Gå til innhold

Microsoft: "Vi skal overgå Killzone 2"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikk har lite å si når resten av innholdet er søppel.

 

SirKenneth89: Orker du å skifte avataren din til noe mindre kvalmende enn avføring? Takk

 

Det har en moderator allerede gjort for "deg"... Folk på dette forumet tåler ingenting i hvertfall.

 

Ja spesielt du siden du begynner å rakke ned på folk som synes KZ2 er grått og kjedelig og at andre spill ser bedre ut. Jeg f.eks ser veldig godt uten briller, bare til opplysning!

Lenke til kommentar

Grafikk har lite å si når resten av innholdet er søppel.

 

SirKenneth89: Orker du å skifte avataren din til noe mindre kvalmende enn avføring? Takk

 

Det har en moderator allerede gjort for "deg"... Folk på dette forumet tåler ingenting i hvertfall.

 

Ja spesielt du siden du begynner å rakke ned på folk som synes KZ2 er grått og kjedelig og at andre spill ser bedre ut. Jeg f.eks ser veldig godt uten briller, bare til opplysning!

 

Har ikke rakket ned på folk som synes KZ2 er grått og trist, har gjort det på folk som kaller hele KZ2 for søppel... Vesentlig forskjell. Jeg tror du har kontaktlinser jeg :p

Lenke til kommentar

Grafikk har lite å si når resten av innholdet er søppel.

 

SirKenneth89: Orker du å skifte avataren din til noe mindre kvalmende enn avføring? Takk

 

Det har en moderator allerede gjort for "deg"... Folk på dette forumet tåler ingenting i hvertfall.

 

Ja spesielt du siden du begynner å rakke ned på folk som synes KZ2 er grått og kjedelig og at andre spill ser bedre ut. Jeg f.eks ser veldig godt uten briller, bare til opplysning!

 

Har ikke rakket ned på folk som synes KZ2 er grått og trist, har gjort det på folk som kaller hele KZ2 for søppel... Vesentlig forskjell. Jeg tror du har kontaktlinser jeg :p

 

Du forsvarer jo kz2 med alt, prøv heller å ta inn litt. Og du kan slutte å si at folk må få seg briller og linser for at de synes at et spill ser bedre ut en KZ2, alle var jo helt hypet på det spillet -stor skuffelse- og ingen hørte noe mer

Lenke til kommentar

Grafikk har lite å si når resten av innholdet er søppel.

 

SirKenneth89: Orker du å skifte avataren din til noe mindre kvalmende enn avføring? Takk

 

Det har en moderator allerede gjort for "deg"... Folk på dette forumet tåler ingenting i hvertfall.

 

Ja spesielt du siden du begynner å rakke ned på folk som synes KZ2 er grått og kjedelig og at andre spill ser bedre ut. Jeg f.eks ser veldig godt uten briller, bare til opplysning!

 

Har ikke rakket ned på folk som synes KZ2 er grått og trist, har gjort det på folk som kaller hele KZ2 for søppel... Vesentlig forskjell. Jeg tror du har kontaktlinser jeg :p

 

Du forsvarer jo kz2 med alt, prøv heller å ta inn litt. Og du kan slutte å si at folk må få seg briller og linser for at de synes at et spill ser bedre ut en KZ2, alle var jo helt hypet på det spillet -stor skuffelse- og ingen hørte noe mer

 

Stor skuffelse er dine ord, noe som jeg egentlig driter en lang marsj i. Jeg synes spillet var veldig bra, krigsfølelsen i spillet har jeg aldri hatt i et annet spill før. Men det går ikke ann å si noe positivt her inne, spesielt ikke når det er om et PS3-spill!

Lenke til kommentar

Det går ikke ann å si noe negativt om PS3 spill heller såsant man ikke har lyst til å få masse negativ feedback.

 

Det er dessverre slik att enkelte fra begge leire ikke makter å forstå andre andre kan ha andre oppfatninger enn hva de har selv og det er respektløst spør du meg.

 

Skjønner heller ikke helt poenget med å sammenligne pixler slik som enkelte gjør. Ta heller og nyt spillet for det er vell gameplay dere ser etter når dere kjøper spill eller??

Lenke til kommentar

Det går ikke ann å si noe negativt om PS3 spill heller såsant man ikke har lyst til å få masse negativ feedback.

 

Det er dessverre slik att enkelte fra begge leire ikke makter å forstå andre andre kan ha andre oppfatninger enn hva de har selv og det er respektløst spør du meg.

 

Skjønner heller ikke helt poenget med å sammenligne pixler slik som enkelte gjør. Ta heller og nyt spillet for det er vell gameplay dere ser etter når dere kjøper spill eller??

 

Det gjelder også omvendt, når jeg sier at jeg synes Halo-serien er oppskrytt så blir jeg nesten bombadert med at jeg har dårlig spillsmak + er Sony fanboy. Folk flest er opptatt av grafikk i dag, så ikke rart at man sammenligner spill med andre spill! OG jeg synes Killzone 2 har et veldig bra gameplay i tillegg til den lekre grafikken!

