Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Jepp, eg har berre store problemar med å spele som noko anna enn menneske :p Men min neste SKAL vere female dwarf warrior, ikkjes ikker på om det blir 2h eller sword'n'board... eller human female mage... :whistle:

 

Forresten, eg har tenkt på Loghain, og kommet fram til nokre ting:

 

Han frykta at Orlais skulle innvadere igjen, som er ein veldig reell situasjon, som eg ser det. Dei er mektige nok til det, og når dei blei drive ut så var det eit hardt slag mot den sterkaste nasjonen i Thedas.

 

Han mistenkte Grey Wardens, fordi dei må jo komme frå ein stad dei også (for dei treng rutinerte til å styre). Næraste Grey Wardens = Orlais. Dei er også såpass få at dei må ha forsterknignar frå Orlais, som er Orlesians, og dei tar med seg Orleanske soldatar som støttetroppar. Han seier at vi kan ikkje vere sikre på at dei vil dra, og det kan vi jo ikkje. Fordi det var mange "war bands" igjen, kanskje Orlais bestemte seg for å hjelpe Ferelden med å slå dei? Det var Howe sin ide å skulde alt på dei.

 

Han forlot Cailan, og viss du ser på slagmarka (Det du får sjå), så verker det håplaust. Han prøvde å hindre Cailan i å sloss på frontlinjane, så han ville nok ikkje drepe han der. Kanskje han såg at slaget var tapt, og at han bestemte seg for å dra, og i alle fall behalde ein del av hæren, så Ferelden ikkje kom til å falle.

 

Cailan var ein idiot. Han var opptatt av legende og ville sloss på frontlinjane, og vinne eit stort, fantastisk slag. Loghain sa det var tåpeleg, og det er han som er den brilijante strategen, Cailan er ung og dum.

 

Han allierte seg med Howe, fordi Loghain er ingen politikar. Han er ein strateg, men Howe er ein manipulativ, smart politikar, han fekk trass alt tak i mange adelsmenn og torturert dei uten mistanke mot han eller Loghain.

 

Han forgifta Eamon for å hindre ein borgarkrig. Eit landsmeet med Eamon før du gjer alle greinane sine hadde blitt jenmt, for jemnt til å unngå borgarkrig. Med å fjerne lojalisten Eamon, så var det ingen stemme mot han i landsmeet.

 

 

Han baserar alt dette på at det ikkje er ein ekte Blight, og når han mistrur Grey Wardens, korleis skal han stole på at det er ein archdemon, når ingen andre enn dei har "sett" han? Han er paranoid, ja, men verken dum eller gal.

 

Tenk over det, dessverre så lar ikkje spelet deg vere ein som prøver å gjere dette. Du må avsky Loghain, sjølvom eg, når eg rollespelar med Human Noble i alle fall, ser opp til han, og han er som ein helt for meg (Fordi det er han for dei fleste).

 

Må (dessverre) si meg ganske enig jeg også. Hadde faktisk tenkt å skrive noen ord om det.

 

Cailan virket temmelig dum. Bare opptatt av å skrive historie med fantastiske slag. Loghain virket å gjøre det han følte måtte gjøres for å samle landet mot Blight.

 

Loghain prøvde dessuten å stoppe/utsette slaget som gjorde slutt på Cailan. Slik slaget utviklet seg var det også lite sjans for å vinne - og skulle man vinne ville det neppe stoppet Blight da det ikke var noen tegn på en archdemon.

 

Dog tapte Loghain mye på sin arrogante og løgnaktige stil. Ærlighet kunne samlet bedre.

 

Edit: Kan også legges til at jeg likte tanken hans om å gi mages mer frihet fra the Circle (som Wynne ødelagte).

