Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen alle sammnen ^_^ Skal skrive engelskstil nå og har fått lov til å skrive historie for første gang på videregående :thumbup: Det skal være om aboriginerne sitt første møte med James Cook.. Noen forslag til begynnelse?

Hør på themet fra Pirates of the Caribbean når du skriver introen. Det pleier å hjelpe meg. :D

"Det var en gang..."

 

Funker fett :p

Det er et eventyr. Fortelling og eventyr er ikke det samme.

Lenke til kommentar

God morgen alle sammnen ^_^ Skal skrive engelskstil nå og har fått lov til å skrive historie for første gang på videregående :thumbup: Det skal være om aboriginerne sitt første møte med James Cook.. Noen forslag til begynnelse?

Hør på themet fra Pirates of the Caribbean når du skriver introen. Det pleier å hjelpe meg. :D

"Det var en gang..."

 

Funker fett :p

Det er et eventyr. Fortelling og eventyr er ikke det samme.

 

Det var veldig viktig å ha alt historisk riktig . POTC theme er finfint å høre på med skolearbeid. Gjett hva jeg fikk på samfunnsprøven med det på øret ^_^

 

Har spilt mye the Witcher i det siste. Det er så fantastisk :rolleyes: Eneste som er litt irriterende er når man får altfor mange quests på en gang, men da er det så deilig når man er ferdig med dem ^_^

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Ugh. En skulle tro influensa var en grei unnskyldning for å ligge hjemme og fjase med Starcraft 2-betaen. Dengang ei! Muskelsmertene er strategisk nok lokalisert fra skuldre til håndledd, så all pc-aktivitet er et rent lite helvete. Men nå har jeg vært på senteret og kjøpt smertestillende og Sprite - sånne greier pleier å slå meg loddrett ut, så nå venter jeg bare på å sovne, med et lønnlig håp om at ting skal være bedre etterpå. Sukk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...