Gå til innhold

Plagsomme characters i spill


virulence

Anbefalte innlegg

Navi er grusom.. "HEY, LISTEN!" i lag med den stygge ugla som ble nevnt.

 

Haha den hadde jeg ikke tenkt på, du har helt rett....

 

Merker ofte jeg bare vil si hold kjeft til den lille greia... mas mas mas, gjør ditt gjør datt...

Pipper og lager lyder, flyr rundt.

 

Men er nok den ugla du nevner som er den verste i hele spillet.... skulle ønske det gikk an å bare dra opp buen og bare....Jah! :)

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syens ikke uglen i Zelda er så plagsom jeg. Du treffer den bare 4-5-6 ganger iløpet av hele spillet, så det blir jo mange pauser før du møter den igjen. Men selv hater jeg den kulen som flyr over deg på det ene Halo-brettet i Halo på xbox. Husker ikke hva brettet het for det er så lange siden jeg har spillt det. Men den kulen flyr rundt og nynner mmmmhhhmm og prater hele tiden. Det er plagsomt :(

Lenke til kommentar
Syens ikke uglen i Zelda er så plagsom jeg. Du treffer den bare 4-5-6 ganger iløpet av hele spillet, så det blir jo mange pauser før du møter den igjen. Men selv hater jeg den kulen som flyr over deg på det ene Halo-brettet i Halo på xbox. Husker ikke hva brettet het for det er så lange siden jeg har spillt det. Men den kulen flyr rundt og nynner mmmmhhhmm og prater hele tiden. Det er plagsomt :(
Tenker du på The Oracle i Library?
Lenke til kommentar
Syens ikke uglen i Zelda er så plagsom jeg. Du treffer den bare 4-5-6 ganger iløpet av hele spillet, så det blir jo mange pauser før du møter den igjen. Men selv hater jeg den kulen som flyr over deg på det ene Halo-brettet i Halo på xbox. Husker ikke hva brettet het for det er så lange siden jeg har spillt det. Men den kulen flyr rundt og nynner mmmmhhhmm og prater hele tiden. Det er plagsomt :(
Tenker du på The Oracle i Library?

 

Ja, tror det er den.

Lenke til kommentar
Syens ikke uglen i Zelda er så plagsom jeg. Du treffer den bare 4-5-6 ganger iløpet av hele spillet, så det blir jo mange pauser før du møter den igjen. Men selv hater jeg den kulen som flyr over deg på det ene Halo-brettet i Halo på xbox. Husker ikke hva brettet het for det er så lange siden jeg har spillt det. Men den kulen flyr rundt og nynner mmmmhhhmm og prater hele tiden. Det er plagsomt :(

Uglen er irriterende når du er 10 år... Du kan ikke engelsk og trykker bare A hele tiden. og uglen snakker i flere minutter før du forstår at du skal trykke "no"... Det er der problemet ligger

Lenke til kommentar
Jeg skjønner absolutt ikke all sutringen om at Raiden er teit, pysete osv. Han er jo en helt vesentlig del av historien.

 

Du har egentlig helt rett, hetsen er uberettiget til tider, da introduksjonen av en ny figur var nødvendig for å fortelle historien i Sons Of Liberty. Mye av grunnen til klagingen baserer seg nok på at folk forventet å spille gjennom spillet utelukkende som Solid Snake, da det er ham man assosier hovedpersonrollen med. Denne frustrasjonen har vel manifestert seg i direkte "personangrep" på Raiden, hehe.

 

Skjul
Forøvrig syntes jeg det var kult at han returnerte i MGS4.
Endret av Bunad
Lenke til kommentar
Jeg skjønner absolutt ikke all sutringen om at Raiden er teit, pysete osv. Han er jo en helt vesentlig del av historien.

 

Du har egentlig helt rett, hetsen er uberettiget til tider, da introduksjonen av en ny figur var nødvendig for å fortelle historien i Sons Of Liberty. Mye av grunnen til klagingen baserer seg nok på at folk forventet å spille gjennom spillet utelukkende som Solid Snake, da det er ham man assosier hovedpersonrollen med. Denne frustrasjonen har vel manifestert seg i direkte "personangrep" på Raiden, hehe.

 

Skjul
Forøvrig syntes jeg det var kult at han returnerte i MGS4.

 

Sant som dere sier. Folk klager kun pga. forventningene de hadde ang. det å spille et nytt MGS spill som Solid Snake. Raiden var nok et godt valg for å introdusere en "ny" hovedperson, uten at det gikk på bekostning av Snake. Snake dukker jo opp på Plant oppdraget og har en viktig rolle der (hvor han også fremstår som den legendariske soldaten).