Endret av Chiana
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare hatt det i to dager, likevel så er spilletiden over 10 timer, men er nødt til å skjerpe ned spillingen litt. Det er jo julaften snart... :)

 

Uansett så har jeg noen spørsmål, da jeg ikke får tid til å spille spillet så mye som jeg kunne ha tenkt meg, og siden jeg er så nysgjerrig på hva man kan gjøre osv, så må jeg bare spørre :p

 

1. Hvis jeg har forstått det rett så er det forskjellig "åpning" på spillet fra elf - dwarf - human, men er det slik at det er det innen de forskjellige klassene også? (Altså, elf mage - elf "annet". Human noble - human mage osv...?)

 

2. Kan du lage flere karakterer på et game. Altså lage en human mage og en dwarf warrior uten å måtte starte et helt nytt game?

 

3. Er det nødvendig å gjøre alle sideoppdragene (småoppdragene), eller holder det med å følge "hovedgreina"?

 

4. Er et "tapt" oppdrag mulig å ta på nytt eller fortsette på, ettersom du kommer deg videre i spillet? Som for eksempel på stedet du blir til en Grey Warden, og der jeg ikke rakk å gjøre oppdraget ved å gi mat til han i buret. Er det tapt etter cutscenen og møtet ved darkspawnene?

 

Kan hende jeg tar enormt mye feil her, men som sagt så har jeg spilt det i litt over 10 timer på to dager.

 

Uansett så håper jeg noen av dere orker å svare på dette :whistle: Det var ikke uten grunn at jeg postet det her, siden man får så mange gode svar her ;)

Lenke til kommentar

1. Hvis jeg har forstått det rett så er det forskjellig "åpning" på spillet fra elf - dwarf - human, men er det slik at det er det innen de forskjellige klassene også? (Altså, elf mage - elf "annet". Human noble - human mage osv...?)

Nei, f.eks. en human mage rogue og en human warrior har samme historie. Unntaket er mages, de kan ikke velge bakgrunnshistorie selv og blir "tvunget" til å ta magi-originen uavhengig av rase.

 

2. Kan du lage flere karakterer på et game. Altså lage en human mage og en dwarf warrior uten å måtte starte et helt nytt game?

 

Du må nok starte på et helt nytt game ;)

3. Er det nødvendig å gjøre alle sideoppdragene (småoppdragene), eller holder det med å følge "hovedgreina"?

Det er absolutt ikke nødvendig, men jeg vil likevel anbefale deg å gjøre det for å få maks ut av spillet!

4. Er et "tapt" oppdrag mulig å ta på nytt eller fortsette på, ettersom du kommer deg videre i spillet? Som for eksempel på stedet du blir til en Grey Warden, og der jeg ikke rakk å gjøre oppdraget ved å gi mat til han i buret. Er det tapt etter cutscenen og møtet ved darkspawnene?

 

Et tapt oppdrag er et tapt oppdrag. Kanskje ta det om igjen på neste gjennomspilling?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jepp, eg har berre store problemar med å spele som noko anna enn menneske :p Men min neste SKAL vere female dwarf warrior, ikkjes ikker på om det blir 2h eller sword'n'board... eller human female mage... :whistle:

 

Forresten, eg har tenkt på Loghain, og kommet fram til nokre ting:

 

Han frykta at Orlais skulle innvadere igjen, som er ein veldig reell situasjon, som eg ser det. Dei er mektige nok til det, og når dei blei drive ut så var det eit hardt slag mot den sterkaste nasjonen i Thedas.

 

Han mistenkte Grey Wardens, fordi dei må jo komme frå ein stad dei også (for dei treng rutinerte til å styre). Næraste Grey Wardens = Orlais. Dei er også såpass få at dei må ha forsterknignar frå Orlais, som er Orlesians, og dei tar med seg Orleanske soldatar som støttetroppar. Han seier at vi kan ikkje vere sikre på at dei vil dra, og det kan vi jo ikkje. Fordi det var mange "war bands" igjen, kanskje Orlais bestemte seg for å hjelpe Ferelden med å slå dei? Det var Howe sin ide å skulde alt på dei.

 

Han forlot Cailan, og viss du ser på slagmarka (Det du får sjå), så verker det håplaust. Han prøvde å hindre Cailan i å sloss på frontlinjane, så han ville nok ikkje drepe han der. Kanskje han såg at slaget var tapt, og at han bestemte seg for å dra, og i alle fall behalde ein del av hæren, så Ferelden ikkje kom til å falle.

