjennom heile livet deiras, og i tusenvis av år, så har dei kjempa mot darkspawn. Ein gong kontrollerte dei nesten alt under bakken, no er dei berre ein skugge, og berre to byar gjenstår, den eine nektar å bøye seg for den andre sin konge. Det er få igjen av dei, og kvart år mister dei fleire og fleire i kampane. Så kjem folk frå overflata og seier. "Det er darkspawn på overflata og sloss mot oss! KOM OG HJELP!!!", dvergane kjem, dei sloss, og darkspawn blir sendt ned til dvergane igjen. "Phew. Lat oss feire for at dei er døde no, og håpe at det blir århundre med fred no!" seier dei på overflata. Dvergane drar tilbake under bakken, og fortsett å kjempe mot darkspawn, uten hjelp av menneske, bortsett frå Grey Wardens, men dei er der ikkje alltid, og dei er ikkje uendeleg mange.

 

Det er ca. 1000 dvergar igjen i Orzammar, mest sannsynleg mindre, snart kjem dei til å falle uansett, tipper eg. (Dette talet har eg frå Gorim som seier det er ca. 500 dvergar på overflata, og så er det nokon andre som seier at det er snart fleire på overflata enn i Orzammar) Nei, eg skjønner veldig godt kvifor dvergane er så usympatiske mot andre.

 

Det som også er merkeleg, er at Grey Wardens seier at dei sloss mot darkspawn heile tida, og alltid. Men likevel er det ingen base i Deep Roads/Orzammar. I Orlais er det over 200 Wardens, kvifor kunne ikkje 100-150 av desse vore i Deep Roads, og faktisk sloss mot Darkspawn? Det er rundt 1000 i Weisshaupt, kvifor kan ikkje halvparten av dei dra til Orzammar og faktisk kjempe mot darkspawn. Dei seier at dei skjønner kor hardt dvergane har det, men likevel er det berre nokre få i Deep Roads, og det er dei som er der for å dø.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er rimeleg åpenbart kvifor dei er usympatiske. Gjennom heile livet deiras, og i tusenvis av år, så har dei kjempa mot darkspawn. Ein gong kontrollerte dei nesten alt under bakken, no er dei berre ein skugge, og berre to byar gjenstår, den eine nektar å bøye seg for den andre sin konge. Det er få igjen av dei, og kvart år mister dei fleire og fleire i kampane. Så kjem folk frå overflata og seier. "Det er darkspawn på overflata og sloss mot oss! KOM OG HJELP!!!", dvergane kjem, dei sloss, og darkspawn blir sendt ned til dvergane igjen. "Phew. Lat oss feire for at dei er døde no, og håpe at det blir århundre med fred no!" seier dei på overflata. Dvergane drar tilbake under bakken, og fortsett å kjempe mot darkspawn, uten hjelp av menneske, bortsett frå Grey Wardens, men dei er der ikkje alltid, og dei er ikkje uendeleg mange.

 

Det er ca. 1000 dvergar igjen i Orzammar, mest sannsynleg mindre, snart kjem dei til å falle uansett, tipper eg. (Dette talet har eg frå Gorim som seier det er ca. 500 dvergar på overflata, og så er det nokon andre som seier at det er snart fleire på overflata enn i Orzammar) Nei, eg skjønner veldig godt kvifor dvergane er så usympatiske mot andre.

 

Det som også er merkeleg, er at Grey Wardens seier at dei sloss mot darkspawn heile tida, og alltid. Men likevel er det ingen base i Deep Roads/Orzammar. I Orlais er det over 200 Wardens, kvifor kunne ikkje 100-150 av desse vore i Deep Roads, og faktisk sloss mot Darkspawn? Det er rundt 1000 i Weisshaupt, kvifor kan ikkje halvparten av dei dra til Orzammar og faktisk kjempe mot darkspawn. Dei seier at dei skjønner kor hardt dvergane har det, men likevel er det berre nokre få i Deep Roads, og det er dei som er der for å dø.