 

Raiden er ikke en plagsom character til tross for litt "amatørmessig" fremtreden i starten av spillet, men dette tar seg opp(for min egen del) rett før han møter Emma Emmerich (EE).

 

Den personen som irriterer meg mest om dagen er Elle i Silent Hill: Homecoming. Makan til idiotisk kjerring i et spill må man lete lenge etter. Kloakkdelen hvor hun skal geleides er et rent helvete siden hun oppsøker fiendene uten noen som helst form for våpen og det tvinger deg til å komme deg ut fra en "safe" plass, og møte 3 fiender samtidig. Møkkakjerring :)

Lenke til kommentar
Syens ikke uglen i Zelda er så plagsom jeg. Du treffer den bare 4-5-6 ganger iløpet av hele spillet, så det blir jo mange pauser før du møter den igjen. Men selv hater jeg den kulen som flyr over deg på det ene Halo-brettet i Halo på xbox. Husker ikke hva brettet het for det er så lange siden jeg har spillt det. Men den kulen flyr rundt og nynner mmmmhhhmm og prater hele tiden. Det er plagsomt :(

 

HAN er irriterande han!

Lenke til kommentar
Syens ikke uglen i Zelda er så plagsom jeg. Du treffer den bare 4-5-6 ganger iløpet av hele spillet, så det blir jo mange pauser før du møter den igjen. Men selv hater jeg den kulen som flyr over deg på det ene Halo-brettet i Halo på xbox. Husker ikke hva brettet het for det er så lange siden jeg har spillt det. Men den kulen flyr rundt og nynner mmmmhhhmm og prater hele tiden. Det er plagsomt :(

 

HAN er irriterande han!

 

Haha, er enig med dere der, ang. The Oracle!

Har nok tømt en del magasin på den irriterende kula, både av maskingæver, pistol og rocketluncher...

 

Nesumar

Lenke til kommentar
343 Guilty Spark :love:

 

Var visst ikke :wub: lenger den smileyen ...

En av mine beste spillopplevelser. Husker enda hvor redd jeg var når man åpna den døra

hvor det lå en død soldat bak

.

Halo 1... :blush:

 

Haha, er enig med dere der, ang. The Oracle!

Har nok tømt en del magasin på den irriterende kula, både av maskingæver, pistol og rocketluncher...

The Oracle er tøff da.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tro at denne tråden har kommet 3 sider inn uten å nevne den personen som jeg annser for å være aller mest irriterende noen gang i et spill.

 

Hold godt fast folkens:

 

Paine, fra FF X-2...

 

Seriøst... Burde jo ha skjønt det da navnet dukka opp. Men evig optimist som jeg er, så håpa jeg jo at det kanskje, muligens langt der fremme skulle være et håp av noe fornuftig.....

 

Dama er en endeløs lang pinelse i å forsøke å være den nye kule hardassen i FFX universet, men sorry, å følge i Auron og Lulu sine fotspor fønker bare ikke for deg vennen. Når du attpåtil klarer å lire av deg pinelige kommentarer som "pre-concert hurt fest time" og annet mildt sagt idiotiske kommentarer så blir du bare fremstående som overflødig teit.

 

Den eneste grunnen til at jeg rangerer deg som hakket verre enn hu derre LeBlanc dama som sprader rundt i rosa og hyler med en ufattelig falsk og skrikende stemme hele tiden, er fordi jeg innbiller meg at designerene bak Paine faktisk trodde hun skulle være kul...... Mens LeBlanc er akkurat det som hun fremstilles som, en rablende gal tyrannisk SM fetishist....

 

Og seriøst.... Hva er det med Sephiroth looken? Sølvhår og svart lær og et sverd som din fysikk ikke skal kunne klare å holde oppe Paine...... <_<

 

Nei, hele karakteren til Paine skriker "Vil, vil, men får ikke til".

 

Nei hun er den verste karakteren som er laget til et final fantasy spill noensinne tror jeg, og det inkluderer karakterer som Cait Sith, Quina, Penelo og andre meningsløse karakterer som Square har puttet i spillene sine som filler.

 

 

Jaja, anyways.... det var mine ti øre på hvilken karakter jeg finner mest irriterende. ;)

Endret av Karatheon
Lenke til kommentar
343 Guilty Spark :love:

 

Var visst ikke :wub: lenger den smileyen ...

En av mine beste spillopplevelser. Husker enda hvor redd jeg var når man åpna den døra

hvor det lå en død soldat bak

.

Halo 1... :blush:

 

Haha, er enig med dere der, ang. The Oracle!

Har nok tømt en del magasin på den irriterende kula, både av maskingæver, pistol og rocketluncher...

The Oracle er tøff da.

Han er irriterende :p Snakker jo så jævla my dritt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...