Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg nettopp sett Inglorius Basterds. Herlig film! Skuespillprestasjoner på topp og et supert manus!

 

Så filmen sammen med faren min, som ikke er like begeistret (selv om han synes det var en god film). Tror dog at det er fordi han ikke visste noe om filmen før jeg fortalte litt om den, og han forventet derfor en ren actionfilm.

 

Nå er det køyetid. Vi snakkes i morgen :)

Lenke til kommentar

God "morgen"!

 

Det var virkelig godt å sove i egen seng igjen, fremfor den steinhella som var madrassen i senga på hytta. Skal hente solbrillene mine nå og så besøke bestemor.

 

(liten strek i regninga at jeg mente å huske solbrillene kostet 2244,- kroner helt til jeg dobbeltsjekker nå og ser at de koster 4422,-. Glassene altså, innfatninga ga jeg 993,- for, og de var feilprisa med en tusenlapp for lite. Det koster å se i solsteika som ikke er her!)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

God Morgen!

 

En vakker morgen i Danmark, 27 grader og over 25 grader i vannet! En gåtur til stranden om få strakser etter endt tdf etappe.

Irriterende er det at posten hjemme i Norge igjen har sendt pakkene mine til et helt annet postnummer, og istedenfor å gå til mitt lokale postkontor (1 min gange), må jeg benytte meg av buss og alt dritt for å komme på motsatt side av byen. Dermed sitter jeg uten et titalls pakker med filmer jeg gjerne skulle hatt i dette flate landet.

 

Nuvel.

Lenke til kommentar

Det stupeshowet på tusenfryd overraskende underholdende :)

 

Ja, det er faktisk ganske bra.

 

Jeg har fått min første advarsel i dag :o Hintet litt til *skummelt sted* fordi en kar spurte om link til en download, og så poff fikk jeg advarsel. Tssk tssk...

 

Ellers har jeg flyttet pc'en ut av rommet mitt og inn på TV-stua i dag, og jeg har lastet ned Peggle til iPhone. Sistnevnte er virkelig genialt! iPhone er som skapt for peggle.

 

Det var også noe annet jeg hadde tenkt til å dele med dere, men hva det var husker jeg ikke. :hmm:

Endret av Shicca
Lenke til kommentar

Du tør å ta sjengsen på at diarèen er borte? Jeg har gjort den feilen før.

 

Det må komme: jævlig bedriten feil å gjøre! Og god tur.

 

Ville det være forferdelig creepy av meg å oppsøke damen som sto i kassa på Synsam i dag på Facebook? Hennes fulle navn sto nemlig i garantiheftet og hun var urimelig søt.

Lenke til kommentar

I et annet samfunn der man ikke skal prate for mye med ukjente, som i Norge, så kanskje ikke? Jeg har dessverre ingen ide om hvordan du skulle oppsøkt henne på en måte som ikke kan virke "forferdelig crepy", kanskje gå i butikken for å kjøpe noe igjen og (sannsynligvis men kanskje ikke drite seg ut ved å) spørre henne ut?

 

4789272407_dc90400024_o.jpg

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...