Gå til innhold

Billige Switch-, Wii U- og 3DS-spill


Dunedain

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

 

Akkurat derfor jeg tenker det må være feil da den står som "kommende" nå med en "gammel" konsoll, gammelt spill, akkurat i det et nytt spill i serien med en ny bundle skal til å slippes. Tross alt er prisen merkbart lavere enn andre, LØSE 3DS XL. Men man vet aldri, og da er det et fint tilbud. 

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Kan jo tipse om denne:

 

http://www.base.com/buy/product/sonic-and-all-stars-racing-transformed-limited-edition-wii-u/dgc-srtwiiu.htm?awc=2694_1472917109_f242dc5ce13a3eb2c1bd743338564598

 

Et alternativ til Mario Kart og er utrolig morsomt!

 

Sonic and All Stars Racing Transformed: Limited Edition til Wii U. Kommer på rundt kr. 132,- frakt inkludert (de tar GBP 1.49 for frakt til Norge samtidig som de trekker av VAT (britisk/EU skatt) når du velger norge som mottakerland).

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet-sDLjFF

Kan jo tipse om denne:

 

http://www.base.com/buy/product/sonic-and-all-stars-racing-transformed-limited-edition-wii-u/dgc-srtwiiu.htm?awc=2694_1472917109_f242dc5ce13a3eb2c1bd743338564598

 

Et alternativ til Mario Kart og er utrolig morsomt!

 

Sonic and All Stars Racing Transformed: Limited Edition til Wii U. Kommer på rundt kr. 132,- frakt inkludert (de tar GBP 1.49 for frakt til Norge samtidig som de trekker av VAT (britisk/EU skatt) når du velger norge som mottakerland).

Litt på etterskudd her, men bestilte du det spillet fra Base.com? Jeg bestilte det på Amazon.co.uk, og fikk tysk versjon (det vil si, tysk cover, men spillet er engelsk). Hvis du bestilte: fikk du engelsk versjon?

Lenke til kommentar

 

Kan jo tipse om denne:

 

http://www.base.com/buy/product/sonic-and-all-stars-racing-transformed-limited-edition-wii-u/dgc-srtwiiu.htm?awc=2694_1472917109_f242dc5ce13a3eb2c1bd743338564598

 

Et alternativ til Mario Kart og er utrolig morsomt!

 

Sonic and All Stars Racing Transformed: Limited Edition til Wii U. Kommer på rundt kr. 132,- frakt inkludert (de tar GBP 1.49 for frakt til Norge samtidig som de trekker av VAT (britisk/EU skatt) når du velger norge som mottakerland).

Litt på etterskudd her, men bestilte du det spillet fra Base.com? Jeg bestilte det på Amazon.co.uk, og fikk tysk versjon (det vil si, tysk cover, men spillet er engelsk). Hvis du bestilte: fikk du engelsk versjon?

Fikk engelsk ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF

 

 

Kan jo tipse om denne:http://www.base.com/buy/product/sonic-and-all-stars-racing-transformed-limited-edition-wii-u/dgc-srtwiiu.htm?awc=2694_1472917109_f242dc5ce13a3eb2c1bd743338564598

Et alternativ til Mario Kart og er utrolig morsomt!

Sonic and All Stars Racing Transformed: Limited Edition til Wii U. Kommer på rundt kr. 132,- frakt inkludert (de tar GBP 1.49 for frakt til Norge samtidig som de trekker av VAT (britisk/EU skatt) når du velger norge som mottakerland).

Litt på etterskudd her, men bestilte du det spillet fra Base.com? Jeg bestilte det på Amazon.co.uk, og fikk tysk versjon (det vil si, tysk cover, men spillet er engelsk). Hvis du bestilte: fikk du engelsk versjon?

Fikk engelsk ja.

Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har nå bestilt meg 3DS etter å ha lyst på en i mange år :ohmy: Gleder meg til å gå løs på det tilsynelatende store biblioteket med gode spill, tror jeg begynner med Animal Crossing: New Leaf og Fantasy life 

 

Velkommen i klubben!

 

Selv har jeg sittet mye mer med 3DS'en enn jeg trodde jeg kom til å gjøre. Satt selv på gjerdet og ventet med å kjøpe.

 

Har hatt noen veldig gode spillopplevelser på 3DS og kan nevne noen av spillene jeg syns var bra:

- The Legend of Zelda Ocarina of Time 3D (dette er en veldig god remastered)

- The Legend of Zelda A Link Between Worlds (veldig bra spill! Klarte ikke å legge fra meg spillet før jeg hadde rundet det :-p)

- Bravely Default (Dette spiller jeg nå og har tatt meg helt på sengen! Jeg er ingen stor fan av JRPG, men dette spillet har virkelig fått meg på gli! Anbefaler å sjekke det ut)

- Professor Layton-spillene. Disse har gitt meg mange timer med trening av hjernebarken.

 

Men over til on topic vedrørende billige spill:

Har gjort et par innkjøp til 3DS på forhåndsbestillingsfronten og har kjøpt følgende fra base.com:

 

- Ever Oasis - GBP 24,82 (ca. kr. 267,-. Da er frakt inkludert)

- Hey! Pikmin! - GBP 24,7 (ca. kr. 265,-. Da er frakt inkludert)

 

Syns det er gode priser på helt nye spill.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...