Gå til innhold

Gamer.no: Donasjoner i trange tider?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Forumtittel, gruppe og et ekstra, sjult forum? :p Jeg hadde betalt 100 spenn for deg lett. x) Kanskje mer bare for å være generøs.

Tydelig å se at noen har fans her ja :p

 

Men sålenge det ikke er noen fordeler ser jeg ikke noe problem i det. Forumtittel og eget forum hadde kanskje vært det greieste, låser ikke direkte ute brukere fra all diskusjonen og alt lesestoffet men gir støttespillrene samtidig en liten følelse ekslusivitet.

Lenke til kommentar
Forumtittel, gruppe og et ekstra, sjult forum? :p Jeg hadde betalt 100 spenn for deg lett. x) Kanskje mer bare for å være generøs.

Tydelig å se at noen har fans her ja :p

 

Men sålenge det ikke er noen fordeler ser jeg ikke noe problem i det. Forumtittel og eget forum hadde kanskje vært det greieste, låser ikke direkte ute brukere fra all diskusjonen og alt lesestoffet men gir støttespillrene samtidig en liten følelse ekslusivitet.

 

Egen forumtittel kanskje, men ikke eget forum. Skal en gjeng på 50 stykk sitte å diskutere for seg selv? Ser for meg at det blir gøy <_<

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Neppe noen tittel.. Kanskje et merke eller noe, men et eksklusivt forum - det kommer neppe til å skje! Med èn gang noe sånt kommer føler førstegangsbrukere og ikke-donerende seg utenfor. Det kan vi ikke ha, ihvertfall ikke på et forum hvor det er vannvittig mange med utrolig kunnskap!

Et merke er jo så og si det samme som en tittel. Alle kan se den og alle vet hva den går ut på. I mine øyne er det altså ingen forskjell :p

Lenke til kommentar

Om dette i det hele tatt skulle blitt aktualt, så drit i å gi noen flere rettigheter enn andre. Det fører bare til tull og sure miner over at noen har noe ikke noen andre har osv. La heller de som donerer være medlem av en gruppe som heter "Donorer" eller noe slikt istedenfor "Medlemmer".

Lenke til kommentar

Kunne vel kanskje produsert game guider på norsk, dette er jo jævlig my arbeid så en ekstra avgift passer jo her. I tillegg er det sikkert en del gamere som gjerne vil ha sitt produkt publissert uten å inneha den allemektige skrivekunstens evner. Gameguide er jo bare en A-B-C.

 

Stortitler kunne blitt kjøpt inn i store kvanta og solgt under butikkpris for medlemmer.

 

Og så må man selvfølgelig få en kul gamer.no t-skjorte når man blir medlem. Og annet eksklusivt juggel som er kult å ha: gamer.no-musematte, plakater, nøkkelring ol.

 

Andre artige ting for salg hadde jo vært innbundne bøker. F. eks: Alle utgitte spill det året. Eller annet innhold. Begynner å vandre langt off-topic nå føler jeg så skal runde av.

 

Lykke til med prosjektet deres Gamer.no!

 

-CoreTEC

Lenke til kommentar
Kunne vel kanskje produsert game guider på norsk, dette er jo jævlig my arbeid så en ekstra avgift passer jo her. I tillegg er det sikkert en del gamere som gjerne vil ha sitt produkt publissert uten å inneha den allemektige skrivekunstens evner. Gameguide er jo bare en A-B-C.

 

Stortitler kunne blitt kjøpt inn i store kvanta og solgt under butikkpris for medlemmer.

 

Og så må man selvfølgelig få en kul gamer.no t-skjorte når man blir medlem. Og annet eksklusivt juggel som er kult å ha: gamer.no-musematte, plakater, nøkkelring ol.

 

Andre artige ting for salg hadde jo vært innbundne bøker. F. eks: Alle utgitte spill det året. Eller annet innhold. Begynner å vandre langt off-topic nå føler jeg så skal runde av.

 

Lykke til med prosjektet deres Gamer.no!

 

-CoreTEC

 

Tja, vet ikke helt om dette er veien Gamer ønsker å gå ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Herregud, hvorfor skal alle ha nye forumtitler eller lignende? Er bare stygt uansett. Bilder i signatur, gud for by, har faktisk litt respekt for at Gamer no fortsatt har forbyd dette ass...

 

Hvis folk har lyst til å donere er vel alt de trenger et konto nummer, evt. paypal hvis folk har litt noia her.

Lenke til kommentar
Kunne vel kanskje produsert game guider på norsk, dette er jo jævlig my arbeid så en ekstra avgift passer jo her. I tillegg er det sikkert en del gamere som gjerne vil ha sitt produkt publissert uten å inneha den allemektige skrivekunstens evner. Gameguide er jo bare en A-B-C.

 

Stortitler kunne blitt kjøpt inn i store kvanta og solgt under butikkpris for medlemmer.

 

Og så må man selvfølgelig få en kul gamer.no t-skjorte når man blir medlem. Og annet eksklusivt juggel som er kult å ha: gamer.no-musematte, plakater, nøkkelring ol.

 

Andre artige ting for salg hadde jo vært innbundne bøker. F. eks: Alle utgitte spill det året. Eller annet innhold. Begynner å vandre langt off-topic nå føler jeg så skal runde av.

 

Lykke til med prosjektet deres Gamer.no!

 

-CoreTEC

 

Gamer.no skal være uavhengige, syntes det blir litt feil å starte spillbutikk da. Type:"Gi [et eller annet spill] høy karakter og du får kjøpe det for 300 kroner stykket".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...