 

 

Det å være en grey warden er ikke bare å kjempe mot darkspawn, men også å hjelpe mennensker generellt. Ihvertfall ifølge Wynne :)

 

 

Men... kanskje vi får noe inblikk i Orlais eller Weisshaupt i en eventuell oppfølger? De har kanskje sine egne problemer der.

 

Hvis det er tusen dverger i Orzammar så er det mange sjenerte ihvertfall.

Lenke til kommentar

Det er rimeleg åpenbart kvifor dei er usympatiske. Gjennom heile livet deiras, og i tusenvis av år, så har dei kjempa mot darkspawn. Ein gong kontrollerte dei nesten alt under bakken, no er dei berre ein skugge, og berre to byar gjenstår, den eine nektar å bøye seg for den andre sin konge. Det er få igjen av dei, og kvart år mister dei fleire og fleire i kampane. Så kjem folk frå overflata og seier. "Det er darkspawn på overflata og sloss mot oss! KOM OG HJELP!!!", dvergane kjem, dei sloss, og darkspawn blir sendt ned til dvergane igjen. "Phew. Lat oss feire for at dei er døde no, og håpe at det blir århundre med fred no!" seier dei på overflata. Dvergane drar tilbake under bakken, og fortsett å kjempe mot darkspawn, uten hjelp av menneske, bortsett frå Grey Wardens, men dei er der ikkje alltid, og dei er ikkje uendeleg mange.

 

Det er ca. 1000 dvergar igjen i Orzammar, mest sannsynleg mindre, snart kjem dei til å falle uansett, tipper eg. (Dette talet har eg frå Gorim som seier det er ca. 500 dvergar på overflata, og så er det nokon andre som seier at det er snart fleire på overflata enn i Orzammar) Nei, eg skjønner veldig godt kvifor dvergane er så usympatiske mot andre.

 

Det som også er merkeleg, er at Grey Wardens seier at dei sloss mot darkspawn heile tida, og alltid. Men likevel er det ingen base i Deep Roads/Orzammar. I Orlais er det over 200 Wardens, kvifor kunne ikkje 100-150 av desse vore i Deep Roads, og faktisk sloss mot Darkspawn? Det er rundt 1000 i Weisshaupt, kvifor kan ikkje halvparten av dei dra til Orzammar og faktisk kjempe mot darkspawn. Dei seier at dei skjønner kor hardt dvergane har det, men likevel er det berre nokre få i Deep Roads, og det er dei som er der for å dø.

 

 

Det å være en grey warden er ikke bare å kjempe mot darkspawn, men også å hjelpe mennensker generellt. Ihvertfall ifølge Wynne :)

 

 

Men... kanskje vi får noe inblikk i Orlais eller Weisshaupt i en eventuell oppfølger? De har kanskje sine egne problemer der.

 

Hvis det er tusen dverger i Orzammar så er det mange sjenerte ihvertfall.

 

Wynne tar feil. Grey Wardens skal stoppe Blight, uansett kva det måtte ta. Eit eksempel er Connor. Når eg rollespelar som Grey Warden, så drep eg Connor, fordi eg har ikkje tid til å redde små gutungar som gjer avtalar med demonar, eg skal stoppe Blighten.

 

Dei kan jo ikkje ha tusen dvergar inne i spelet, det hadde krevd for mykje. Orzammar er jo sjølvsagt eigentleg større enn det ser ut på i spelet, akkurat som Denerim.

 

 

Noen som har forslag til ny poll som jeg kan sette opp? o.O

 

Hm... Kva med: Kva er din favoritt NPC? Så tar du så og så mange menneske, like mange dvergar og like mange alvar, som er NPC-ar. Origins-karakterar tells ikkje.

 

Foreslår 3 på kvar:

 

Dvergar:

Kardol

Bhelen

Harrowmont

 

Menneske:

Duncan

Arl Eamon

Bann Teagan

 

Alvar:

Zathrian

Lanaya

Shianni

Lenke til kommentar

Ho blander Grey Wardens og vaktar og adelsmenn. Grey Wardens har makt, den makta skal brukast til å stoppe Blighten. Dei har eit ansvar, det er å stoppe Blighten. Eg hadde gladeleg brukt blood magic til å å vinne kamp mot darkspawn, sjølvom det kanskje måtte involvere å ofre soldatane mine for å halde magikarane i gong. Grusamt, men effekivt. Viss eg kjem til ein by, og folket nektar å flykte byen for å komme unna darkspawn, og eg ikkje hadde spesiell nytte av byen, så hadde eg forlatt dei, istadenfor å etablere eit forsvar som kanskje kunne medført min og andre Grey Wardens sin død.