 

Cailan var ein idiot. Han var opptatt av legende og ville sloss på frontlinjane, og vinne eit stort, fantastisk slag. Loghain sa det var tåpeleg, og det er han som er den brilijante strategen, Cailan er ung og dum.

 

Han allierte seg med Howe, fordi Loghain er ingen politikar. Han er ein strateg, men Howe er ein manipulativ, smart politikar, han fekk trass alt tak i mange adelsmenn og torturert dei uten mistanke mot han eller Loghain.

 

Han forgifta Eamon for å hindre ein borgarkrig. Eit landsmeet med Eamon før du gjer alle greinane sine hadde blitt jenmt, for jemnt til å unngå borgarkrig. Med å fjerne lojalisten Eamon, så var det ingen stemme mot han i landsmeet.

 

 

Han baserar alt dette på at det ikkje er ein ekte Blight, og når han mistrur Grey Wardens, korleis skal han stole på at det er ein archdemon, når ingen andre enn dei har "sett" han? Han er paranoid, ja, men verken dum eller gal.

 

Tenk over det, dessverre så lar ikkje spelet deg vere ein som prøver å gjere dette. Du må avsky Loghain, sjølvom eg, når eg rollespelar med Human Noble i alle fall, ser opp til han, og han er som ein helt for meg (Fordi det er han for dei fleste).

 

Må (dessverre) si meg ganske enig jeg også. Hadde faktisk tenkt å skrive noen ord om det.

 

Cailan virket temmelig dum. Bare opptatt av å skrive historie med fantastiske slag. Loghain virket å gjøre det han følte måtte gjøres for å samle landet mot Blight.

 

Loghain prøvde dessuten å stoppe/utsette slaget som gjorde slutt på Cailan. Slik slaget utviklet seg var det også lite sjans for å vinne - og skulle man vinne ville det neppe stoppet Blight da det ikke var noen tegn på en archdemon.

 

Dog tapte Loghain mye på sin arrogante og løgnaktige stil. Ærlighet kunne samlet bedre.

 

Edit: Kan også legges til at jeg likte tanken hans om å gi mages mer frihet fra the Circle (som Wynne ødelagte).

 

Eg trur ikkje ærligheit hadde fungert betre, fordi Cailan var elska, det å kalle han ein idiot foran heile landet ville øydelagd han. Howe sin ide om å plante det på Grey Wardens, som dei trudde var alle døde, var ein veldig god ide, men "dessverre" så overlevde du.

 

Jepp, for dei som kjenner til Fraternities så er Liberatians blitt veldig mykje større dei siste åra, og mange Aequatarians ville gjerne alliere seg med dei istadenfor Loyalists, og det hadde nok blitt ein realitet (først i Ferelden, og når dei kjem seg frå frå Templars, så vil det spre seg til andre land), hadde ikkje Wynne (som er ein abomination, og likevel ikkje har eit titals Templars på nakken...) snakka med Irving, så hadde det fungert.

Lenke til kommentar

Dette spillet har fått litt bedre kritikk enn det fortjener synes jeg. Det kommer kanskje av at det er lenge siden vi har hatt et typisk PC-RPG.

 

Det som plager meg mest er settingen, historiene og dialogen. Settingen er lite interessant for min del, jeg sliter med å finne noe unikt som gjør dette noe annet enn en overfladisk "rehash" av fantasyelementer. Nå har jeg ikke spilt alle origins-delenen, men av de 3 jeg har spilt så har de så langt vært lite engasjerende og litt for billig fortalt (spesielt human noble). Dialogen er fryktelig cheesy til tider, de diverse utbruddene karakterene kommer med iblant gjør det hele værre ("My warden sense is tingling", virkelig?). Jeg er heller ikke spesielt imponert over Morrigan's arkaiske talemåte.

