Gå til innhold

Microsoft: "Vi skal overgå Killzone 2"


Anbefalte innlegg

Ser att enkelte her kaller Uncharted2 en systemseller men da lurer jeg på om disse kan gi meg svar på følgende spørsmål. Hvis Uncharted2 er en systemseller hvorfor har Uncharted 1 solgt flere eksemplarer enn 2`ern ?.

 

Da vill jeg nok heller kalle Metal Gear Solid 4 for en systemseller for den er det ganske mange som kjøpte en PS3 for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser att enkelte her kaller Uncharted2 en systemseller men da lurer jeg på om disse kan gi meg svar på følgende spørsmål. Hvis Uncharted2 er en systemseller hvorfor har Uncharted 1 solgt flere eksemplarer enn 2`ern ?.

 

Da vill jeg nok heller kalle Metal Gear Solid 4 for en systemseller for den er det ganske mange som kjøpte en PS3 for.

 

Uncharted 1 er vel også en systemselger kanskje. Personlig tror jeg mange kjøpte PS3 p.g.a enkelte spill, eksklusiver. Var ihvertfall det jeg gjorde. Kryssplatformspill kjøper jeg alltid til Xbox360.

Lenke til kommentar

Bare for å ha det der ute; jeg kjøpte PS3 utelukkende pga Uncharted(1). At det kom en oppfølger var fett nok, men Killzone 2, Resistance: FOM og LittleBigPlanet, de andre spillene jeg har(hatt) til konsollen har ikke gjort noe særlig for meg. Det er kun to spill som oppriktig har interessert meg på PS3 - Uncharted-serien.

 

Når det gjelder grafikken går det rykter om at MS har en dedikert avdelig til hvordan de kan så heftig grafikk som mulig ut av Xboxen. Så lenge det ikke går ut over resten av spillene, så er det a-ok for min del.

Lenke til kommentar

Ser att enkelte her kaller Uncharted2 en systemseller men da lurer jeg på om disse kan gi meg svar på følgende spørsmål. Hvis Uncharted2 er en systemseller hvorfor har Uncharted 1 solgt flere eksemplarer enn 2`ern ?.

 

Da vill jeg nok heller kalle Metal Gear Solid 4 for en systemseller for den er det ganske mange som kjøpte en PS3 for.

 

Nokså innlysende fordi spillet (UC) har vært på markedet i over 2 år, UC2 har vært ute i omtrent 3 måneder... Kanskje er det slik at det er flere gode spill å velge mellom nå sammenliknet med når UC kom ut i 2007. Uansett så fortjener UC2 å selge i bøtter og spann, men dagens gamere er dessverre ikke oppegående nok til å velge spill med kvalitet som for eks Uncharted serien. Det går mest i generiske skytespill dessverre :(

Lenke til kommentar

Så de som ikke har kjøpt Uncharted2 er ikke oppgående gamere, det kaller jeg utrolig sterke ord, selv om jeg like Uncharted2 selv så vill jeg ikke gått så langt og si att de som ikke har kjøpt spillet ikke er oppgående, andre faktorer man også må ta i betrakning er att der også mange flere konsoller ut som potensielle kjøpere av Uncharted samtidig som att det er ett større utvalg av spill nå en hva tilfellet var når Uncharted 1 kom ut. Personlig så kjøpte jeg Playstation 3 for Ratchet & Clank spilla, bare elsker den duoen der men for å ikke spole helt av så handler topic i den tråden om grafikkjaget mellom Sony og Microsoft hvor vinneren sålangt er Sony.

Lenke til kommentar

Så de som ikke har kjøpt Uncharted2 er ikke oppgående gamere, det kaller jeg utrolig sterke ord, selv om jeg like Uncharted2 selv så vill jeg ikke gått så langt og si att de som ikke har kjøpt spillet ikke er oppgående, andre faktorer man også må ta i betrakning er att der også mange flere konsoller ut som potensielle kjøpere av Uncharted samtidig som att det er ett større utvalg av spill nå en hva tilfellet var når Uncharted 1 kom ut. Personlig så kjøpte jeg Playstation 3 for Ratchet & Clank spilla, bare elsker den duoen der men for å ikke spole helt av så handler topic i den tråden om grafikkjaget mellom Sony og Microsoft hvor vinneren sålangt er Sony.