 

Viss Grey Wardens skulle fungert som eit snilt kompani, som hjalp menneske overalt, eller, som Morrigan seier, "helps kittens down from trees", så ville dei ikkje hatt nok menn eller tid til å stoppe Blighten.

 

Redcliffe er eit veldig godt eksempel. Viss eg ikkje hadde trengt Arl Eamon sine soldatar, så hadde eg forlatt den, istadenfor å risikere livet mitt med å sloss mot undeads.

Lenke til kommentar

Ho blander Grey Wardens og vaktar og adelsmenn. Grey Wardens har makt, den makta skal brukast til å stoppe Blighten. Dei har eit ansvar, det er å stoppe Blighten. Eg hadde gladeleg brukt blood magic til å å vinne kamp mot darkspawn, sjølvom det kanskje måtte involvere å ofre soldatane mine for å halde magikarane i gong. Grusamt, men effekivt. Viss eg kjem til ein by, og folket nektar å flykte byen for å komme unna darkspawn, og eg ikkje hadde spesiell nytte av byen, så hadde eg forlatt dei, istadenfor å etablere eit forsvar som kanskje kunne medført min og andre Grey Wardens sin død.

 

Viss Grey Wardens skulle fungert som eit snilt kompani, som hjalp menneske overalt, eller, som Morrigan seier, "helps kittens down from trees", så ville dei ikkje hatt nok menn eller tid til å stoppe Blighten.

 

Redcliffe er eit veldig godt eksempel. Viss eg ikkje hadde trengt Arl Eamon sine soldatar, så hadde eg forlatt den, istadenfor å risikere livet mitt med å sloss mot undeads.

 

 

Lurer da på hva Grey Wardens gjør egentlig, alle de som ikke er i Ferelden er de på ferie? Og hva med de 400 årene siden siste blight?

 

 

Det er bare noen få Wardens som hjelper i Orzammer i deres evige kamp. Hva gjør resten?

 

Jeg synes Grey Wardens har en mye større oppgave enn og bare drepe archdemon, halve spillet er jo rett og slett å gå rundt samle hjelp. Får man med seg noen hærer hvis man viser det brevet og krever at de hjelper deg? Noen som har prøvd?

Lenke til kommentar

Dei våker. "...In peace, vigilance...". Grey Wardens har ikkje større oppgåver enn å slå Blighten, men det er jo ei stor ei. Dei er trass alt dei einaste som kan drepe Archdemon.

 

Dette er eit spel. Det må vere gøy, derfor er det ting du må hjelpe folk med, før dei har mogelegheit til å hjelpe deg. Det er ikkje sånn at du prøver å skape ein vinn-vinn situasjon, men viss du ikkje hjelp dei så kan dei ikkje moblisere nok folk til å hjelpe. Men det er eigentleg sånn at Grey Wardens får hjelp når du viser det brevet, ja, det hadde berre vore eit kjedeleg spel viss det var så enkelt.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Poenget er vel heller at "alle typer" kan bli Grey Wardens, men de har ett visst fokus på at du kan ta i mot ordre og adlyde dem. Derfor er det usannsynlig at du gjør hva faen du vil for moro skyld.

 

Men at noen ville velge å sparke ned den gamle dama tror jeg på, bare ikke at de hjalp henne over gata først.

Lenke til kommentar

Dragon Age: Origins Return to Ostagar DLC kommer den 5 Jan

 

http://www.youtube.com/watch?v=7sXqzRt3SaQ&feature=player_embedded

 

 

koster 400 BioWare poeng. Dette gjelder PC og XBOX 360. PS3 verson kommer senere.

 

 

Dragon Age med: texture pack 2560x1600 med alt på max. dette er ikke offecelt pakke.

