Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Ok, takk :)

 

Klarer ikke tykke inn scrollehjulet så blir nok å rebinde den ja.

 

EDIT: Skjermen begynner og "flimre" når jeg setter på 60hz. Noen andre med det problemet. Klarer 60hz på skrivbordet. Har benQ HD24 et eller annet.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, takk :)

 

Klarer ikke tykke inn scrollehjulet så blir nok å rebinde den ja.

 

EDIT: Skjermen begynner og "flimre" når jeg setter på 60hz. Noen andre med det problemet. Klarer 60hz på skrivbordet. Har benQ HD24 et eller annet.

 

btw, er du fornøyd med skjermen? Den virker ikke for stor eller noe sånn?

Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd! Var bare plug & play. Helt passe størrelse til alle rom. Fikk litt lett riper men det var nok min feil.

 

EDIT: Kan nevne at HDMI og strøm kabelen sitter litt løst. Når jeg snur skjermen mellom Stolen og senga 2 ganger om dagen så detter de ut etter en stund.

 

Sry for highjacking av tråd.

 

Tror det er denne skjermen.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd! Var bare plug & play. Helt passe størrelse til alle rom. Fikk litt lett riper men det var nok min feil.

 

EDIT: Kan nevne at HDMI og strøm kabelen sitter litt løst. Når jeg snur skjermen mellom Stolen og senga 2 ganger om dagen så detter de ut etter en stund.

 

Sry for highjacking av tråd.

 

Tror det er denne skjermen.

 

Er det høyderegulering?

Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd! Var bare plug & play. Helt passe størrelse til alle rom. Fikk litt lett riper men det var nok min feil.

 

EDIT: Kan nevne at HDMI og strøm kabelen sitter litt løst. Når jeg snur skjermen mellom Stolen og senga 2 ganger om dagen så detter de ut etter en stund.

 

Sry for highjacking av tråd.

 

Tror det er denne skjermen.

 

Er det høyderegulering?

Nei.

 

44mm er fun! Må ha 1 sec til og beregne høyde da.

Lenke til kommentar

Sattan jeg elsker å spille Conquest og storme med sniperen, er like gøy hvergang å no scope folk :D, ene runden fikk jeg 18 noscopes kills og 9 av dem var headshots, spiller på 360en og jeg tror det er ganske skills å få til :p

 

Ikke mange tør å storme med sniperen men det gjør jeg :), føler det er det eneste jeg gjør er å løpe fra A til D og tilbake :D

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Sattan jeg elsker å spille Conquest og storme med sniperen, er like gøy hvergang å no scope folk :D, ene runden fikk jeg 18 noscopes kills og 9 av dem var headshots, spiller på 360en og jeg tror det er ganske skills å få til :p

 

Ikke mange tør å storme med sniperen men det gjør jeg :), føler det er det eneste jeg gjør er å løpe fra A til D og tilbake :D

 

Er dette 8 eller 9 innlegg hvor du skryter hemningsløst av deg selv? .P

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Sattan jeg elsker å spille Conquest og storme med sniperen, er like gøy hvergang å no scope folk :D, ene runden fikk jeg 18 noscopes kills og 9 av dem var headshots, spiller på 360en og jeg tror det er ganske skills å få til :p

 

Ikke mange tør å storme med sniperen men det gjør jeg :), føler det er det eneste jeg gjør er å løpe fra A til D og tilbake :D

 

Er dette 8 eller 9 innlegg hvor du skryter hemningsløst av deg selv? .P

 

word

Lenke til kommentar
Sattan jeg elsker å spille Conquest og storme med sniperen, er like gøy hvergang å no scope folk :D, ene runden fikk jeg 18 noscopes kills og 9 av dem var headshots, spiller på 360en og jeg tror det er ganske skills å få til :PIkke mange tør å storme med sniperen men det gjør jeg :), føler det er det eneste jeg gjør er å løpe fra A til D og tilbake :D
Er dette 8 eller 9 innlegg hvor du skryter hemningsløst av deg selv? .P

QFT

 

Nei da :p Stormer selv med sniperen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...