 

Jeg skrev "som for eksempel Uncharted-serien", du trenger ikke vrenge på ordene mine... Ratchet-spillene er herlige btw!

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar

MGS4 var grunnen til at jeg ville ha PS3 egentlig! Uncharted var nokså interessant også. Enern var så som så, men toern, god damn! Vanvittig bra :) Gadd dog ikke betale mer enn 3000 for ps3, men da var vitterlig ikke vits heller da godspillene lot vente på seg til prisene ble litt snillere.

Lenke til kommentar

Ting sporer litt av her ja....så har MS overgått Killzone 2?

 

Svaret er etter 1år: NEI

 

Slik ferdig med diskusjon.

 

Åja, right... Om du ser en gang til på OP sin post:

 

Kan virkelig et 360-spill klare å overgå Killzone 2 sin grafikk før den neste generasjonen banker på døren?

 

Mkay.

 

Fortsatt god tid. On topic: Det kommer mange spennende spill i år, og jeg ville bli meget overrasket om ikke det kommer noe som går forbi både Unch.2 og KZ2. Forskjellene er tross alt ikke SÅ store som noen her skal ha det til, mot andre (grafisk) gode spill fra 2009.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Vel, syns Mass Effect 2 så bedre ut enn Killzone 2, men det er kanskje bare min mening. Vil nok tro Gears of War 3 og Crysis 2, hvis de kommer tidsnok til denne generasjonens konsoller vil se bedre ut enn dagens titler.

Fullførte nettopp Uncharted 2, har mange fine små detaljer og farge kontraster, men mange av områdene med bra grafikk føltes små og innelukket. Altså ikke så fryktlig mye å bevege seg rundt på, særlig på jungel brettene da det var rett fram med lite plass på sidene.

Samt den effekten at ting blurra seg ut under bevegelse var et billig triks for å holde fps oppe.

Men uansett det er snakk om konsoller og jeg kan ikke forvente gaming PC tendenser :p

Alt i alt synes jeg uncharted 2 er det peneste spillet på konsoll til nå, men det er ikke så bra alle skal ha det til (grafisk).

Endret av zoqiet
Lenke til kommentar

Hmmm, for min del trenger ikke xbox å overgå killzone 2 på grafikk bare den greier å lansere spill som faktisk er underholdene å spille. Eier ikke killzone 2 selv på min PS3, lånte den med en kompis.

 

Grafisk minnet den om Gears of War, bare med større skala og om mulig enda mer grå og kjedelige omgivelser.

 

Men får ønske microsoft lykke til. Forsåvidt syns jeg de allerede har overgått killzone 2 flere ganger, det samme gjelder forsåvidt sony (greit kan godt hende spillene jeg tenker på ikke er utviklet av disse 2 men prinsippet gjelder, det finnes bedre spill til begge konsoller).

Lenke til kommentar

Beklager for ikke å ha lest igjennom hele tråden, men Killzone 2 ser da utelukkende kjedelig ut. Greit at teksturene og animasjonene er godt laget, men når alt er grått og monotont holder ikke det. Uncharted 2 banker alt ned i støvlene, så jeg skjønner ikke hvorfor MS ikke vil overgå det istedet?

Lenke til kommentar

Vel, syns Mass Effect 2 så bedre ut enn Killzone 2, men det er kanskje bare min mening.

 

Min også. ME2 ser veldig mye bedre ut enn KZ2, som er som andre påpeker grått og kjedelig. KZ2 er etter mitt syn det mest oppskrytte spillet jeg vet om.

 

Når man først er såpass off topic og snakker om oppskrytte spill, så må jeg selvsagt nevne HALO-serien som består av de mest oppskrytte skytespillene i historien!

 

Brillene deres trenger en skikkelig puss også, når dere klarer å si at ME2 ser mye bedre ut enn KZ2.

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...