Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norsk muntlig eksamen - Litterære virkemidler. Uff.

ENKELT!

Tenkte akkurat det samme. :)

 

Mulig det, men så er det også ekstremt kjedelig.

Hehe, ja jeg la til akkurat det samtidig som du skrev det innlegget. ^_^

 

Om ti minuttar braker første kamp i VM laus. Antar at alle er i ekstase over at det no blir ein månad med fotball på TV? ^_^

Du er The Beast, jeg tror ikke på noe du sier akkurat nå. ;)

Lenke til kommentar

Fikk sett DENNE i signaturen til Flosshatt. Har ikke ledd så mye av en tegneserie på leenge ^_^

 

Det er veldig morosamt. Sjekk også ut Order of the Stick og Least I Could Do, begge er minst like morosamme! LICD er også laga av dei same som lagar LFG.

 

Om ti minuttar braker første kamp i VM laus. Antar at alle er i ekstase over at det no blir ein månad med fotball på TV? ^_^

 

Sjølvsagt!! Eg har telt ned time for time siden 07.00 i dag.

Lenke til kommentar

Fikk sett DENNE i signaturen til Flosshatt. Har ikke ledd så mye av en tegneserie på leenge ^_^

 

Det er veldig morosamt. Sjekk også ut Order of the Stick og Least I Could Do, begge er minst like morosamme! LICD er også laga av dei same som lagar LFG.

 

Vil bare takke igjen. You made my day ^_^ Richard er forresten utvilsomt den kuleste rollefiguren jeg noen gang har sett!

Lenke til kommentar

Fikk sett DENNE i signaturen til Flosshatt. Har ikke ledd så mye av en tegneserie på leenge ^_^

 

Det er veldig morosamt. Sjekk også ut Order of the Stick og Least I Could Do, begge er minst like morosamme! LICD er også laga av dei same som lagar LFG.

 

Vil bare takke igjen. You made my day ^_^ Richard er forresten utvilsomt den kuleste rollefiguren jeg noen gang har sett!

 

Ja, Richard er ein bra karakter.

Er også ein stor fan av V og Durkon frå Order of the Stick.

Lenke til kommentar

Filmene i seg selv er langt ifra så gode som jeg skulle ønske. De to første er absolutt ikke noe mer enn en åtter på en rollespillterning med seksten sider. Veldig mye merkelig klipping, dårlige vinkler, papp/dempede lyder, klein dialog, krystallklar historie, kjedelige karakterer og de fleste karakterene blir brukt og kastet i et så høyt tempo at de like gjerne kunne droppet dem. "Her er verdens eldste udødelige dude i live. Her er verdens eldste udødelige dude død".

 

Skal sette på den siste filmen nå snart og forventer ikke noe mer enn forbedret CGI ettersom den faktisk er fra 2009. Om de har fortsatt med gjennomsnittlig bruk av miniatyrer som ikke ser ut som noe annet enn miniatyrer i denne filmen også blir jeg litt skuffet. Grunnene til at jeg ville se på serien var jo tross alt Kate Beckinsdale i snaxxy pants, vampyrer vs varulver og kul CGI. Hittil er det bare Kate som har tilfredsstilt meg. Men jeg koser meg jo mens jeg ser på filmene, så helt galt er det jo ikke.

 

Og nei, ikke den typen tilfredsstilling.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...