Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker FPS brukes i stedet for "shooter" eller "skytespill" ganske ofte. Forøvrig er det dårlig med Xbox-eksklusiver, i hvertfall høyprofil, den overskuelige fremtiden. Mye flott multiplattform, though, men skulle jeg hatt en meg en ny konsoll i dag uten å se bakover på biblioteket ville jeg vurdert en PS3 mye sterkere.

 

Jeg forstår ikke hvordan noen kan holde seg til én konsoll slik situasjonen er nå, med så jevnt jevnt løp og gode eksklusiver på alle plattformer.

 

Det er forsåvidt sant. Himla mye moro å finne uansett hva man har, og innmari mye mer hvis man har flere plattformer. Men det neste året ser bedre ut for PS3, i hvert fall foreløpig.

Lenke til kommentar

Tenker FPS brukes i stedet for "shooter" eller "skytespill" ganske ofte. Forøvrig er det dårlig med Xbox-eksklusiver, i hvertfall høyprofil, den overskuelige fremtiden. Mye flott multiplattform, though, men skulle jeg hatt en meg en ny konsoll i dag uten å se bakover på biblioteket ville jeg vurdert en PS3 mye sterkere.

 

Jeg forstår ikke hvordan noen kan holde seg til én konsoll slik situasjonen er nå, med så jevnt jevnt løp og gode eksklusiver på alle plattformer.

Penger og tid, synes det er absolutt nok med bare multiplatform-spillene alene i forhold til tidsbruk - men penger er vel hovedgrunnen for at jeg ikke eier en PS3. Og fordi jeg ikke synes de eksklusive spillene som er tilgengelig ikke er nok interessante for min del til å gi grunn til et kjøp av PS3. Men har null problem med å si det er et par PS3 eksklusiver jeg veldig gjerne ville sett på X360 ;)

 

 

Men damn, El Shaddai så virkelig ut som noe spennende. Googlet meg fram til litt info.

El Shaddai: Ascension of the Metatron is an action title with a story based around the flood depicted in the Book of Enoch. You take control of Enoch' date=' an ordinary man who was chosen by God to serve as a clerk in heaven. Enoch must now save humanity by journeying through the world in pursuit of fallen angels. As the story goes, the angels were tasked by God long ago to watch over the world below. Some grew to admire mankind and chose to commit the high crime of descending down to the surface. Angered by this, God considered covering the ground in a great flood. Enoch stepped in and convinced God to hold off on his punishment if he manages to track down the angels. Enoch will be supported on his journey by the angels, who were tasked by God to support him. One angel in particular, Lucifer, appears to have taken a liking to Enoch.

[/quote']

Lenke til kommentar

5 timers økt med Dead Space igår....nervesystemet mitt er ødelagt.

 

Spillet er ikke så skummelt da :p Kanskje de første timene, etter det blir det veldig predictable. Et veldig bra spill er det ihvertfall :)

 

For min del var opplevelsen av dette spillet helt forskjellig utifra hva jeg spilte på. PC versjonen fikk nervene på spenn og ps3 versjonen ga meg mer en fps-følelse.

Lenke til kommentar

Shadow of the Damned ser ut som spill for meg, metal, skyting og noe faenskap mitt i det hele, men venter på ordentlig gameplay først.

 

El Shaddai, tja, ser all right ut det, det betyr vel Gud eller no sånt?

 

Dead Space var for meg mer skummelt på PC, men så hadde jeg fullført det øtten ganger da før jeg prøvde på 360, så blir da forsigbart hver eneste "skrekk" situasjon

Lenke til kommentar

Nå har platekompaniet forandret prisen på Star Wars Force Unleashed 2 til 499,- og Collectors Edition til 699,-. Når jeg logger meg inn så står ordren min på spillet fremdeles til 199kr. Virker som at jeg får spillet til den prisen da :) Herrlich!!

 

Da er det bare å håpe at vi får det til den prisen. Jeg har mine tvil dog. Men rart at det tok så lang tid før de oppdaget feilen.

 

Anmeldese av Castlevania: Lords of Shadow http://www.eurogamer.net/articles/2010-09-28-castlevania-lords-of-shadow-review?page=1

Lenke til kommentar

Lest flere anmeldelser av Castlevania og det ser ut som bli et spill som passer meg, singelplayer og med god story å grafikk :)

Tok sjansen for noen dager siden å forhåndbestilte det og ser ut som jeg har ingenting å være redd for.

Så at Nowgamer ga 360 versjonen av Castlevania 8.3 og 8.5 til PS3, på grafikkarakteren var 8.6 til 360 og 8.9 til PS3, sikkert derfor det scoret inches bedre ;)

Lenke til kommentar

Sonic the Hedgehog 4 Priced, Dated

 

The game will be available for download on the iTunes App Store starting Oct. 7, the Wii Shop Channel on Oct. 11 (15th Oct in EMEA territories), the PlayStation Network on Oct. 12 in America (Oct 13th in EMEA territories), and Xbox Live Arcade on Oct. 13 across all territories.

 

Sonic 4 will be priced at 1500 Wii Points on WiiWare, 1200 Microsoft Points on Xbox Live Arcade, and $14.99 / £9.99 / €12.99 / AU$19.95 on the PlayStation Network.

 

http://xboxlive.ign.com/articles/112/1123849p1.html

 

Interessant trekk av Sega. Spillet har fått mye dårlig kritikk de siste månedene, så det blir spennende å se om folk kjøper spillet til den prisen.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Lest flere anmeldelser av Castlevania og det ser ut som bli et spill som passer meg, singelplayer og med god story å grafikk :)

Tok sjansen for noen dager siden å forhåndbestilte det og ser ut som jeg har ingenting å være redd for.

Så at Nowgamer ga 360 versjonen av Castlevania 8.3 og 8.5 til PS3, på grafikkarakteren var 8.6 til 360 og 8.9 til PS3, sikkert derfor det scoret inches bedre ;)

 

Tror jeg går for PS3 versjonen.

 

Og sjekk denne awesome traileren. Det ser ut som at spillet har variasjon ala GoW og ikke Dante`s Inferno som kun fokuserte på kamp (men jeg likte DI veldig godt bare så det er sagt).

 

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Huffhuff. Spilling er kjipt for lommeboken, ble litt impuls på å få med meg Dragon Age og Left 4 Dead 2 som jeg aldri fikk samlet meg til å skaffe. Og forhåndsbestilt alt jeg kan trenge denne vinteren (håper jeg :whistle: )

Blir hvertfall mye underholdning ut av det her:

 

Call of Duty: Black Ops (HE)

Fallout: New Vegas

Need for Speed: Hot Pursuit (LE)

Fifa 11

Left 4 Dead 2

Dragon Age: Origins

 

Samt at det ble Medal of Honor (T1) og Fable III (LE) for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...