 

Det som irriterte meg mest gjennom spillet var flere difficulty spikes som gjorde at jeg måtte ty til exploits for å i det hele tatt ha en sjans (jeg hadde visst "feil" party setup for å klare det). Bugs og atter bugs, dette førte til at jeg måtte flytte save games gjennom flere datamaskiner for å kunne komme videre. EAs inkompetente brukerstøtte hjalp fryktelig lite. Jeg hadde planer om å fordype meg i toolset-et, men med tanke på hvor bugget opplevelsen har vært så langt så frister det lite. Har også hørt rykter om at brukervennligheten i dette verktøyet er ekstremt lav. Hvorfor er det så kjedelig loot? Mesteparten av det jeg samler blir vendor trash eller kastet fordi jeg ikke har plass nok, det mest interessante jeg står igjen med etter en time i en dungeon er titalls stones/shards eller hva de kalles.

 

Til tross for kritikken ovenfor så hadde jeg det gøy med dragon age, men det er fryktelig nær en "guilty pleasure". Jeg hadde det mest moro med dungeon-ene, til tross for det noe uinspirerende og generiske utseendet. Jeg kan ikke si det frister mye å dra tilbake til Ferelden. Med det mener jeg ikke bare spillet, men også det faktiske området. Jeg har virkelig prøvd å like Dragon age, men hver gang jeg starter spillet får jeg en ny skuffelse.

Endret av fiskekake
Lenke til kommentar

Dette spillet har fått litt bedre kritikk enn det fortjener synes jeg. Det kommer kanskje av at det er lenge siden vi har hatt et typisk PC-RPG.

 

Det som plager meg mest er settingen, historiene og dialogen. Settingen er lite interessant for min del, jeg sliter med å finne noe unikt som gjør dette noe annet enn en overfladisk "rehash" av fantasyelementer. Nå har jeg ikke spilt alle origins-delenen, men av de 3 jeg har spilt så har de så langt vært lite engasjerende og litt for billig fortalt (spesielt human noble). Dialogen er fryktelig cheesy til tider, de diverse utbruddene karakterene kommer med iblant gjør det hele værre ("My warden sense is tingling", virkelig?). Jeg er heller ikke spesielt imponert over Morrigan's arkaiske talemåte.

 

Det som irriterte meg mest gjennom spillet var flere difficulty spikes som gjorde at jeg måtte ty til exploits for å i det hele tatt ha en sjans (jeg hadde visst "feil" party setup for å klare det). Bugs og atter bugs, dette førte til at jeg måtte flytte save games gjennom flere datamaskiner for å kunne komme videre. EAs inkompetente brukerstøtte hjalp fryktelig lite. Jeg hadde planer om å fordype meg i toolset-et, men med tanke på hvor bugget opplevelsen har vært så langt så frister det lite. Har også hørt rykter om at brukervennligheten i dette verktøyet er ekstremt lav. Hvorfor er det så kjedelig loot? Mesteparten av det jeg samler blir vendor trash eller kastet fordi jeg ikke har plass nok, det mest interessante jeg står igjen med etter en time i en dungeon er titalls stones/shards eller hva de kalles.

 

Til tross for kritikken ovenfor så hadde jeg det gøy med dragon age, men det er fryktelig nær en "guilty pleasure". Jeg hadde det mest moro med dungeon-ene, til tross for det noe uinspirerende og generiske utseendet. Jeg kan ikke si det frister mye å dra tilbake til Ferelden. Med det mener jeg ikke bare spillet, men også det faktiske området. Jeg har virkelig prøvd å like Dragon age, men hver gang jeg starter spillet får jeg en ny skuffelse.

 

Jeg kunne nesten ikke være mer uenig i det. Har aldri opplevd slike bugs som du snakker om.. Hva gjaldt disse buggene? Du sier bare "bugs og atter bugs". Hvilke typer bugs var dette?? Det eneste jeg kan huske er at jeg en gang hoppet frem til siste boss i anvil of the void questet når jeg var et par rom før.

