Gå til innhold

Earth Hour - Verdens største klimakampanje skjer i morgen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har utsikt over en stor del av Bærum og er ikke veldig imponert over engasjementet i bygda.

Men vi bidrar i alle fall hjemme hos oss, og syns det er trivelig med stearinlys :-)

Her i min krok av Bærum er det kun meg og èn nabo som har skrudd av lysene :(

Kan godt hende det er flere og, men kan ikke huske hvilke vinduer det var lys i før kl 20.30.

Lenke til kommentar
Tok akkurat mamma i å skru på lyset :angry:

 

Skrudde det av igjen etter få sekunder heldigvis :)

 

Gleder meg til å se time lapse fra verdensrommet :D

Er familien din med på dette? Min er ikke. De vet vel ikke om det en gang tenker jeg.<_<

Tja, jeg har overtalt dem :lol:

Lenke til kommentar
Dere stenger ikke serveren til gamer.no, TST som et bidrag? :unsure:

Man skrur ikke av lyset på E6, og vi bør nok ikke stenge serverne til Norges viktigste spillside/forum heller ;-)

 

Spøk til side: Det var veldig godt tenkt, men kampanjen handler vel om å spare inn der strøm sløses - for eksempel lys i rom man ikke oppholder seg. Det handler ikke så mye om å kutte ut ting folk faktisk bruker.

 

Blir spennende å se målinger fra strømleverandørene rundt om i verden. For min del kan vi godt ha dette som en fast greie en gang i måneden. Gjøre folk mer bevisste på bruken av lys og strøm, slik at man kanskje på lengre sikt venner seg til å kun bruke strøm der det virkelig trengs.

 

Hehe, var kun redd for at jeg måtte holde meg på en annen spillside/forum , mens dette pågikk. Jeg er også for dette tiltaket, og jeg tror folk får dette med klimaendringene litt inn i hodet, og perspektiv når de ser en slik markering som dette. En gang i halvåret er fint, da blir det enda mer spesielt, men jeg kunne glatt gjort dette en gang i måneden. :)

 

 

Forstår ikke hva du mener er selvmotsigende i innlegget mitt? Jeg sier at jeg pleier å ha lysene av, men selve strømmen på slik at jeg får spilt o.l. Kan du vennligst forklare litt mer detaljert hva du mener var selvmotsigende? Sikkert jeg som ikke ser den så fort, er enda i en utviklingsprosess. konstruktiv kritikk mottas med glede! :)

 

2. minutes to go!

 

Var bare det at du alltid så film og spilte med lys av, men var likevel glad for at det var ferdig 21.30, fordi da skulle du se film.

 

Hehe, ser den nå. Takk for oppklaring, og ja, det var en selvmotsigelse der ja. Får passe bedre på når jeg poster innlegg og bør se over dem. Takk for tilbakemelding! :)

 

 

Hele familien er med på dette hos meg. :D

 

 

Samme her! Jeg har faktisk lyst opp veiene til doene, kjøkkenet og godteri skapet med lys. Jeg gikk faktisk på do og glemte at jeg måtte slå på lyset... Lysbryteren kom på litt for sent, for å si det sånn :rolleyes:

Lenke til kommentar
Hele familien er med på dette hos meg. :D

 

 

Samme her! Jeg har faktisk lyst opp veiene til doene, kjøkkenet og godteri skapet med lys. Jeg gikk faktisk på do og glemte at jeg måtte slå på lyset... Lysbryteren kom på litt for sent, for å si det sånn :rolleyes:

Hva? Skrudde du på lyset? :blink: DET ER JO FORTSATT 6 MINUTTER IGJEN :angry:

Lenke til kommentar
Hele familien er med på dette hos meg. :D

 

 

Samme her! Jeg har faktisk lyst opp veiene til doene, kjøkkenet og godteri skapet med lys. Jeg gikk faktisk på do og glemte at jeg måtte slå på lyset... Lysbryteren kom på litt for sent, for å si det sånn :rolleyes:

Hva? Skrudde du på lyset? :blink: DET ER JO FORTSATT 6 MINUTTER IGJEN :angry:

 

 

Prøv å gå inn på en mørk dass, etter å ha drukket 3 halvlitere med Urge. lurer på hvordan det går, uten lys!

 

Stearinlys, tenker jeg ;)

 

 

Hadde stearinlys utenfor doen, ikke inne på doen og måtte tilslutt skru på lampa i taket, etter å ha gjennomført prøv-og-feil systemet. :)

 

Et helvete å gå på dass.....sitter å kniper igjen enda men en russisk klasse 2 ubåt er påvei og den stopper ikke med det første.

 

o.O

 

 

En flott skildring! :D

 

 

 

Da var lysene på igjen. Iallefall noen få, da det var litt behagelig å sitte med lysene av. Det eneste som er dumt er at jeg ble altfor trøtt og litt vondt i øynene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...