Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Prøvde meg som !!SCOUT!! i går..skjønner virkelig ikke hvordan folk gidder å være den klassen, liker ikke å sitte i bakgrunnen å irritere resten av squaden, i stede for å være med å hjelpe til skikkelig. Nei takk, sier jeg bare. Holder meg til Assault og Medic.

 

Heelt rett! Jeg bytta til recon for å ta ut en virkelig irriterende sniper bakerst på øya til Attackers på Isla Inocentes og prøvde å spille litt til med den, men det var jo gørrkjedelig <_<

Og jeg følte med så utrolig ubrukelig og hjelpesløs når jeg så at folk døde og at jeg ikke kunne gjøre noe med det, nei, selv om jeg har åpnet alt på medic er det likevell den morsomste classen :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det jeg som regel gjør når jeg er recon, er å ta Saiga 20K hagla (halv automatisk hagle :D) og C4 og så angripe M-COMene :D og hvis det kommer noen mot meg så er det bare noen raske trykk på musa, og vips så ligger de døde. hjelper ikke om du er medic og har M60 engang, død er du uansett :D mens jeg løper videre :D

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg Assault når jeg leker med C4. Da jeg jeg aldri tom og kan rasere et helt bygg i ett smell ;)

 

Fordelen med Recon er selvfølgelig at du kan bruke spotting granaten til å se når det er fiender inne i bygget slik at man får Destruction 2.0 kills. Med Assault er man nødt til å gjette seg litt mer frem til når man skal detonere, men man trenger sjeldent å sprenge det samme bygget to ganger; det går ned første gang.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Spiller egentlig bare medic for tiden jeg. Er så gøy å se poenge falle inn fra medkits, og å ligge litt bak med defib er noe av det gøyeste som finnes! M60 er jo bare rått også!

Lenke til kommentar

Jeg kjønner ikke helt det stjerne greiene. Virker som jeg får det helt random. I stad fikk jeg 2 gull stjerner som assault. Ikke vet jeg hvorfor og ikke kunne jeg se noe inne i spillet om det :p

 

Noen som vet?

tja, fikk to gullstjerner i en kamp med samme våpenet en gang, lurte jo fælt på dette så sjekket award score og selv om det stod to gullstjerner(på samme våpen)(5000 points hver eller noe) så hadde jeg ikke fått mer enn en 5400 eller noe i award score.

Så det greiene kan være litt buggete av og til.

og gull stjerner får du ved å nå ett vist antall kills med ett våpen, så hvis du var nærme gull stjerne med to våpen og du brukte begge i en kamp så er det jo fullt mulig å få flere stjerner på en kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...