Gå til innhold

Microsoft: "Vi skal overgå Killzone 2"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi ser det når vi tror det. Prosenter kan ha vannvittig lite å si. Halo 3: ODST blir nok penere enn Halo 3, men med en kode for å laste ned Mythic Map pack til Halo 3. Det ligger forøvrig flere (gamle) gameplayvideoer av AW ute på nettet og én ting er klart. Iforhold til når de kom ut er det vannvittig pent! :)

 

Edit: Og når det gjelder Rare, kan det for være de som lager MS' GFX tittel. Kameo, som var opprinnelig lagd for GameCube, deretter Xbox, og så ble en launchtittel til Xbox 360, er vannvittig pent iforhold til alderen. Oppimot 1000 karakterer on-screen samtidig attpåtil! Nuts&Bolts er jo også et av de peneste spillene denne generasjonen. Spiral Mountain, dra til hula Grunty hopper ut av på starten og se på de steinene. De mest høyoppløste konsollteksturene ever..?

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Merkelig hvordan ingen nevner Little Big Planet når det gjelder grafikk. Jeg syntes det ser utrolig fotorealistisk ut.

Call of Duty 4 ser også veldig bra ut.

Men on topic; blir spennende å se hva MS greier å diske opp med. Får bare håpe at de greier å squeeze >= 30fps ut av spillet.

Lenke til kommentar
Uenig. PS3 har bedre CPU, X360 har bedre Grafikkort, de når like langt.

 

I think they are fairly equal. The interesting thing is that the PowerPC that's common in both is used in completely different ways. If you look at the CPU chip for the 360 and PS3, and the programming models and architecture, they came up with completely different solutions. And yet they use this same common core." -- Dave Shippy, to Game Informer via Gaming Front Network

 

Dave Shippy er fyren bak både CPU'en til PS3 og X360. ;)

 

Kilde

Lenke til kommentar

Har både Gow2 og Killzone2. Syns ikke grafikk forskjellen var så stor.

Begge kjører 720p. Gamle GoW1 hadde 1080p.

Selv om det er bare oppløsning så burde det telle som noe.

 

Du vil nokk ikke få bedre grafikk pga av blue ray men lengre spill med større filmer burde playstation klare.

Syns MGS er ett bra eksempel på lange filmer og godt innhold.

Lenke til kommentar
Har både Gow2 og Killzone2. Syns ikke grafikk forskjellen var så stor.

Begge kjører 720p. Gamle GoW1 hadde 1080p.

Selv om det er bare oppløsning så burde det telle som noe.

 

Det du sier her er jo nettopp et kremeksempel på at oppløsningen i seg selv ikke sier noen ting om grafikken til spillet, GeOW2 ser mye bedre ut enn GeOW1!

Lenke til kommentar

Online synes jeg faktisk at Gears 1 ga et bedre inntrykk. Spillet var mye mer stylisert mtp lys og skygge, noe som ga meg et mye bedre inntrykk enn Gears 2 som etter min mening virker mer generisk. Teksturene i Gears 2 online er generelt ganske dårlige på kloss hold, men i gears 1 var teksturene helt greie å se på fra lik avstand.

Lenke til kommentar
Vel, PS3 har i det minste ein intern PSU som er greit å slippe siden man allerede har ein murstein liggende takket vere 360`en :p

 

 

Liker den løsningen veldig godt. Skuler ekstremt lett den "klumpen" og håper de fortsetter på samme måte. Derimot kunne fargen vært "ELITE" svart og sett litt finere ut.

Lenke til kommentar

De må vel strengt tatt fortsette på samme måte om de ikkje ønske en ny RROD-epidemi, PSU avgir tross alt ein del varme. Men om du hadde fått valget mellom ein vel designet 360 (tenker på innmat og kjøling) med integrert. PSU eller ein Xbox 360 slik den er i dag, hadde vel valget vert lett. Uavhengig om man "liker" mursteinen eller ei.

 

Mulig det var eit snev av sarkasme i posten din men ;)

Lenke til kommentar

Dette blir som da Crytek uttalte at de skal lage en Crysis med enda bedre grafikk. Jeg er fullstendig enig med credible:

 

At spillindustrien fortsatt ikke fatter at grafikk og ultimat realisme ikke er nøkkelen til underholdning fortsetter å frustrere meg.

 

Det blir smør på flesk men samtidig er det snakk om reinspikka business her. Selvsagt skal Microsoft overgå Sony på konsollfronten og sikkert lage en ny "hyper super gigantisk pro-utgave" av Xbox som dem sikkert hyper til vers gjennom gigantiske reklamekampanjer, men da bør dem samtidig også tenke spillinnhold og ikke bare maskin.

 

Men man kan ikke legge skjul på at det er hard konkurranse der ute nå selv i finanskritiske tider, og spillutviklerne vil jo selvsagt søke etter nye og bedre løsninger slik at de kan få ut noen nye "uforglemmelige" spillopplevelser til spillerne (noe ala Far Cry 2)...

 

* dette svaret var hyperironisk ment fra min side, men jeg er ikke akkurat overasket over Microsoft sitt "varsko her" til Sony. Sånt blir det medieoppstyr av. *

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...