Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir det.

 

Men folk er for opphengd i K/d ratio synes jeg. sikkert ett resultat av at det er en av tingene som blir uthevet etter hver match. De burde heller ført mer annen statestikk opp der. Det er vel litt av problemet som gjør at det er så utrolig mange feige recons der ute, selv på rush maps der man spiller attacker.

 

Win/Loss ratio burde telle mer enn K/d.

 

Eller som nevnt, det burde være en war college ribbon eller lignende.

 

De gamle War College ribbon req. før de ble nerfet til det ubetydelige. Ja de måtte nok lagt inn noen andre requirements enn commander points og slikt men 3:1 win ratio er gull for å få folk til å bidra på f.eks. rush maps. :

The War College ribbon is awarded to recognize achievements which, through their dedication and gallantry, have set the individual apart and above other commanders.

 

Command Qualification: Skilled

Command Proficiency: Good

Command Rating: Outstanding

 

::: Commander Score of 45 in 1 Round (before 2x)

::: 50 Global Hours as Commander

::: 3 Global Win:Loss ratio

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det blir det.

 

Men folk er for opphengd i K/d ratio synes jeg. sikkert ett resultat av at det er en av tingene som blir uthevet etter hver match. De burde heller ført mer annen statestikk opp der. Det er vel litt av problemet som gjør at det er så utrolig mange feige recons der ute, selv på rush maps der man spiller attacker.

 

Win/Loss ratio burde telle mer enn K/d.

 

Eller som nevnt, det burde være en war college ribbon eller lignende.

 

Heilt enig. Det som blir hengt ut som "hovud-stat" er K/D, og det er god K/D som blir sett på som imponerande. Det er jo eit spel som veger tungt på teamplay, men alikavel så tener du meir stat wise på å gøyma deg bak i basen og skyta folk uten å hjelpa laget spesielt. Recon er sjølvsagt ein veldig viktig del av squads, men ikkje på den måten. Gode squads = win.

Lenke til kommentar

Spiller engineer klassen! Den er råest spør du meg B)

 

Spiller også mye engineer, iallefall på brett der det er gode muligheter for å legge ut... Land-miner :rolleyes:

 

3 gullstjerner på minene så langt, og like god følelse HVER gang en tank sier "pop" <3

Lenke til kommentar

Noen artige/nyttige ting å vite:

 

Ødelegge bygninger: Skyt ut veggene på nederste etasje, når de alle som kan ødelegges er nede kollapser bygningen. Merk det er ikke alle veggene som kan destrueres heller ikke alle hus.

Ta en tur på en tom server med en tank/light tank og prøv ut hva som skal til for å kollapse de forskjellige bygningene. Kommer en ikke til mcom stasjonen der inne pga for mye forsvar, heng tilbake og bombander bygningen til den kollapser og knuser stasjonen.

 

UAV kan brukes til så mangt, skyte en rakett en gang i blant og treffe en tank/bygning eller noen som camper. (Bruk mg på den med vehicle upgrade specialization mot infanteri).

Last den full med C4 med en kompis og bruk den som flyvende bombe mot mål.

Tåler utrolig lite så hold deg i bevegelse eller gjem deg så godt du kan med oversikt, hold avstand til trær, en kollisjon og du er nede.

Fin til road kills, kjør ned folk med den.

 

Brukbar til å ta ned heli, UAV idiotisk nok tar ikke skade av å krasje inn i heli og har visstnok utrolig mye mer masse enn heli i spillet så du kjører inn i det og heli mister kontrollen og styrter mens du flyr stødig videre. (ganske artig også og veldig irriterende som heli pilot, plutselig bump og du styrter mot bakken med full heli helse).

 

Skyt ned trærne og annet som står i veien. Spesielt som defender, bruk en mg stilling eller annet du har og skyt ned trær og murer som hindrer utsynet mot fienden. Det er mye vanskeligere å rykke frem når fienden ser deg hele tiden/lite å gjemme seg bak.

