Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter Dragon Age 2 mistet jeg litt troen på BioWare, og ser ut som den troen ikke vil bli funnet igjen.

 

Litt synd egentlig, for de har laget mange gode spill. Får bare satse på at noen nye, flinke utviklere tar plassen deres

 

Kva? Så viss ME3 blir den beste Action-RPGen som nokonsinne er eller blir laga, så vil du likevel ikkje få trua tilbake på dei? Viss du ikkje meinte det, så er det rart å miste trua på dei no, når dei slepp det som kanskje er den største tittelen deira nokonsinne om under eit år.

Lenke til kommentar

 

I følge linken skal de gjøre ME3 enda mer mainstream enn ME2 (lurer på hvordan det er mulig, men det er nå en annen ting), og på bakgrunn av det antok jeg at de kommer til å følge det de gjorde i Dragon Age 2. Jeg sa aldri at det var sikkert, men at det er en veldig reell sjanse for det, antok jeg at jeg ikke vil like ME3.

 

Take a chill pill, and enjoy the ride

Endret av Error
Lenke til kommentar

Så trist da. Er det noe spesielt som plager deg, om jeg kan spørre?

Egentlig ikke, hadde bare en veldig dårlig dag i går. Var trøtt hele dagen, og i ille dårlig humør. Bestekompisen var på kino, og de andre i "gjengen" hadde et dataparty. Jeg satt hjemme aleine og så på tre filmer den kvelden.

 

Også er det det at det aldri går noe med meg og jenter, men det er vel absolutt ingen klisjé når det kommer til 16-åringer :p

Lenke til kommentar

Pizza er blitt spist og jeg er varm av en eller annen grunn. Rommet er litt ryddigere og nyvasket tøy er lagt der det hører hjemme. Nå lurer jeg på om jeg skal fortsette og rydde og ommøblere litt på rommet, eller gjøre noe annet.

 

Brækhus vant boksekampen i kveld også. Kult!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...