Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møhøhøhø!

 

Hunden er en bedårende (ja mannfolk kan også bruke det ordet) liten Cairn Terrier som virker å ha problemer med bakbeina/hoftene, har vært til veterinær men han kunne ikke se noe galt utenpå kroppen.

Bemerket at hun hadde en litt "stiv" gange med bakbeina, men så lenge hun leker og løper og er aktiv skulle dette visstnok ikke være et problem.

Håper bare hun har "forstrukket" seg eller blitt stiv etter en skikkelig tur vi hadde på Mandag, eller at hun har fått såre poter grunnet at hun er vant med å være ute i et hundebur med naturlig grunn hos den tidligere eieren (fikk henne for to måneder siden) og dermed har blitt sår pga "asfalt-tilvenning" (3 turer hver dag som blir til sammen to timer).

 

Skikkelig noia på hennes vegne.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg er det motsatte av en hipster.

 

I natt blir kanskje den natten jeg begynner på Game of Thrones. Med mindre jeg fortsetter på Dragon Quest 6. :hmm:

 

GoT! DQVI er også kult men det krever gjerne mer tiltak å komme i gang med en bok.

Jeg har bare bøkene på dataen, så det gjør det litt mindre komfortabelt å lese de. De frister så inderlig, men jeg leser Dracula og den har jeg begynt på nytt nå for andre gang. Så hvis jeg ikke leser den ferdig nå så må jeg vel begynne på nytt enda en gang. Den er ikke kjedelig, det går bare litt tregt og det hjelper ikke veldig at det er andre bøker som frister mer. DQVI har jeg spilt i litt over 40 timer allerede og er nesten på slutten. Flott spill, men det er ingen overraskelse for meg. Det er tross alt Dragon Quest. :D:love:

Lenke til kommentar
Jeg har bare bøkene på dataen, så det gjør det litt mindre komfortabelt å lese de. De frister så inderlig, men jeg leser Dracula og den har jeg begynt på nytt nå for andre gang. Så hvis jeg ikke leser den ferdig nå så må jeg vel begynne på nytt enda en gang. Den er ikke kjedelig, det går bare litt tregt og det hjelper ikke veldig at det er andre bøker som frister mer.

 

Jeg har også begynt på Dracula uten å fullføre. Jeg elsker den første biten som finner sted i Transylvania, men straks scenen flytter seg til middagsselskaper i London blir det veeeldig tung lesning for min del.

 

Hvis du vil ha GoT i papirform så får du den for under en hundrelapp.

Lenke til kommentar

Jeg føler ikke jeg kan lese bøkene og se serien samtidig, for meg ødelegger det mye av undeholdningsverdien med serien hvis jeg leser bøkene, og vice versa. Må helst la det gå tid imellom jeg leser bøkene og ser serien. Har veldig lyst til å hoppe på bøkene for å finne ut hvordan det fortsetter, uten å måtte vente et år, men mistenker at jeg kommer til å miste interessen for å vente på serien hvis jeg allerede vet hva som skjer. Dilemma! ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...