Gå til innhold

Microsoft: "Vi skal overgå Killzone 2"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer ikke på noen kommende eller eksisterende 360-spill med bedre grafikk en Killzone 2, men jeg føler egentlig ikke at jeg går glipp av noe. Gears of War 2 ser fortsatt fantastisk ut, Mass Effect 2 ser helt utrolig bra ut, og Splinter Cell Conviction og Alan Wake kommer ut om noen måneder.

 

I tillegg kommer det jo også massevis av imponerende multiplatformspill som Red Dead Redemption, FF13, Bioshock 2, Brink, Rage osv osv.

 

Jeg skulle dog ønske at Rare kom med et nytt spill snart. Kameo og PDZ så til tider veldig imponerende ut med tanke på når de kom ut. Og grafikken i BanjoKazooie: Nuts & Bolts er veldig undervurdert.

Lenke til kommentar

Sier en som har Master Chief som bilde :p Nuff said :p

Jeg ser du ikke engang prøver å holde diskusjonen seriøs?

 

Selv om ikke Xbox 360 har noen titler som har stjålet kronen for beste grafikk bryr jeg meg egentlig svært lite. Hadde jeg brydd meg hadde jeg spilt de spillene som hadde best grafikk. Litt på siden kan jeg nevne at jeg ikke merket hvor stor forskjell det var på Mass Meffect og Mass Effect 2 før jeg i går kveld så en video fra det første. Liten åpenbaring der ja.

Lenke til kommentar

Sier en som har Master Chief som bilde :p Nuff said :p

Jeg ser du ikke engang prøver å holde diskusjonen seriøs?

 

Selv om ikke Xbox 360 har noen titler som har stjålet kronen for beste grafikk bryr jeg meg egentlig svært lite. Hadde jeg brydd meg hadde jeg spilt de spillene som hadde best grafikk. Litt på siden kan jeg nevne at jeg ikke merket hvor stor forskjell det var på Mass Meffect og Mass Effect 2 før jeg i går kveld så en video fra det første. Liten åpenbaring der ja.

 

Blir fort useriøst når man sier at disse to spillene ikke ser fantastiske ut, tror flesteparten mener at disse lett kan måles opp mit UC2

Lenke til kommentar

verken heavy rain eller God of war ser så bra ut viss du spør meg, men Uncharted der imot er nice

 

Sier en som har Master Chief som bilde :p Nuff said :p Jeg synes de to spillene er helt oppe der med Uncharted 2 da!

Sier en som har Natan Drake som bilde :p Nuff said :p

 

 

Og btw så er ikke det master chief men en ukjent odst soldat.

Lenke til kommentar

"Problemet" grafisk på dagens konsoll er at dei bærer ganske tydeleg preg av lav oppløysning. Dette vil alltid vere eit problem ganske enkelt fordi dei ikkje klarar høgare oppløysning utan at det går veldig på bekostning av mykje anna. Antialiasing, filter, shaders og anna kan berre gjere så mykje for å hjelpe på dette.

 

CryEngine 3 vil nok gi multiplattform-spel eit lite hopp opp reint grafisk, men oppløysninga vil fortsatt vere ~720P. Som betyr "jaggies". (Eller AA med ujamn framerate).

 

 

 

Gi meg heller eit spel med god grafikk, nydeleg flyt, minimalt med tearing og konstant framerate. Ratchet & Clank - ACIT ser nydeleg ut og har ein herlig flyt med tilnærma 60 FPS mesteparten av tida. Det trengst meir sånt. For reint grafisk skal det mykje til for å imponere meg i alle fall.

Lenke til kommentar

Tror att vi ikke har sett det beste av hva grafikk tilsier verken på xbox360 eller Playstation 3 men det store spørsmålet blir.

 

Hva vill du foretrekke av uber grafikk som hakker som en gammel grammafonplate fordi att resten av specsa i konsollene ikke klarer å henge med eller en spill som kanskje ikke ser så fint ut med har en flyt som Glomma.

 

Forøvrig så er Uncharted2 det beste grafiske så langt på denne generasjons konsoller

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Det har ikke kommet noen system sellers til X360 siden Gears of War spillene synes jeg, og om vi kun tenker grafikk så har virkelig X360 ikke levert på lang lang tid. Regner med og håper at det kommer noen ekslusive spill iløpet av året til X360 og som kommer til å gi oss noen "ohhhhh" opplevelser på grafikk biten som PS3 har levert idet siste.

 

Men som sagt av andre her...1år er gått og MS har ikke på noen måte klart eller kommet i nærheten av grafikken som blir levert i Killzone 2....spørs hvordan det nye Halo spillet blir.

Lenke til kommentar

Det har ikke kommet noen system sellers til X360 siden Gears of War spillene synes jeg, og om vi kun tenker grafikk så har virkelig X360 ikke levert på lang lang tid. Regner med og håper at det kommer noen ekslusive spill iløpet av året til X360 og som kommer til å gi oss noen "ohhhhh" opplevelser på grafikk biten som PS3 har levert idet siste.

 

Men som sagt av andre her...1år er gått og MS har ikke på noen måte klart eller kommet i nærheten av grafikken som blir levert i Killzone 2....spørs hvordan det nye Halo spillet blir.

