Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger man egentlig å se Løvenes Konge om igjen? Husker man ikke mer eller mindre hele filmen som om det var i går?

Tsk, med den innstillingen er det jo ingen vits i å kjøpe filmer. De fleste filmer husker du i 2-3 år etter å ha sett den en gang. Det er som Craxdm sier hyggelig å se filmer flere ganger, og da spesielt de gode gamle Disneyfilmene. :)

Lenke til kommentar

Den innsillingen der har jeg mot svært få filmer, men filmer som Løvenes Konge er så enkle å huske at jeg aldri kommer til å glemme dem. Tenker da på Mulan, Løvenes Konge, Pocahontas, Toy Story osv. Joda, man ser de jo om igjen en gang iblant, men det er ikke de filmene jeg prioriterer å se igjen først for og si det sånn.

Lenke til kommentar

Nå tror jeg kanskje at jeg skal se Prinsessen og frosken.

Ah, ekte god, gammeldags disneyfilm. Det var en gledelig opplevelse. :)

Den idéen om å se den gikk i dass. Jeg endte opp med å se Uruguay (URGAY!) VS Frankrike, en drittkjedelig kamp som attpåtil endte 0-0... Nå kom jeg på at jeg ikke har ladet iPoden, så nå kan jeg ikke høre på musikk heller. *sukk*

Lenke til kommentar

Alle gode ting er tre, også i Underworld serien. Den tredje filmer var den desidert kuleste. Kanskje det har noe med at man slipper problemene som oppstår når regissøren må balansere mellom vampyrer, nærkamp, varulver og moderne våpen. Den tredje filmen foregår nemlig i "gamle dager" og det passet seg mye bedre for en fantasy-action film.

Lenke til kommentar

AltF4, som er ute på byen for anledningen, ringte meg for ca. 10 minutter siden og ba meg fortelle dere at han er glad i dere alle sammen. Jeg drar meg selvsagt opp fra senga og fullfører min plikt, man må jo gjennomføre når man så mange ganger får føre hva for en fantastisk fyr man er ^_^ Kollegaen hans, Karina, skal jeg sikkert også hilse fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...