Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Sist jeg sjekket var også det å hinte til noe man skulle si, uten og faktisk si det, også straffbart.

 

Shicca. Punish him!

 

 

Han har fått en. Regner med han roer seg nå :)

 

What, enda en! Den tenkte jeg ikke over en gang. Urettferdig :cry:

 

Slemme Lakus og Shicca som konspirerer mot en stakkars forumbruker..!

 

Edit: Hvor ser man egentlig advarselene man har fått?

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Slemme Lakus og Shicca som konspirerer mot en stakkars forumbruker..!

 

Edit: Hvor ser man egentlig advarselene man har fått?

 

Du hadde flaks Shicca forbarmet seg over deg! Jeg har ikke moderert noen på over en uke og kjenner blodsmak og stigende puls så fort jeg leser ordet "rapport".

 

Nå er jeg litt usikker i og med at jeg ikke har muligheten til å få advarsler lenger, men mener du har en linje under infoen din under avataren din som heter "Advarsler". Trykk på den :)

Lenke til kommentar

Har vist laget svarklipp til twittermeldinger også xD

http://www.youtube.com/watch?v=tqoc6wTNotI

 

Er sikkert over 100 sånne 30-sekundersklipp. Så en god del av dem her om dagen før jeg ga opp. Morsomt er det i alle fall, og man kan si at de har truffet spikeren på hodet med markedsføringen. Hvis vi hadde hatt Old Spice i Norge hadde jeg løpt rett på butikken og kjøpt!

 

Takk for tipset forresten AltF4 (advarsel-tipset).

 

Du får også ha en super reise Lakus! :) Jeg drar selv til Spania om en uke!

Lenke til kommentar

Jeg jobber på kirkegårdene rundt omkring hjembyen min. De andre jeg jobbet med skulle være en annen plass idag, så jeg hadde brakka og hovedkirkegården for meg selv. Litt klipping av gress, og veldig mye Plants vs. Zombies på iphonen. :)

 

Nå blir det ostepop og Shutter Island. Gleder meg. Adios!

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Jeg har vært på shopping i dag :o År og dag siden sist.

 

Fikk kjøpt meg en badeshorts, to vanlige shortser, et par boksere, "halv-sokker" (sånne som man kan bruke med shorts uten å se helt tysk turist ut) og et par sko.

 

Skoene var vel det jeg trengte mest. De jeg hadde hadde jeg brukt i nesten to år, og de ble i tillegg dratt ut av kjelleren (dvs, de var brukt før). Når jeg i tillegg har plattfot så var det helt forferdelig.

 

Eneste jeg lette etter som jeg ikke fant var et kult belte, men det får nå være.

 

Yay!

Lenke til kommentar

Om du drar på shoppng med jenter får du større grunn til å virkelig kose deg i platebutikken og spillbutikken. De skal jo tross alt prøve 3 bukser 5 ganger.

 

DeathSpank er faktisk overraskende morsomt. Lenge siden jeg har sett et spill som har truffet humoren såpass på hodet, selv om jeg kanskje føler den er litt gammel i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...