Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min neste karakter blir ein melee rogue, det var veldig gøy å vere det med min forrige, og eg får meg berre ikkje til å spele med 2h, og mitt problem med Mage er beskrive i mitt forrige innlegg.

 

No gjenstår det berre å bestemme om eg skal vere Dalish Elf eller City Elf, og korleis partyet mitt skal vere. Det blir meg (DPS), Alistair (tank), Wynne (healer)/Morrigan (CC/DD/AoE) og Sten/Shale/Oghren (DPS) (veit at Shale er betre DPS, men Oghren og Sten er jo latterleg kule!)

Lenke til kommentar

Min neste karakter blir ein melee rogue, det var veldig gøy å vere det med min forrige, og eg får meg berre ikkje til å spele med 2h, og mitt problem med Mage er beskrive i mitt forrige innlegg.

 

No gjenstår det berre å bestemme om eg skal vere Dalish Elf eller City Elf, og korleis partyet mitt skal vere. Det blir meg (DPS), Alistair (tank), Wynne (healer)/Morrigan (CC/DD/AoE) og Sten/Shale/Oghren (DPS) (veit at Shale er betre DPS, men Oghren og Sten er jo latterleg kule!)

 

 

Female city elf, helt klart!

Lenke til kommentar

Hva er den ultimate lag oppbygningen, når jeg er mage? Tror jeg skal gå arcane warrior og blood mage. Meg som dps og Alistair/Shale som tank, og en rogue, har Leliana nå. Hvem burde jeg ha som sistemann?

 

Heilt klart ein mage. Enten Morrigan som CC/AoE/DD (eller fokuser ho på healing viss du vil sleppe å bruke store mengdar pots) eller Wynne som healer (men da vil du ikkje gjere like mykje skade).

 

er på første gjennomgang, leker meg med en dalish male elf warrior, som jeg kjører dual våpen på, med en svær som mulig mainhand og en litt koselig men farlig secondhand, i partyet mitt er nå bare de 3første jeg får, morrigan,megselv,alistair og hun rødhåra dama.. noen tips hvem jeg burde ta med meg?

 

Viss du foretrekk melee DPS, så bør du skaffe deg Zevran, ellers kan du bytte ut Morrigan med Wynne, men Morrigan kan bli ein god healer, så det er ikkje så stort problem. Shale er også ein betre tank enn Alistair.

 

Vil anbefale deg å skaffe deg "Duel Weapon Expert" eller noko sånt viss du er warrior, da kan du bruke to Main-Hand weapons. Vil anbefale deg å ha eit godt sverd (t.d. Topsider's Honor eller Starfang (med Warden's Keep)) som main-hand og ei øks (t.d. Biteback Axe, men helst The Veshialle) som off-hand.

 

Hadde du vore Rogue, ville eg berre anbefalt to Daggers, og Lethality, men med Warrior er to store våpen best (grunnen til dette er at da slepp du å fokusere på strenght med rogue, mens med warrior treng du strength for å gjere skade, og da kan du like godt ha dei beste våpena)

Lenke til kommentar

Hva er den ultimate lag oppbygningen, når jeg er mage? Tror jeg skal gå arcane warrior og blood mage. Meg som dps og Alistair/Shale som tank, og en rogue, har Leliana nå. Hvem burde jeg ha som sistemann?

 

Hva menes med arcane warrior og blood mage? xD Sorry for å spørre et så sikkert åpenlyst spørsmål.

Lenke til kommentar

Hva er den ultimate lag oppbygningen, når jeg er mage? Tror jeg skal gå arcane warrior og blood mage. Meg som dps og Alistair/Shale som tank, og en rogue, har Leliana nå. Hvem burde jeg ha som sistemann?

 

Hva menes med arcane warrior og blood mage? xD Sorry for å spørre et så sikkert åpenlyst spørsmål.

 

http://dragonage.wikia.com/wiki/Specialization#Mage_Specializations

Lenke til kommentar

 

Viss du foretrekk melee DPS, så bør du skaffe deg Zevran, ellers kan du bytte ut Morrigan med Wynne, men Morrigan kan bli ein god healer, så det er ikkje så stort problem. Shale er også ein betre tank enn Alistair.

So, shale, morrigan og zevran, evt. bytte ut morrigan med Wynne?

