Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aww :( Viss du har ein save ikkje så langt unna, kan du jo loade.

 

Desverre... :(

 

Jaja, tar det på neste gjennomspilling. Sitter med litt CoD4: Modern Warfare + at jeg sliter litt med å komme meg ut av den første faden. Har ikke Wynne som gjør at jeg må heale selv. SLiter litt på når (forhåpentligvis) demonen er i sin siste form der han sprøyter ut cold angrep i alle retninger. Skal prøve på golem en gang, for å se om det funker.

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar

Likte forslaget ditt Flosshatt, men skjønner ikke helt hva vi som spilleren skal gjøre.

 

Har ikkje kommet fram til det enda :p Eg håper berre at Bioware lar Chantry gjere noko slemt mot dvergane, og at heile verda får kjenne kor viktig det dvergane gjorde aleine i årtusener var.

 

Aww :( Viss du har ein save ikkje så langt unna, kan du jo loade.

 

Desverre... :(

 

Jaja, tar det på neste gjennomspilling. Sitter med litt CoD4: Modern Warfare + at jeg sliter litt med å komme meg ut av den første faden. Har ikke Wynne som gjør at jeg må heale selv. SLiter litt på når (forhåpentligvis) demonen er i sin siste form der han sprøyter ut cold angrep i alle retninger. Skal prøve på golem en gang, for å se om det funker.

 

I The Fade bør du bruke Golem på alle demonane, bortsett frå Rhagos, bruk Burning Man på han, da kan han ikkje skade deg, og du berre auto-attacker han i hel.

Lenke til kommentar

Nei, synes ikke særlig synd på alvene, da jeg oppfattet det som at de stort sett hadde seg selv å takke på en eller annen måte.

Om The Chantry skulle sende en Exalted March til dvergene fordi de har en annen oppfatning enn dem blir jeg irritert. :p Veldig lite tyder på at The Maker eksisterer, så hvorfor tilbe ham. Noe en kan si om de fleste religioner i virkeligheten også. :whistle:

Lenke til kommentar

Ooh, farleg tema no! Du har sjølvsagt heilt rett, men... :D

 

I epilogen er det to grunnar til at det blir vurdert ein Exalted March, begge er jo forhaldsvis gode grunnar, men det er ikkje verdet å drepe dvergane for det. Den eine er viss du hjelper dvergepresten så blir kyrkja hans stengd, og han blir drepe i ein demonstrasjon. Viss du ikkje hjelper han døyr han i ein demonstrasjon likevel (dette har eg oppfatta som att dette kjem til å bety noko i neste spel), og viss du drep magikarane og fortel det til Dagna, så starter ho ein "Cirle of Magi" i Orzammar, om ikkje er under Chantry sin kontroll, og som handlar fritt med lyrium. Som sagt, eg skjønner at det hisser Chantry, men eg trur ikkje at folk hadde skjønt kor viktig det dvergane gjer før dei sloss i Deep Roads, eller må klare seg utan dei.

Lenke til kommentar

hmm, er det i det hele tatt noen signaler om en oppfølger? Altså fra BioWare? ikke bare med endingen på spillet?

 

 

Spiller igjennom som elf mage å funker ganske greit, er i faden nå å skal få med magikerne og redde guttungen Connor. Har allerede spillt igjen som Dwarf Commoner i Warrior stil. gikk rett og slett tank hele veien. Fant fort ut at 4 tanker funket veldig dårlig :whistle:

Lenke til kommentar

idiotspørsmål her.. Jeg skal til orzanmar, men hvordan kommer jeg meg dit? Er ikke noe sted på kartet over Ferelden.. Må jo ned skjønner jeg, men hvordan? Føler meg stokk dum her :cry:

 

 

Jeg fant den heller ikke, men du må dra til fjellene opp i venstre hjørne. Du har bare et punkt å dra til for øyeblikket. Så sikkert over kartet minst ti ganger selv :) enda jeg var derifra :whistle:

Lenke til kommentar

Ja, du ser det når du snakker med dvergene og forklarer hvorfor du er der. "Å, får dere besøk av darkspawn snart? Ja, nei, de er vel nærmest flyttet inn her hos oss." Da ser du helt klart hvor lite de på overflaten faktisk vet om dvergene.

 

Jepp, det er liksam: "Jaha, så darkspawn går til åttak på dykk. For første gong på 400 år? Mmm, ja, no har det seg sånn at dette eigentleg berre gjer oss ein liten pause til å organisere oss før dei kjem tilbake. Dei 400 åra har dei berre sloss mot oss, uten hjelp frå dykk. Og du lurer på kvifor vi ikkje er så lystne til å hjelpe dykk under den einaste pausen vi har?" Og eg skjønner dei jo. Ein Blight er tid nok til å organisere nye forsvarsverk, trene nye soldatar betre, skaffe forsyningar etc.

 

RoR@ Tja, eg liker det sånn som det er. Ikkje klart kvar dei er frå. Liker dvergane sin versjon best. Ein dag var dei ikkje der, den neste var dei :p

Lenke til kommentar

Hehe kanskje det. De trenger jo selvfølgelig ikke å finne det ut. Jeg ønsker egentlig bare en stor ekspedisjon for å avdekke fortidens hemmeligheter. Helst bør det være en sammarbeidsaksjon mellon alle de store statene.

 

Personlig så både elsker jeg konseptet med The Fade, The Tevinter Imperium og The Chanrys forklaring på hvordan darkspawn oppsto, og irriterer meg over det. Jeg elsker det fordi det er en ufattelig god ide, og jeg missliker det fordi det ligger sinnsykt nær konseptet jeg har brukt i bakgrunnshistorien til historien min. Fatter ikke hvordan det kan være mulig. Jeg misstenker spionasje. :angry:

 

Kjipe BioWare som fikk presentert historien før meg. :( Men får trøste meg med at det må ha vært en god ide da.

 

Edit: Har aldri klart å få den helt store sympatien for dvergene. Synes de er så usympatiske som det bare går ann.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...