 

Det var litt kjedelig loot, men det gjorde egentlig ingenting. Jeg bare gadd ikke å loote, men jeg skulle ønske at det var i alle fall litt bedre loot. På slutten av spillet hadde jeg 300 gull ++ som jeg ikke fikk brukt på noe som helst. Men jeg fikk jo aldri brukt noe crafting.

 

Det med at du f. eks ikke liker Morrigan sin sarkastiske talemåte synes jeg jo er bare tull. Morrigan en av de som har fått best kritikk når det gjelder akkurat dette. Selv synes jeg Morrigan er den av companionene jeg liker best av alle. Hun har veldig mange gode kommentarer :rolleyes:

 

"My warden sense is tingling" - Jeg kan ikke huske dette, men jeg kan ikke tro det har vært noe annet enn gøy.

 

Det eneste jeg kan være litt enig i er det med at human noble originen ikke er veldig sterk, men på en måte er den veldig bra likevel. Akkurat når man er der på slottet i Highever så er det litt kjedelig, men når spillet er ferdig så føler jeg at human er det sterkeste valget uansett, men under selve originen synes jeg dwarf noble er best.

Lenke til kommentar

Det som plager meg mest er settingen, historiene og dialogen. Settingen er lite interessant for min del, jeg sliter med å finne noe unikt som gjør dette noe annet enn en overfladisk "rehash" av fantasyelementer. Nå har jeg ikke spilt alle origins-delenen, men av de 3 jeg har spilt så har de så langt vært lite engasjerende og litt for billig fortalt (spesielt human noble).

Der er jeg bare delvis enig. Joda settingen er veldig typisk fantasy (Alver, Dverger, Drager etc.), og der kunne de selvfølgelig vært litt mer oppfinnsomme, men nå skal du huske på at uansett hva du skal lage så finnes det bare rundt et titals grunnhistorier. Det er måten du får frem historien på som bestemmer hvor bra eller dårlig den er. Og hvis du skal gå for det som funker så er valgmuligheten enda mindre.

 

Derimot er det svært mange ting i historien og settingen i Dragon Age som jeg slett ikke oppfatter som det du an kalle en "overfladisk rehash av fantasyelementer". Både bakgrunnen til The Fade, Darkspawn og de forskjellige regionene er noe jeg mener BioWare virkelig har klart å skape noe unikt og eget med. Mye kunne vært bedre, men slik er det jo med alle ting. Ingenting er perfekt.

 

Dialogen er fryktelig cheesy til tider, de diverse utbruddene karakterene kommer med iblant gjør det hele værre ("My warden sense is tingling", virkelig?). Jeg er heller ikke spesielt imponert over Morrigan's arkaiske talemåte.

Virkelig? Dialogen og karakterene generelt er det jeg synes er det beste med hele spillet. Dialogene passer som regel inn og virker helt naturlig. De gjør karakterene personlige med sine egne særegenheter, noe svært få spill før dette har klart. Dialogene kan kanskje virke cheesy til tider, men det mener jeg heller er positivt. Det gjør karakterene menneskelige, og jeg klarer å knytte meg til dem. Hver enkelt er sin egen person på godt og vondt. Angående Morrigans arkaiske talemåte så er jeg faktisk litt enig, stemmen hennes fremtrer som nokså "high and mighty" til å skulle være en som har vokst opp i skogen. Men må innrømme at det passer godt til personligheten hennes.

 

Det som irriterte meg mest gjennom spillet var flere difficulty spikes som gjorde at jeg måtte ty til exploits for å i det hele tatt ha en sjans (jeg hadde visst "feil" party setup for å klare det).

Det skal jeg være enig med deg i. Spillet har litt høy vanskelighetsgrad, selv på easy. Men det er noe som går seg til etter hvert. Og jeg er nå i etterkant veldig glad for at det var litt vanskelig. Det trengte litt innsats, og på andre gjennomspilling setter du pris på alt du lærte i den første gjennomgangen. Du tvinges til å bli bedre og bedre.

 

Bugs og atter bugs

Hvilke bugs? Har ikke opplevd noen bugs jeg.

