Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nynorsk eksamen som privatist i morgen. Det kan bli spennende, siden jeg er ganske dårlig til å huske forskjellene mellom bokmål og nynorsk rettskriving.

Zealuu skrev en liten huskeliste til en venninne av oss med basic forskjeller mellom bokmål og nynorsk. En jukselapp, so to speak.
Lenke til kommentar

Er MP i MP3 (det vart ein rar setning) gøy?

 

Begge deler. Rockstar er veldig glad i unlocks, levler og staffasje og for meg ødelegger det mer enn det gagner. Hovedproblemet er at det skaper en ubalanse i spillet når folk med høyt level spiller mot folk med lavt og siden det ikke er noen matchmaking (eller den gjør en dårlig jobb om den er der) så blir det ofte svært ujevne kamper. Har både vunnet og tapt TDM'er med nesten 60 kills forskjell. Og for å gjøre kaoset enda større har ting levler de også, våpnene dine levler opp (som åpner opp for våpenunlocks), burstene dine (bonuser tilknyttet adrenalinet ditt) er avhengig av nivået på karakteren din (for eksempel kan du unlocke en burst på level 14, men du får ikke nivå 3 av denne bursten før du er på level 30 selv) og du må selvfølgelig kjøpe det du vil ha (akkurat det er ikke noe problem, penger får du nok av).

 

Det som redder flerspillerdelen er de forskjelle spillmodusene, Payne Killer hvor det er om å gjøre å være Max Payne eller Passos lengst er en interessant vri på MP, og det er en gamemode med egne historier knyttet til hvert brett, og disse historiene forandrer seg etter hvilket lag som vinner hver runde. Rundene er 5 forskjellige spillmoduser, f. eks CTF-lignende runder, kontrollpunkt-runder og TDM. Så det er nok å velge i. Litt få brett dessverre, og fordi de er såpass forksjellige er det bare ett brett alle har sett seg ut som favoritten og da blir det veldig lite variasjon.

Lenke til kommentar

Alle skal ha unlocks, men det er ikkje så mange som får progresjonen til å primært vere vertikal. Jaja. Skal teste det, iallefall. Reknar med det har retard P2P-system, så MP-en lev vel ikkje så mange månader uansett.

 

Om dei har mange kart frå starten av så har du jo ikkje nokon grunn til å kjøpe DLC!

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Er derfoor jeg kun sverger til TF 2 for kontinuerlig flerspiller. Der har du så du greier deg selv uten å få/kjøpe/crafte items. Ja, det er ikke noe servere. Noe som også skaper problemer, siden du fort kan ende opp hos en amerikaner med dårlig linje, og da får du lag.

 

Haha nei du sier noe.

Lenke til kommentar

Hadde hodepine. Tok meg et glass rødvin, og nå er hodepinen borte. Bedre enn ibux :p

 

Kampanjen i Ghost Recon: Future Soldier var forresten veldig gøy. Det er usedvanlig tilfredstillende å ta ut fiender lydløst. Og en har massevis av hjelpemidler. Spesielt dronen som en kan fly med for å få oversikt over hvor fiendene er og så beordre dem drept var herlig og enkel å bruke. Virkelig positivt overrasket over det spillet. Langt var det også. Spesielt siden jeg reloadet hvis jeg ble sett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...