Gå til innhold

Plagsomme characters i spill


virulence

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et monster i skii free eller hva det heter igjen som lå på win 95 eller 98 når du fikk pcen.

 

Ellers forstår jeg ikke helt nominasjonene her.

 

Jeg likte raiden godt egentlig. Snake synes jeg var litt tåpelig pga stemmen. Kanskje d var pga jeg aldri hadde spilt det første men... Synes bare at historien i mgs 2 hadde en ganske dårlig slutt.

Alyx var også en rå person, sammen med Barney.

Fant heller aldri ashley i RE4 til å være irriterende, heller ikke elika i prince of persia eller Buzz programlederen.

346 guilty spark var også en underholdende og femi robot.

 

Navi og Roman er sånn midt på treet, sammen med GLADOS.

 

Når det kommer over til de irriterende:

 

For å være ærlig synes jeg egentlig at hovedpersonen i mirrors edge kunne være irriterende. Mest pga stemmeskuespillet.

Synes også at "DJ atomica" i burnout 3 kunne være irriterende, pga han skulle alltid slenge på en dårlig fjortisskommentar hver gang du startet et løp. Han var forsåvidt grei i ssx 3 og blur, og var helt ok i burnout paradise. April ryan i Drømmefall var også litt irriterende pga den emo holdningen sin.

Samme var Dimitri i GTA4, kanskje den badguyen i et spill jeg virkelig har hata.

Cooke i Lost Odyssey var også irriterende imo.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Ja, Dimitri i GTA4 er en av de spillkarakterne jeg har følte jeg ønsket å se død mest. Sammen med Albert Wesker spesielt i Resident Evil 5.

 

Kanskje Bowser i Super Mario 64 sammen med Gandorf eller den sjøgreia i Ocerina Of Time da du er nedi Lake Hylia.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Haha, Brucie er da bare råtøff :p

 

 

Norton Mapes i F.E.A.R. er en av de jeg har hatt mest lyst til å skyte på stedet.

Og var fryktelig irritert over de ghoulsa som whina over at de ikke kom inn i et spesielt tårn i Fallout 3, endte med at jeg skøyt dem alle sammen. Deretter fant jeg ut at de folka i tårnet ikke var noe annet enn noen satans arrogante klyser ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...