Gå til innhold

Plagsomme characters i spill


virulence

Anbefalte innlegg

Ble litt inspirert av en tråd på GT-forumet, og tenkte en likedan kunne få livets rett her. Så spørsmålet er; hvilke figurer irriterer dere i spill? Noen av mine kandidater er:

 

Raiden i MGS2 - Ganske opplagt tilskudd til lista, men det er slett ikke uten grunn at han har blitt en såpass forhatt figur. Alle forventet å få spille gjennom PS2's første Metal Gear-tittel som Solid Snake, istedet styrer denne nye pysa showet i bortimot hele spillet.

Ashley i Mass Effect - Egentlig ikke så verst, men merka av og til at jeg ble irritert av hennes halvrasistiske utsagn og aggressivitet mot de andre rasene.

Seymour fra FFX - Hele hans vesen er ufordragelig. Dette har nok sin forklaring dog, da man ikke vil vekke sympati for de som pryles skal.

Rico i Killzone2 - Etter å bare ha spilt den korte demoen, har jeg inntrykk av at denne karen kan toppe absolutt alle. Blir spennende å se på releasedato.

 

Alle jeg hadde tid til å komme på i farten. Fyr løs med deres bidrag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Adoring Fan i Oblivion :)

Trenger ikke å ha han med, men synes likevel han er en irriterende fyr.

 

Bare å søke på youtube på navnet, så er du tonnevis med videoer om folk som gjør noe rart med han, som f.eks å sparke han ned fra det høyeste punktet man kan fast-travle til.

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...