Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå får iPhone! Av ALLE jeg vet som har den er ingen misfornøyd! At du må ha iTunes er en bagatell, jeg har bare åpnet iTunes 3 ganger på 1 år...

 

Hm, det var jo greit. Er det det heller mot gitt.

 

 

Forøvrig nekter jeg å tro at dette er ekte uttalelser:

668129.jpeg

 

Svisker.

 

Og denne arbeidsdagen har gått fortere enn noen annen arbeidsdag noen sinne. 2 uker til ferie.

Lenke til kommentar

Arbeidsdagen i dag var strålende helt frem til slutten. Jeg lå foran timeplanen og avsluttet et prosjekt som egentlig ikke skulle vær ferdig før i morgen. Et fantastisk stykke arbeid med andre ord, om jeg får lov til å si det selv. Men slikt kan selvfølelig ikke vare evig og da jeg skulle til å dra hjem fra jobb klokken 15 glapp selvfølgelig malingspannet og jeg måtte vaske gulv frem til nå. En jævelig avslutning på en strålende dag.

 

Men likevel, E3, hurra!

Lenke til kommentar

Kom over dette i dag. Jeg er ikke spesielt fan av den serien selv, men kanskje noen her er det?

 

Herlig!

 

Jeg får ikke innlegg nummer 77777, må til søster'n og klippe plenen deres. Håper virkelig jeg har fått Diablo Swing Orchestra-mp3'er som funker.

 

Ja, også har jeg startet en egen tråd angående iPhone 4 og HTC Desire. Noen som har lyst til å komme med noen kloke velvalgte ord utover de jeg alt har fått her i tråden? ^_^

 

Håper dere nyter stillheten fordi ingen gidder poste og komme med ett innlegg for tidlig da :lol:

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...