Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om noen har lyst til å søke for å teste det nye dashbordet til Xbox360 så kan du gjøre det her slik : https://connect.micr...&ProgramID=6401

 

Såg det, men det betyr at du ikkje kan benytte party chat med andre enn dei som er med i beta/preview-programmet. Og preview-programmet går vel sikkert til mot november tippar eg, då kjem vel ny dashboard-oppdatering med ny voice-codec til alle. Skal bli bra med litt betre lydkvalitet på party chat :)

Lenke til kommentar

Samme fikk eg :/ Sendte en mail angående den feilmeld sammen med den oppgitte Error ID`en. Får se om eg får noe svar til i morra :)

"They are no longer accepting the Nominations (applicants) for this program. They have hit the target for the number of applicants required for the Beta.

Please let us know for any concern."

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Samme fikk eg :/ Sendte en mail angående den feilmeld sammen med den oppgitte Error ID`en. Får se om eg får noe svar til i morra :)

"They are no longer accepting the Nominations (applicants) for this program. They have hit the target for the number of applicants required for the Beta.

Please let us know for any concern."

Ok. Takk for at du kontaktet dem og delte beskjeden med oss!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...