Gå til innhold

Plagsomme characters i spill


virulence

Anbefalte innlegg

RAAM I gears of War 2.

 

Først slakter han løytnanten, så murer han seg inn bak Kryll når jeg skal slakte ham.

 

What? Når får jeg se RAAM i GoW2 ? :p

Hvis du går baklengs gjennom hele spillet kommer han som bonus på slutten. Nei, jeg mente ikke å ha med det 2-tallet.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alyx i Half-Life 2

Neeshka i Neverwinter Nights 2

 

Her har vi to kjerringer som burde holde kjeft oftere...

 

 

 

Og så har vi selvsagt the adoring fan fra Oblivion og Noobert fra Baldur's Gate. Men disse er ekstremt plagsomme med vilje... bare for å teste spillerens tålmodighet.

 

Edit: Hmmm... nå er jeg visstnok i konsollforumet. Jajah...

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hvis du går baklengs gjennom hele spillet kommer han som bonus på slutten.

 

What?

 

Må si at jeg irriterte meg grønn over Dom, da du tok RAAM på Gears 1. Men han har blitt litt smartere denne gangen :)

Lenke til kommentar
Hvis du går baklengs gjennom hele spillet kommer han som bonus på slutten.

 

What?

 

Må si at jeg irriterte meg grønn over Dom, da du tok RAAM på Gears 1. Men han har blitt litt smartere denne gangen :)

 

Må være fordi han la igjen penisen i døra. "Buhu, se på meg, jeg har følelser".

 

GRRR!

Lenke til kommentar

Pussig, ingen Quina Quen fra FFIX enda....meer masete og idiotisk jævel skal man lete lenge etter. "I can eat that?"

 

Men Roman fra GTAIV....han også...."Heeey, Nico, bring me a coffe!" "Heeey, Nico, wanna go bomb nuns?" "Heeey, Nico, wanna chop of my manliness?" "Heeey, Nico, Nico, Niconiconiconiconiconicoooooo, I just finished a 2.5TB torrent of uncensored hardcore hentai, you and I watch together?" "Heeey, Nico, you came...what's with the shotgu-*BANG-chakka-BANG-chakka-BANG!!!* Mission Accomplished, earned $500, two apartments, a taxi service, a rusty old car and $286.000 in debt

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Det er vel ikke direkte en character, men han "fortellerstemmen" i Crackdown. Når man er på sistebossen og han begynner med "hei, visste du at du kan kjøre bil i dette spillet?", da er man litt lei..

 

DEN er irriterandes den!

Lenke til kommentar
Det er vel ikke direkte en character, men han "fortellerstemmen" i Crackdown. Når man er på sistebossen og han begynner med "hei, visste du at du kan kjøre bil i dette spillet?", da er man litt lei..

 

DEN er irriterandes den!

"There's a stunt marker nearby agent. Driving through a stunt marker will increase your driving skills." Topper definitivt min liste over irriterende kommentarer.

 

Spesielt når man ikke kan kjøre rundt i mindre enn ett minutt uten å høre det.

Endret av Sebgun
Lenke til kommentar

Yoshua i The World Ends With You... må innrømme jeg hatet han "Have fun Neku..." og den latteren ... men senere når jeg ser tilbake er han råtøff, og nå som jeg replayer spillet er han dødskul.

 

Navi er grusom.. "HEY, LISTEN!" i lag med den stygge ugla som ble nevnt.

 

Jeg personlig likte ikke Yuna i FFX men hun var ikke akkuratt plagsom.

Kommer ikke på noen andre i slengen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...