Lenke til kommentar

Angående settingen. Jeg plages ikke at Bioware ikke revolusjonerer fantasy ved å introdusere en ny og fantastisk historie jeg aldri har hørt før. Jeg sliter bare med å finne en identitet ved spillet som gjør dragon age til sitt eget, dermed får jeg ingen beundrelse/interesse for verden som hemmer lysten min til å explore. Jeg hadde ikke dette problemet med feks. morrowind.

 

Det skal jeg være enig med deg i. Spillet har litt høy vanskelighetsgrad, selv på easy

En ting er høy vanskelighetsgrad, det aksepterer jeg. En annen ting er difficulty spikes som firedobler vanskelighetsgraden for en kort encounter fordi den er feilaktig designet. Problemet med slike spikes er at vanskelighetsgraden øker så kraftig at det blir svært lite du faktisk kan gjøre for å klare det.

 

 

Jeg kunne nesten ikke være mer uenig i det. Har aldri opplevd slike bugs som du snakker om.. Hva gjaldt disse buggene? Du sier bare "bugs og atter bugs". Hvilke typer bugs var dette??

Bugs som jeg kommer på akkuratt nå;

1. Combat bug. Gjør store deler av spillet umulig å spille. Dette skjedde konstant i the fade som gjorde at jeg måtte bytte savegame mellom maskin til maskin. Dette var det aller største og mest slitsomme problemet, ettersom det hendte opp til 3-4 ganger og betydde total stopp for spillet.

2. Party selection bug. Kameraet blir vippet over brukeren og zoomer ned på karakteren slik at man ikke ser de andre i party, og blir dermed umulig å velge karakterer for party. Av denne grunnen er det ikke lenger mulig å spille på en av profilene mine

3. Opplevde opp til 3-4 ganger på disse "assaultene" der du blir stoppet i sporet av fiender som avbryter deg. Disse angrepene fjernet enten dialogen eller klærene på fiendene (bokstavelig talt).

4. Duncan nekter å godta questet. Jeg hadde 4 vials of darkspawn blood, jeg trengte 3 hvis jeg husker riktig; likevel ville han ikke godta questen. Dette var visst en bug foråsaket av Bioware som har prøvd å fikse en exploit.

5. Flere ganger stoppet dialogen som gjorde at den gjentok seg opp til evigheten dersom man ikke restartet spillet.

 

Er det nødvendig å nevne flere? Poenget er at det er fryktelig med bugs, noe som ikke bare oppleves av meg men mange andre. De aller fleste problemene jeg har nevnt her hadde minst èn thread på bioware-forums. Nei, jeg spiller ikke med cracked versjon og ja jeg har prøvd å reinstallere.

Endret av fiskekake
Lenke til kommentar

Det som plager meg mest er settingen, historiene og dialogen. Settingen er lite interessant for min del, jeg sliter med å finne noe unikt som gjør dette noe annet enn en overfladisk "rehash" av fantasyelementer.

 

Settingen er jeg rimelig enig med deg om, DA er rimelig generisk fantasy, og det er high fantasy tiltross for at bioware hevder at dette er 'dark fantasy'. Mørke toner er det lite eller ingenting av, det nærmeste er vel Connor som jeg solgte for en billig "penge". Men når det er sagt, så funker jo settingen bra selv om jeg hadde håpet at ting var mer originale og at med 18-års grense at en også fikk en skikkelig dans med djevelen :-)

 

Nå har jeg ikke spilt alle origins-delenen, men av de 3 jeg har spilt så har de så langt vært lite engasjerende og litt for billig fortalt (spesielt human noble).

 

Det er stor variasjon mellom origins delene. Human noble var et gjesp. Mine favoritter var mage, dwarf noble og city elf.

 

Dialogen er fryktelig cheesy til tider, de diverse utbruddene karakterene kommer med iblant gjør det hele værre ("My warden sense is tingling", virkelig?). Jeg er heller ikke spesielt imponert over Morrigan's arkaiske talemåte.

