Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Hvem det nå enn er som lager musikken til Borderlands bør lage plate med ordentlige låter snart.

 

 

 

Denne var ikke like tøff som den som var på Mad Moxxi's Underdome Riot, men er fortsatt utrolig kul.

Denne var faktisk enda tøffere enn den som var på Mad Moxxi's Underdome Riot!

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, sitter og spiller Borderlands sammen med en fyr ("Bare Comprade, helluvaguy" for å si det på Zaeed sin måte) og tar meg selv stadig i å fortelle laaange historier om ting som egentlig ikke har noe med hovedhistorien min å gjøre, for så og ikke huske hva jeg egentlig snakket om. Når jeg så kommer på hva jeg snakket om forteller jeg enda en laaang historie, for så å spore av igjen. Skjønner ikke hvordan han holder ut :p

 

Åpent Xbox LIVE party forresten ^

Lenke til kommentar

Borderlands intro sangen er så utrolig awesome :thumbup:

 

http://open.spotify....u8eyIpljhQHjIqk

 

 

Ikke minst denne, som ble brukt i blandt annet trailere og rulleteksten

 

Champion – No Heaven

 

Gamer.no har blitt virkelig flinke til å ta i bruk forumbrukernes initiativ til tråder. Liker det innmari godt!

Håper du kødder? Faen, alle prøver å lage tråder med et "dypt"-tema, bare at det blir lagd en liten artikkel av det. Jævlig irriterende!

 

Det kan så være, men du må ikke bidra lese hverken nyheten på forsiden eller delta i tråden selv. Muligheten for å ikke bry seg er med andre ord stor.

Lenke til kommentar

Gamer.no har blitt virkelig flinke til å ta i bruk forumbrukernes initiativ til tråder. Liker det innmari godt!

Håper du kødder? Faen, alle prøver å lage tråder med et "dypt"-tema, bare at det blir lagd en liten artikkel av det. Jævlig irriterende!

Hvis det bidrar til debatt og engasjement er det vel en god ting? Er ikke verre enn å ignorere det hvis du (av en eller annen rar grunn) ikke liker det. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror folk flest ville synes det er stas å få en tråd som en har laget komme på førstesiden til Gamer. Jeg ville likt det iallefall...

 

Noen som forresten har filmen Rock-A-Doodle på norsk? Jeg har nettopp sett den på engelsk, men jeg husker den jo mest på norsk og skulle likt å se den igjen på norsk.

Lenke til kommentar

Fikk lønna idag, 15500 rett inn på konto, deretter 1600 ut i bilforsikring, 1200 ut i strømregning, 2000 ut ved kjøp av ny dør til bilen, 1800 ut i statoilregning.

 

Jævla morsomt.

Har du egen bolig? For du kunne jo prøve å søke boligstøtte, om pengene ikke strekker til og du ikke har nok til f.eks husleie om pengene må gå til andre ting hele tiden.

Jeg vet ikke helt hvordan dette systemet fungerer egentlig. Jeg vet bare at jeg kommer til å få det når jeg flytter ut for meg selv, har jeg fått vite av NAV.

Lenke til kommentar

Fikk lønna idag, 15500 rett inn på konto, deretter 1600 ut i bilforsikring, 1200 ut i strømregning, 2000 ut ved kjøp av ny dør til bilen, 1800 ut i statoilregning.

 

Jævla morsomt.

Har du egen bolig? For du kunne jo prøve å søke boligstøtte, om pengene ikke strekker til og du ikke har nok til f.eks husleie om pengene må gå til andre ting hele tiden.

Jeg vet ikke helt hvordan dette systemet fungerer egentlig. Jeg vet bare at jeg kommer til å få det når jeg flytter ut for meg selv, har jeg fått vite av NAV.

 

Har egen bolig ja, men jeg tror ikke jeg ville fått noen boligstøtta, da pengene vanligvis strekker til helt fint bortsett fra denne og forrige mnd. Mest pga uhellet jeg hadde med bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...