 

 

http://fouracescw.googlepages.com/dragonageorigins

 

 

screenshot2009122716283.jpg

 

screenshot2009122716292.jpg

 

screenshot2009122716295.jpg

Endret av Agrophel
Lenke til kommentar

Stone Guardian? Han er da ikkje laga av stein :p Eg liker han ikkje, syns Morrigan har rett i denne samanhengen.

 

Jepp, Return to Ostagar kjem til å bli fett :) Eg gler meg spesielt til å finne ut av Cailan sin politiske agenda (som vi skal finne ut av i denne ekspansjonen). Vi veit jo allereie at han svarte på Grey Warden sine advarslar fordi han var ute etter ære og å bli hylla som ein folkehelt, som faren hans blei, men sånn som Bioware seier det verker dette som om det var noko meir bak han. Kanskje Cailan ikkje var ein så ubrukeleg konge og politikar som vi har trudd?

Lenke til kommentar

Stone Guardian? Han er da ikkje laga av stein :p Eg liker han ikkje, syns Morrigan har rett i denne samanhengen.

 

Jepp, Return to Ostagar kjem til å bli fett :) Eg gler meg spesielt til å finne ut av Cailan sin politiske agenda (som vi skal finne ut av i denne ekspansjonen). Vi veit jo allereie at han svarte på Grey Warden sine advarslar fordi han var ute etter ære og å bli hylla som ein folkehelt, som faren hans blei, men sånn som Bioware seier det verker dette som om det var noko meir bak han. Kanskje Cailan ikkje var ein så ubrukeleg konge og politikar som vi har trudd?

Litt usikker, men mulig Svenning mener Shale ;)

 

Slenger meg forøvrig på samme toget som du Flosshatt, gleder meg til å finne ut hva denne politiske agendaen var.

Lenke til kommentar

Stone Guardian? Han er da ikkje laga av stein :p Eg liker han ikkje, syns Morrigan har rett i denne samanhengen.

 

Jepp, Return to Ostagar kjem til å bli fett :) Eg gler meg spesielt til å finne ut av Cailan sin politiske agenda (som vi skal finne ut av i denne ekspansjonen). Vi veit jo allereie at han svarte på Grey Warden sine advarslar fordi han var ute etter ære og å bli hylla som ein folkehelt, som faren hans blei, men sånn som Bioware seier det verker dette som om det var noko meir bak han. Kanskje Cailan ikkje var ein så ubrukeleg konge og politikar som vi har trudd?

Litt usikker, men mulig Svenning mener Shale ;)

 

Slenger meg forøvrig på samme toget som du Flosshatt, gleder meg til å finne ut hva denne politiske agendaen var.

 

Ah, ja, Shale er kul. Fulgle-greia hans er det mest morosamme i spelet :p

 

Stone Guardian? Han er da ikkje laga av stein :p Eg liker han ikkje, syns Morrigan har rett i denne samanhengen.

 

føler ikke han passer inn, men han likner sten

 

Erh... Hæ? Likner Guardian Sten, stein eller snakker du om Shale?

Lenke til kommentar

Stone Guardian? Han er da ikkje laga av stein :p Eg liker han ikkje, syns Morrigan har rett i denne samanhengen.

 

Jepp, Return to Ostagar kjem til å bli fett :) Eg gler meg spesielt til å finne ut av Cailan sin politiske agenda (som vi skal finne ut av i denne ekspansjonen). Vi veit jo allereie at han svarte på Grey Warden sine advarslar fordi han var ute etter ære og å bli hylla som ein folkehelt, som faren hans blei, men sånn som Bioware seier det verker dette som om det var noko meir bak han. Kanskje Cailan ikkje var ein så ubrukeleg konge og politikar som vi har trudd?

Litt usikker, men mulig Svenning mener Shale ;)

 

Slenger meg forøvrig på samme toget som du Flosshatt, gleder meg til å finne ut hva denne politiske agendaen var.

 

Ah, ja, Shale er kul. Fulgle-greia hans er det mest morosamme i spelet :p

*hennes.

 

Burde vel være rimelig klart etter at folk har pekt det ut...3 ganger?

Endret av Såpestykke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...