Lenke til kommentar

Det gjelder også omvendt, når jeg sier at jeg synes Halo-serien er oppskrytt så blir jeg nesten bombadert med at jeg har dårlig spillsmak + er Sony fanboy.

Det var vel nettopp det han mente. Altså at alt går begge veier. Den ene parten er ikke noe verre enn den andre og det blir faktisk aldri noe bedre når folk fortsetter å dra det opp. Det er som med rasisme: Om folk hadde sluttet å rope "rasisme" for den minste ting hadde alt gått seg til uten noe mer tullball. Det er ikke noe hyggelig for noen at en annen sender et stempel i sin retning og det hjelper aldri i en anynom verden som på nettet.

Lenke til kommentar

Microsoft må ikke bare overgå Killzone 2 men også Uncharted 2 og det nye Heavy Rain som er til tider helt syk på grafikk biten....jeg venter i spenning MS :)

 

Er ikke så vanskelig å slå Killzone og Heavy Rain da.. Killzone har 2 farger(Spilt en del på kino, og til venn). Heavy Rain har gode vann effekter, ansiktene er bra laget mens resten er ikke like imponerende(har prøvd demon).

For meg handler ikke grafikk om hvor skarpe teksturene er, men helheten av det grafiskebildet i et spill. Har hatt nesten alle konsoller siden SNES, er ikke fanboy :)

Endret av thewerty
Lenke til kommentar

Og du mener helheten til Killzone 2 er dårlig? Det at det har lite farger er fakta, men når du sier det ikke handler om skarpe(?) (høyoppløste?) teksturer, men heller helheten så er det feil å si det på Killzone 2. Guerilla har gitt Killzone 2 en atmosfære og lyssetting som få spill klarer, det føles virkelig som du er et annet sted enn Jorda. Heavy Rain demoen er ikke noe i forhold til hva man får servert i fullversjonen, starten av spillet beviser det ganske godt.

 

Men, hei! Jeg er heller ingen fanboy :) Hva er vitsen med å poengtere det?

Lenke til kommentar

Og du mener helheten til Killzone 2 er dårlig? Det at det har lite farger er fakta, men når du sier det ikke handler om skarpe(?) (høyoppløste?) teksturer, men heller helheten så er det feil å si det på Killzone 2. Guerilla har gitt Killzone 2 en atmosfære og lyssetting som få spill klarer, det føles virkelig som du er et annet sted enn Jorda. Heavy Rain demoen er ikke noe i forhold til hva man får servert i fullversjonen, starten av spillet beviser det ganske godt.

 

Men, hei! Jeg er heller ingen fanboy :) Hva er vitsen med å poengtere det?

 

Det jeg har spilt av Killzone 2 er grå å brun suppe, men som du sier fin atmosfære og lyssettingen i KZ2 var en stort steg for videospill. Men menneskene, designen på byggninger og våpen slike ting.. mener JEG var for klisje. Men det er ikke tvil om at KZ2 var pent, men ikke vakkert, for å si det på en rar måte.

Når det gjelder Heavy Rain så nevnte jeg at det var demoen, så jeg vet at det er mye jeg ikke har sett. Gleder meg til å se resten, men man har jo sett videoer som gjør meg litt skeptiskt til all den berømmelsen Heavy Rain har fått. Lepper som ikke rør seg som de skal, osv.. sånne små ting man legger ekstra merke til når de skryter så mye av grafikken.

 

Vet ikke hvorfor jeg sier min mening om grafikk egentlig :p jeg bryr meg ikke om den egentlig, men blir litt provosert når de skal skryte så alt så mye av grafikken, vil heller høre om gameplay.

 

Når det gjelder det med fanboyism så finnes alltid den som kommer til å spørre meg om jeg er det, så jeg føler jeg må si ifra om at jeg ikke er det før de får til å spørre meg ;P

Lenke til kommentar

Nå er det vell ikke meningen at KZ2 skal være vakkert :) KZ2 går for realistisk grafikk i en krigssetting, hvor blomster og regnbuer ikke hører hjemme.

Jeg finner det ikke veldig givende, men å skyve grafikken og effektene under teppet går ikke.

Det finnes nok flere spill som en personlig kan synes ser bedre ut, bl.a. Uncharted 2 for min del, men når det kommer til realisme, så ligger KZ2 noen steg foran.

 

Ser forøvrig ikke bort ifra at MS får spill som ser bedre ut :)

Lenke til kommentar

Det er ihvertfall ikke Halo: Reach som skal overgå Killzone 2, jeg er ikke overrasket Killzone 2 Has 72% More Head Polygon Count than Halo: Reach

 

Nå må ikke Halo-fansen ta helt av her, men var det ikke Reach som skulle være storslagent og ha grafikk i toppklasse? Nei, jeg tror kanskje ikke det.

 

1. Det eneste spillet har blitt lansert, det andre er fortsatt i alpha-fasen.

 

2. Det er ingen her som har sagt at Halo Reach vil ha eyecandy på linje med Killzone 2. Det er dog riktig at det er mange som har sagt at det vil bli storslagent. Med tanke på alle funksjonene som er med i Reach så har spillet ganske bra grafikk.

 

@ Whackedorange: Salgstall viser kun hvilket spill som er mest populært, ikke best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...