 

Vil anbefale deg å skaffe deg "Duel Weapon Expert" eller noko sånt viss du er warrior, da kan du bruke to Main-Hand weapons. Vil anbefale deg å ha eit godt sverd (t.d. Topsider's Honor eller Starfang (med Warden's Keep)) som main-hand og ei øks (t.d. Biteback Axe, men helst The Veshialle) som off-hand.

 

Skal selvsagt prøve og få dual weapon expert slik jeg kan få fult utbytte av duals.. wardens keep har jeg ikke, har dlc's som følgte med limited edt.. og kan vel ikke få wardens keep weps.. so, topsider's honor og the veshialle er det jeg vil lete etter?

Lenke til kommentar

Du kan velgje mellom Zev og Lel etter kven du liker best, Lel gjer stor skade med boga si, men Zev kan backstabbe med dolkar da. Men viss du er dual-wield så bør du stå bak fienden, som kan gjere det irriterande med posisjonering heile tida.

 

Wynne og Morrigan kan du velgje mellom etter kva du foretrekk; skade eller healing. Morrigan kan heale like bra som Wynne, men det tar tid før det kan skje, og Wynne kan gjere like bra skade som Morrigan, men det tar også tid.

 

 

Som dual-wield bør du fokusere på dexterity og strength, og innimellom willpower. The Veshialle kan du kjøpe av Bodahn i leiren, og Topsider's Honor får du av eit sideoppdrag i The Deep Roads (http://dragonage.wikia.com/wiki/An_Admirable_Topsider)

Lenke til kommentar

Du får eit spesialization-poeng på lvl 7 og lvl 14. Når du kjem til lvl 7 eller 14, så er det eit "panel" attmed der du velgjer skills. Der står spesializationane du har låst opp, og du kan velgje derfrå.

 

Nå skal også sant sies at du ikke har tilgang til noen av spesialiseringene når du spiller spillet for første gang. Du kan låse opp disse ved å snakke med NPC'er inne i spillet eller kjøpe bøker fra kjøpmenn. Disse bøkene kan lære deg spesialiseringer, men man trenger faktisk ikke gjøre annet enn å lagre og deretter kjøpe boken. Etter den er kjøpt kan man lese den for deretter å loade spillet tilbake til rett før du kjøpte boken. Du vil fortsatt ha spesialiseringen lært, men du har akkurat spart en del gullpenger i tillegg ;)

Lenke til kommentar

Jepp, så viss du finn ei bok, men ikkje har 15 g, så gjer du sånn:

 

1. Lagre

2. Selg alt du har (og da meiner eg alt)

3. No har du nok pengar, og kjøper boka, og kan den spesialiseringa.

4. Loade

5. Le over at du fortsett har utstyret ditt, men kan bli den spesialiseringa.

 

:)

 

 

Edit: Eg satt og las om dvergane og deiras evige kamp mot darkspawn på wikien, og kom plutseleg på ein god oppfølgar!

 

Pga. religions-forskjellar og det at dvergane nektar å konvertere til Chantry, så erklærar The Divine ein Exalted March mot Orzammar. Orlais, Nevarra og Ferelden sine hærar samlast og beleirar Orzammar. Etter ei lang beleiring, så bryt dei igjennom, og slår dvergane. Så drar dei vidare, og gjer det same med Kal Sharok, og drar så heim, nøgd med å ha slått hedningane.

 

Men uten ein "buffar" er det ingenting som hindrar darkspawn i å komme ut, og når Legion of the Dead faller, så har darkspawn overtatt heile undergrunnen, inkludert Orzammar, og blir fleire og fleire. Så, uten Archdemon, kjem dei opp, og over heile Thedas så er det no darkspawn, og det blir fullstendig kaos. Grey Wardens prøver sjølvsagt å hindre darkspawn, men sjølvom dei fleire gongar blir drive tilbake, og ned i Deep Roads, så er det ikkje lenger noko der nede som okkuperar dei, og dei kjem tilbake. Landa prøver å dra ned der sjølv, og okkupere byane til dvergane, men dei har ikkje årtusener med ekspertise, og soldatane blir leie av mørket og lite mat, og ikkje minst kjenner dei ikkje vegane, og hærar på tusenvis av mann forsvinn sporlaust.

 

Kva syns de? Sjølv liker eg den historien, men er ikkje sikker på korleis sjølve spelet skulle fungert. Nokon som har idear på det punktet?

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...