 

Som assault, ikke undervurder verdien av smoke launcher, kast ut en ammo boks og knall de ut, de kan ikke treffe hva de ikke ser (noobtube og mortar er unntaket). En 3-4 granater mot en mcom og veien dit gjør jobben mye enklere. Også fin å skyte mot fienden så de er blindet om du vet hvor de er og kan komme deg rundt de. Eneste problemet med røyk granater er at de varer rimelig kort tid (ca 8-10 sekunder) og en granat gir ikke fullverdig dekning så knall de ut, merker de er raskere å resupply enn 40 mm granater så du kan røyklegge et stort omeråde.

 

Det er få kart det er kun en vei til målet, (isle har et choke point til siste basen) bruk terrenget og flanke rundt fienden. Det er også effektivt om du har en heli, last ombord og fly bak fienden base, hopp ut og lag bråk mens heli pilot sirkler omerådet (spawn ombord om du er på squaden) eller han returnerer og henter mer folk.

 

Om du er i en god posisjon bak fienden med squaden og de dør ikke løp ut og dø. Gjem deg og la squad respawne på deg før du pusher videre. Har og sett folk i gode posisjoner hoppe mellom squads så andre kan spawne på de også. Det er vanskelig å forsvare seg mot angrep fra 2 sider.

Endret av guineas
Lenke til kommentar

Spiller engineer klassen! Den er råest spør du meg B)

 

Spiller også mye engineer, iallefall på brett der det er gode muligheter for å legge ut... Land-miner :rolleyes:

 

3 gullstjerner på minene så langt, og like god følelse HVER gang en tank sier "pop" <3

 

Er nettopp av denne grunn til at jeg liker den klassen så godt :D

Jubler hver gang et kjøretøy kjører i minene mine :D

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært i stand til å logge inn siden fredag den 6. mars. Får alltid feilmeldingen "Unable to log in, please try again." når jeg skal logge inn på multiplayer-delen. Er det noen andre som også får den feilmeldingen?

 

EDIT: Dette gjelder forresten PC-versjonen.

Endret av Ninfur
Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært i stand til å logge inn siden fredag den 6. mars. Får alltid feilmeldingen "Unable to log in, please try again." når jeg skal logge inn på multiplayer-delen. Er det noen andre som også får den feilmeldingen?

 

EDIT: Dette gjelder forresten PC-versjonen.

 

Ja, men det har også funger til tider. Prøv igjen senere er mitt tips.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært i stand til å logge inn siden fredag den 6. mars. Får alltid feilmeldingen "Unable to log in, please try again." når jeg skal logge inn på multiplayer-delen. Er det noen andre som også får den feilmeldingen?

 

EDIT: Dette gjelder forresten PC-versjonen.

Jeg vet dette hørres teit ut men har du checka boksen med "auto-login"? Jeg får ikke til å logge på om denne er checka.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært i stand til å logge inn siden fredag den 6. mars. Får alltid feilmeldingen "Unable to log in, please try again." når jeg skal logge inn på multiplayer-delen. Er det noen andre som også får den feilmeldingen?

 

EDIT: Dette gjelder forresten PC-versjonen.

 

Ja, men det har også funger til tider. Prøv igjen senere er mitt tips.

Jeg har prøvd daglig i 10 dager nå. Synes at det begynner å bli noe frustrerende.

Håpet at dette problemet ville bli fikset i den nye patchen, som kom ut i dag, men det gjorde det desverre ikke.

 

 

EDIT: Chresja, jeg tror jeg elsker deg! Har som sagt prøvd å logge inn regelmessig nå i 10 dager, men tanken har aldri slått meg at det kunne være noe så banalt! Tusen hjertelig takk!

Endret av Ninfur
Lenke til kommentar

Alle se denne super-duper-1337-über-pro traileren til Bad company 2, men pass på den er så epic at du kan få øye kreft viss du ikke er forberedt. Så ta deg god tid før du trykker på linken og bader i bassenger av awesome-epicness.

 

Her: http://www.giantbomb.com/battlefield-bad-company-2-hates-grenade-spam-too/17-2184/

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...