 

Dialogen er cheesy til tider, spesielt Alistair og Leli er ofre for platt dialog til tider, selv om de begge har sine øyeblikk. Men det mest cheesy er cutscenes med "elskovsscener". Morrigan har jo en "arkaisk" mamma og liten annen innflytelse der de satt alene i skogen bare avbrutt av tøysete templarer med dødsønske, så det funket for meg.

 

Det som irriterte meg mest gjennom spillet var flere difficulty spikes som gjorde at jeg måtte ty til exploits for å i det hele tatt ha en sjans (jeg hadde visst "feil" party setup for å klare det). Bugs og atter bugs, dette førte til at jeg måtte flytte save games gjennom flere datamaskiner for å kunne komme videre.

 

Bortsett fra noen dialoger som var buggy, e.g bruker intimidate for å bli enig om en pris på x gull, så "glemmer" spillet det og en betaler x+y gull istedet, og noen rapporter etter at jeg var ferdig med quest var helt feil. Noen spikes, men med litt endring av strategi funket de fint på hard ihv.

 

Men alt i alt var kanskje DA:O det spillet jeg brukte/bruker mest tid på i år og som jeg hadde det kjekt med, selv om kanskje Uncharted 2 er et knapt førstevalg som GOTY.

Lenke til kommentar

[...]Det som plager meg mest er settingen, historiene og dialogen. Settingen er lite interessant for min del, jeg sliter med å finne noe unikt [...]

 

Litt enig med deg når det gjelder settingen. Dverger og alver er litt utbrukt. Hadde etter min mening vært bedre om de skapte sine egne unike raser som kunne være seriens varemerker.

 

Dette er et veldig lite skår i gleden dog, for ellers er jeg helt uenig. Historien og karakterene (med dialog) er etter min menig ekstremt bra utført.

Lenke til kommentar

Fikk dette spillet i går, alt funker fint untatt DLC. Jeg fikk med Shale og den Blood Dragon armoren, jeg reedema begge to. Nå kommer ingen av de opp på den lista med available content, hvis jeg prøver å reedeme igjen, så står det at den er brukt (Det er den jo selvfølgelig) noen som vet hva det kan være, eller om det bare tar litt tid?

Lenke til kommentar

Eg er veldig ueinig med Fiskekake, men RoR og Craxdm oppsummerar det godt, så eg orkar ikkje skrive eit langt innlegg der eg siterar dei ;)

 

Fikk dette spillet i går, alt funker fint untatt DLC. Jeg fikk med Shale og den Blood Dragon armoren, jeg reedema begge to. Nå kommer ingen av de opp på den lista med available content, hvis jeg prøver å reedeme igjen, så står det at den er brukt (Det er den jo selvfølgelig) noen som vet hva det kan være, eller om det bare tar litt tid?

 

Sjekk dei andre "fanane" på DLC-panelet, det skal stå på den i midten, trur eg, der kan du innstalere dei. Available er berre det du kan kjøpe.

 

 

Forresten, nokon som har merka ein feil med videoen når du startar spelet? Duncan fortel om Blights og darkspawn, og der ser du dvergane, som slåss mot Ogres! Ogre kjem av kvinnelege Qunari broodmothers, og Qunari kom ikkje til Thedas før 300 år sidan, mens den forrige Blighten var 400 år sidan.

Lenke til kommentar

Fikk dette spillet i går, alt funker fint untatt DLC. Jeg fikk med Shale og den Blood Dragon armoren, jeg reedema begge to. Nå kommer ingen av de opp på den lista med available content, hvis jeg prøver å reedeme igjen, så står det at den er brukt (Det er den jo selvfølgelig) noen som vet hva det kan være, eller om det bare tar litt tid?

 

har du limted/collectors? jeg fikk alle mine 3 dlc'er, da blood armour, shale og 3items elns.. reedema coden, la innalle bindestrekene selv og det funka fint, måtte frigjøre litt harddiskplass på 360'en min siden jeg bare har 20gb hdd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...