Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Churissu folkens! Uten nett i flere dager ÅR!!!!

 

Etablert i leiligheten og alt. Regner ikke med at jeg blir her så lenge. Flytter hjem sporenstreks søstern og kjæresten flytter.

 

Skjer her da?

 

Hurra for hun dåsa under meg som spiller niggah musikk og har mannebesøk på soverommet sitt med vinduet sitt oppe sånn at jeg kan høre alle de svinske lydene...

Lenke til kommentar

Om du drar på shoppng med jenter får du større grunn til å virkelig kose deg i platebutikken og spillbutikken. De skal jo tross alt prøve 3 bukser 5 ganger.

 

Og ender opp med å ikke kjøpe noen av dem? :p Men det funker dårlig når det eneste som var, var en nesten tom gamestop butikk med 75% salg. Bare gamle titler igjen :/ Var merkelig med et svært senter midt i Stockholm med én spillbutikk. Det var null og niks av musikk og film. Fant meg en Orange box thou. TF2 når jeg kommer hjem :thumbup: Spiller du på pc eller 360, AltF4?

 

Er nå ute av Sverige. Er i Fredrikstad hos onkel og tante. Kjøpte Fable II CE og Batman AA til 360. Måtte bruke opp de svenske kontantene ^^ Skulle egentlig kjøpe BC2 også, men kan få det til under halvparten på nettet så jeg droppet det. Dette var også gamestop med noen flere titler. Men heller ikke der var det musikk eller film.

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Anmelderen i Aftenposten var ikke like begeistret, men får vel se på noen andre anmeldelser også.

 

Driver for tiden og planlegger spaniaturen. Er ikke så fryktelig lett å finne gode hoteller/steder å dra til rundt om kring. Det dukker selvfølgelig opp en mengde sider som snakker om Ibiza, Gibraltar, Mallorca og så videre, men personlig liker jeg å være på steder hvor det er flere innfødte enn turister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...