Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jPCAn.gif

 

Southampton bird?

 

Er ikke uten grunn at jeg bruker 26 timer av døgnet på å luske i buksene dine vettu :ph34r:

Åh, så det var dit du hadde tatt veien. Ble nesten bekymret da du plutselig forsvant. Men det passer jo fint, det klør litt på innsiden av mitt høyre lår, kunne du ta deg av det er du snill? ^_^

 

Null stress vennen.

Lenke til kommentar

Det har vel ikke noe med hvor godt du lever å gjøre?

 

Jo, for jeg har alle planer om å flytte så fort som mulig.

 

Tør jeg spørre hva som holder deg tilbake? Når du har så mye penger på bok så burde det vel ha vært mulig å forlate redet igjen nå?

 

Hear hear. Vi må definitivt prøve å få til noe. Rart å ikke ha møtt en person som jeg har kjent såpass lenge face-to-face.

 

Jeg tror jeg kjenner langt flere folk som jeg aldri har møtt IRL enn folk jeg har møtt. De fleste av disse har jeg kjent i mange år også.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Hear hear. Vi må definitivt prøve å få til noe. Rart å ikke ha møtt en person som jeg har kjent såpass lenge face-to-face.

 

I sommer!

 

Tør jeg spørre hva som holder deg tilbake? Når du har så mye penger på bok så burde det vel ha vært mulig å forlate redet igjen nå?

 

Nei. Jeg får ikke lån, fordi jeg har for lite inntekt. Og jeg får heller ikke leie, fordi det er så dyrt at jeg da ikke har råd til mat og andre ting.

 

But AltF4 is special. :love:

Det er sant.

 

Ntaaaw :love:

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...