 

Når man ser de bildene som har blitt publisert fra Halo: Reach så ser det ikke så aller verst ut, men spillet vil ikke ta pusten fra folk hvis man ser på det rent visuelle. Desverre... Er også veldig enig i det du sier om 360-eksklusivene, for meg var det ingenting i fjor som man kan kalle en "blockbuster" X360-eksklusiv. Syntes heller ikke at 2008-året var noe spesielt, personlig synes jeg både Fable 2 og Gears 2 skuffet. Var egentlig Lost Odyssey som var den "store" godbiten som Xboxen gav meg det året. PS3en har absolutt ikke dette problemet!

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar

Det har ikke kommet noen system sellers til X360 siden Gears of War spillene synes jeg

Det er da ikke så rart. Med unntak av FF13 til PS3 i Japan så har det faktisk ikke kommet noen system sellers til HD-konsollene siden 2008. Selv GTA4 slet med å gi konsollene et ekstra push.

 

En kan kanskje argumentere for at spillene har gitt konsollene momentum når det gjelder salg. Sammenligner man derimot HD-konsollene med Wii så ser man at Wii har et enormt overtak når det gjelder system sellers.

Lenke til kommentar

Det har ikke kommet noen system sellers til X360 siden Gears of War spillene synes jeg

Det er da ikke så rart. Med unntak av FF13 til PS3 i Japan så har det faktisk ikke kommet noen system sellers til HD-konsollene siden 2008. Selv GTA4 slet med å gi konsollene et ekstra push.

 

En kan kanskje argumentere for at spillene har gitt konsollene momentum når det gjelder salg. Sammenligner man derimot HD-konsollene med Wii så ser man at Wii har et enormt overtak når det gjelder system sellers.

 

 

Jeg vil da si Sony har hatt endel system sellers i det siste...siste var Uncharted 2. Og nå kommer God of War 3 og Heavy Rain som i mine øyne blir 2 klare system sellers...

Lenke til kommentar

uncharted 2 systemselger? har du sett på salgstallene?? heavy rain kommer aldri verden til å bli systemselger, uansett hvor bra det blir..

 

 

Du tenker feil niggle.

 

Spill som er tekniskt overlegent og presser maskinen og leverer noe som du ikke kan få på en annen maskin, det er en system seller. Hvor mange tror du ikke har sett på reklamen og klipp av Uncharted 2 eller noen andre ekslusive spill enten det er til PS3 eller X360 nettopp kjøper maskinen pga dem vil spille det spillet?

 

Jeg vet jeg har gjort det, for meg var det Gears of War og Fable spillene.

Lenke til kommentar

Jeg vil da si Sony har hatt endel system sellers i det siste...siste var Uncharted 2. Og nå kommer God of War 3 og Heavy Rain som i mine øyne blir 2 klare system sellers...

Det har kommet en del storspill til både PS3 og 360 i det siste, men ingen av dem har resultert i store hardware-boosts. Uncharted 2 kom riktignok ut noen uker etter priskuttet til PS3, så kanskje det var derfor vi ikke så noen betydelige økninger i hardware-salget da spillet kom ut.

 

Jeg er enig i at God of War 3 trolig vil gi PS3 en boost, men jeg er mer usikker på om Heavy Rain vil ha den samme effekten. Gran Turismo 5 vil etter min mening bli den største system selleren til PS3 i 2010.

 

Det ser verre ut for 360 når det gjelder systemselgere. Maskinen vil få mange eksklusive kvalitetsspill i 2010, men brorparten av dem appellerer hovedsaklig til folk som eier X360 fra før. Project Natal er en joker her, så det blir spennende å se hvordan MS har tenkt å markedsføre dingsen.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Vel, for meg er en systemselger et spill som gjør at folk kjøper konsollen i hovedsak pga dette ene spillet. At du Larzen mener folk burde gå mann av huset for å kjøpe ps3 pga uncharted, betyr ikke noe, sålenge folk i virkeligheten ikke gjorde det..

 

Selvsagt er det noen som kjøpte en PS3 kun for Uncharted 2, jeg vet om et par som gjorde det... Så det du skriver der er litt BS. Systemselger er per definisjon et spill som selger konsollen, dette kan man selvsagt diskutere om Uncharted 2 er, men noen kjøpte helt sikkert en PS3 pga det. Uansett er UC2 et spill som viser hva PS3en virkelig kan, og noe som sannsynligvis er vanskelig å få til på en Xbox 360.

Lenke til kommentar

Vel, for meg er en systemselger et spill som gjør at folk kjøper konsollen i hovedsak pga dette ene spillet. At du Larzen mener folk burde gå mann av huset for å kjøpe ps3 pga uncharted, betyr ikke noe, sålenge folk i virkeligheten ikke gjorde det..

 

Selvsagt er det noen som kjøpte en PS3 kun for Uncharted 2, jeg vet om et par som gjorde det... Så det du skriver der er litt BS. Systemselger er per definisjon et spill som selger konsollen, dette kan man selvsagt diskutere om Uncharted 2 er, men noen kjøpte helt sikkert en PS3 pga det. Uansett er UC2 et spill som viser hva PS3en virkelig kan, og noe som sannsynligvis er vanskelig å få til på en Xbox 360.

 

Jeg er en av dem. Snappa med meg killzone 2 i samme slengen. God grafikk, men liker ikke spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...