Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har dem i flott hardcover-format, og A Dance with Dragons har underskriften til Martin i seg. Kunne begynt med dem i kveld, men tror jeg heller ser The Avengers på kino. Det burde være omtrent like banalt, i det minste.

 

Den filmen tok av! :thumbup:

 

Gleder meg til oppfølgeren det ble hintet til mot slutten, med en av mine favorittkarakterer fra Marvel-universet...

Lenke til kommentar

Aner ikke, Shampoo vet en del om fyren. Det jeg vet er at han er en legende i WoW og visstnok en av, om ikke den aller, beste spillerne der ute med fanbase nok til å kræsje servere om han får med seg noen (noe han har greid flere ganger). Nå presterte han altså å copypaste passordet sitt i brukernavn-delen - for så å toppe heile driten med å si høyt at han bruker det samme passordet "over alt".

 

Er samme fyren som har dratt i gang OPShareCraft.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Har vel forsåvidt høyrt namnet før. Han har masse funky WoW-achievements, trur eg. Good on him.

 

Skriv prøveomtale som eg tenker å sende inn til Gamer.no. Kven veit, det er jo litt tynt i rekkjene der no.

 

Litt usikker på tiden, men han bruker ikke mange timene på å nå max level i WoW.

 

Kult! Ja, det oser ikke akkurat bred dekning og nytenkning, så jeg syns du skal kaste deg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...