Gå til innhold

Microsoft: "Vi skal overgå Killzone 2"


Anbefalte innlegg

Microsoft skryter over hva Guerilla Games har fått til på PS3en rent grafisk. Men de kommer i samme slengen med en påstand om at det er ikke-annonserte 360-spill som skal klare å overgå grafikken til nettopp Killzone 2. Hvilke spill tror dere det er snakk om? Kan virkelig et 360-spill klare å overgå Killzone 2 sin grafikk før den neste generasjonen banker på døren?

 

Personlig tror jeg at dette kan bli en vanskelig oppgave. Kanskje kommer det noe innen et år som kan være i samme klasse som KZ2, men da tror jeg PS3en allerede har fått en ny "grafikk-konge"...

 

Kilde (Gamereactor.no)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange trodde Gears of War var det beste konsollen kunne oppnå, så kom Gears of War 2. Kutaragi-san har vært for flink til å hype grafikken til PS3, for selvom Killzone 2 var bra grafikkmessig, syns jeg GoW2 holder følge alikevel.

 

Tja kan tenkes vi får den samme gamle bulshitten servert her nok ein gang. Men skal jo bli intressant å se ka MS kan diske opp med de neste årene. Uvtviklingen har jo ikkje stoppet opp heeilt enda.

 

Spesiellt med den pågående finanskrisen vil vi se denne generasjonskonsoller holde det gående lenger enn først antatt.

Endret av Sersjant SEGA
Lenke til kommentar
Mange trodde Gears of War var det beste konsollen kunne oppnå, så kom Gears of War 2. Kutaragi-san har vært for flink til å hype grafikken til PS3, for selvom Killzone 2 var bra grafikkmessig, syns jeg GoW2 holder følge alikevel.

 

Gears Of war 2 synes jeg i hvertfall har en kulere "grafikkstil"

 

Ikke bare grått og svart overalt.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Jeg føler dog at Heavey Rain og Uncharted 2 stiller høyt til å ta tronen fra killzone 2, så sony er vel kanskje ikke helt ferdig med hva de har å tilby? vi vet også hva santa monica studios fikk utav ps2 med God of war 1 og 2, la oss se hva de får utav ps3:)

 

Men gleder meg svært til flere xbox exclusives med rå grafikk.=)

Lenke til kommentar

Hmm skeptisk... :mellow: da vil jeg nok tro at microsoft må oppgradere konsollen.. bare se på de nyeste spillene til microsoft nå. Gears of war 2 har jo en fantastisk grafikk, men gjør Xboxen raskt varm, mange Skate 2 spillere klager på at spillet får dårlig fps noen ganger, og PS3 har jo som kjent en kraftigere grafikkdriver en Xbox360... men hva er definisjonen på grafikk, er det hvor fotorealistisk det ser ut eller er det hvor pent det ser ut?

Lenke til kommentar
Jeg føler dog at Heavey Rain og Uncharted 2 stiller høyt til å ta tronen fra killzone 2, så sony er vel kanskje ikke helt ferdig med hva de har å tilby? vi vet også hva santa monica studios fikk utav ps2 med God of war 1 og 2, la oss se hva de får utav ps3:)

 

Men gleder meg svært til flere xbox exclusives med rå grafikk.=)

 

Heavy Rain stiller jeg meg svært skeptisk til, det virker jo som et skritt tilbake rent gameplaymessig. Tilbake til FMV-spill ala Dragons Lair, med minimal brukerkontroll bortsett fra å trykke på riktig knapp før tida går ut.

 

Uncharted 2 kan bli fett, gleder meg til å se hva de kan få til. Men å si at Killzone 2 er på toppen av grafikktronen syns jeg blir feil, på toppen av mørk grå grafikk kanskje?

Lenke til kommentar
Hmm skeptisk... :mellow: da vil jeg nok tro at microsoft må oppgradere konsollen.. bare se på de nyeste spillene til microsoft nå. Gears of war 2 har jo en fantastisk grafikk, men gjør Xboxen raskt varm, mange Skate 2 spillere klager på at spillet får dårlig fps noen ganger, og PS3 har jo som kjent en kraftigere grafikkdriver en Xbox360... men hva er definisjonen på grafikk, er det hvor fotorealistisk det ser ut eller er det hvor pent det ser ut?

 

Dave Shippy fortalte at 360 og PS3 ligger jevnt når det gjelder ren ytelse, så du burde ikke ta all informasjon du leser på nettet som god fisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...