Gå til innhold

Gamer.no: Donasjoner i trange tider?


Anbefalte innlegg

Jeg kom til å tenke på at å starte helt fra scratch med noe slikt gamer.no teamet har gjort den siste uken, må få enorme kostnader. Servere skal settes opp og vedlikeholdes, skribenter skal ha betalt, strømmen skal betales osv osv. Og så vidt jeg vet veier vel ikke den nåværende finansieringe akkurat opp for dette. Finnes det en mulighet for oss brukere å donere noen kroner til gamer.no, til hjelp i trange tider?

 

Selv hadde gledelig gitt noen kroner for innsatsen, og alle monner drar, eller hur?

 

Om jeg har oversett denne muligheten, beklages det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hirr hirr. Personlig syns jeg det blir helt feil å donere penger til en side som - tross alt- driver for profitt. Nå er riktignok Gamer.no en av de snillere i bransjen hva det angår, men likevel. Om noe foreslår jeg heller at de åpner for abonnering på siden, mot ingen reklame - det kan jeg derimot være villig til å betale for. Slik støtter man siden, og Gamer blir sikret litt ekstra inntekt.

Lenke til kommentar
Hirr hirr. Personlig syns jeg det blir helt feil å donere penger til en side som - tross alt- driver for profitt. Nå er riktignok Gamer.no en av de snillere i bransjen hva det angår, men likevel. Om noe foreslår jeg heller at de åpner for abonnering på siden, mot ingen reklame - det kan jeg derimot være villig til å betale for. Slik støtter man siden, og Gamer blir sikret litt ekstra inntekt.

 

Jo, du har forsåvidt rett. Kanskje abonnering hadde vært noe. Men tviler på at mange ville betalt for dette, da de kan nøyaktig samme resultat ved hjelp av AdBlock.

Lenke til kommentar
Jo, du har forsåvidt rett. Kanskje abonnering hadde vært noe. Men tviler på at mange ville betalt for dette, da de kan nøyaktig samme resultat ved hjelp av AdBlock.
Men tenk så greit det hadde vært med god samvittighet! ;)

 

Kanskje en mulighet for en form for mobilvarsling hadde slått an? Kunne for eksempel komt ukentlige påminnelser om hvilke spill som kom den uken etc. Det er faktisk noe jeg kunne tenkt meg å bli varslet om på den måten.

Lenke til kommentar
Hirr hirr. Personlig syns jeg det blir helt feil å donere penger til en side som - tross alt- driver for profitt. Nå er riktignok Gamer.no en av de snillere i bransjen hva det angår, men likevel. Om noe foreslår jeg heller at de åpner for abonnering på siden, mot ingen reklame - det kan jeg derimot være villig til å betale for. Slik støtter man siden, og Gamer blir sikret litt ekstra inntekt.

 

Jo, du har forsåvidt rett. Kanskje abonnering hadde vært noe. Men tviler på at mange ville betalt for dette, da de kan nøyaktig samme resultat ved hjelp av AdBlock.

 

Joda, det er klart. Men poenget var jo at det hadde vært et bedre alternativ til donering. Slik at de som vil gi litt til siden, ihvertfall kan få noe for det. De som bruker AdBlock ol. hadde neppe donert i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Nei det stemmer det. Men nå har slik med internettfolket, at de sjelden betaler for noe de kan få gratis.

 

Men jeg vet ikke noe om hvor krevende det er og få til en slik løsning? Vi burde kanskje sjekket litt rundt om hvor mange som faktisk er villige til å bruke en slik abonnement løsning.

Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noe i mot å abonnere/donere jeg heller, men det bør vel være andre fordeler enn å bare bli kvitt reklame. Det ville føles litt teit å betale for noe som man egentlig kan ordne selv med adblock. Men mobilvarsling, som foreslått tidligere, og andre "perks" som f.eks et newsletter for medlemmer o.l. hadde vært interessant. ^_^

Lenke til kommentar
Kanskje en mulighet for en form for mobilvarsling hadde slått an? Kunne for eksempel komt ukentlige påminnelser om hvilke spill som kom den uken etc. Det er faktisk noe jeg kunne tenkt meg å bli varslet om på den måten.

Et ganske godt forslag, om du spør meg! Men da bør man kunne velge hvilke plattformer man vil motta oppdateringer på. Bryr meg fint lite om hvilke titler som kommer på PC, for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...